15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Timely

Le logiciel de salon Timely gère toute votre entreprise où que vous soyez. Gérez facilement votre calendrier, vos clients, votre personnel, vos stocks, vos reportings, etc. Créez l'expérience client idéale avec les réservations en ligne, les points de vente et les rappels automatiques par SMS ou par e-mail.

Une assistance téléphonique réactive et conviviale est proposée si vous avez des questions.

Mieux encore, il n'existe ni contrat, ni frais d'inscription, ni frais d'annulation. Version d'essai gratuite de Timely pendant 14 jours ! Aucune information de carte de crédit n'est requise.

Qui utilise Timely ?

Timely est un logiciel de gestion d'entreprise destiné aux entreprises de services telles que les cliniques, les cabinets de conseil, les salons d'esthétique et de coiffure ainsi que les spas.

Timely Logiciel - 1
Timely Logiciel - 2
Timely Logiciel - 3
Timely Logiciel - 4
Timely Logiciel - 5

Timely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Timely

Timely

4,7 (694)
Indisponible dans votre pays
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
107
14
4,7 (694)
4,5 (694)
4,7 (694)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
16,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
114
49
4,6 (5 508)
4,7 (5 508)
4,7 (5 508)

Alternatives à Timely

Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Square Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
QuickBooks Time
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Phorest
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des clients
Gestion des stocks
Shortcuts
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Profils client
Square Appointments
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Simple Salon
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion de la paie
Gestion des calendriers
Ovatu
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Rendez-vous récurrents
Réservation en ligne
Timetastic
Fonctionnalités les mieux notées
Demande de congés
Suivi des congés
Suivi des vacances/congés

Avis sur Timely

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
20%
3
5%
2
1%
1
0%
Mark William
Mark William
Chef / Content Creator (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Solved our previous complicated process of clients booking online.

Avantages :

Ease of use - very easy for our non technical staff to get using it. Simple UI makes it like other familiar software. I love the integration with Google Contacts and Google Calendar - our clients are impressed when we answer phone calls using their name.

Inconvénients :

- They recently introduced packages - but they can't yet be booked online by clients. We have a work around in our setup - but it causes a bit more admin work. - I'd also like to see more options for the rules around when consult forms are sent out. - International clients have trouble booking with us - since you can only allow clients with the same phone country code as the business to book in online. - Having some difficulty with Mailchimp integration - we've switched to Timely > Zapier > Mailchimp instead of Timely > Mailchimp directly.

Isabel
Beautician (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Perfect System for a single user

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall my experience with timely has been great. I recommend it to all my other friends who are beauticians. It’s helped me to elevate my business 100%.

Avantages :

Timely has been instrumental in my business becoming more serious and structured. I love timely in all aspects but the ones that stick out to me are TimelyPay - it is so seamless and gives me peace of mind if a client no shows, my clients also find it so handy when they don’t have to bring their purse. I also love all of the reports, it helps me with my tax return at the end of the year and the Future Value report is great for seeing what you will be earning that month. I also love the timely aesthetic it’s clean simple modern and fresh.

Inconvénients :

I wish with the reports where you can chose what length of time you want to see we had a “Next Month” option instead I have to use “Specific Date Range”. Other than that one issue I don’t have anything bad to say about timely!

Olivia
Owner (Australie)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Untangled Hairstylists

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

I like the integration of eftpos so that the staff dont have to manually type in the amount so theres minimal error

Inconvénients :

The reports i need can be a bit hard to find

Bonita
Owner/Lash & Brow Stylist (Australie)
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

I love Timely

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : 10/10 love every step I've taking with timely.

Avantages :

Timely has been super easy to use, the help guides are very explanatory. I think I have only had to contact the timely team 2 or 3 times in the 3 years I have been using timely. It has made my business work so much more smoothly with less admin required from me (I have a hard enough time keeping up with all the other admin work there is)

Inconvénients :

I cannot think of any right now but I love that you have feedback links handy so if something feels like it could be improved the button is right there. I don't have to stop what i'm doing to let you know what my thoughts are.

Stephanie
Managing director (Australie)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Suits all of our business needs.

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall timely hasn’t failed my business or my clients in the last 4 years of using it.

Avantages :

We love that the online booking is easy and seem less for clients with step by step customisation. From packages to individual treatments & gift vouchers the set up of each part is easy. The tracking & reporting is clear & gives insight to everything we need.

Inconvénients :

Would love easier integration with Xero - each sale is forwarded as it’s own invoice - would love just the daily totals to be integrated.