15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Timely

L'éditeur est là pour offrir une valeur ajoutée dans le secteur de la beauté, pour vous et avec vous. Rejoignez la communauté Timely de 46 000 professionnels de la beauté attentifs et connectés en accédant à un logiciel de gestion d'affaire innovant, à un support client primé, à des formations provenant des plus grands noms du secteur à travers le monde et au soutien de vos pairs.
Timely est conçu pour s'adapter aux entreprises de toutes tailles et de toutes envergures, aux budgets variés. L'éditeur est fier de vous aider à réussir : n'hésitez pas à la rejoindre ! Profitez d'une version d'essai gratuite de quatorze jours sur le site de l'éditeur.

Qui utilise Timely ?

Timely est un logiciel de gestion d'entreprise destiné aux entreprises de services telles que les cliniques, les cabinets de conseil, les salons d'esthétique et de coiffure ainsi que les spas.

Timely Logiciel - 1
Timely Logiciel - 2
Timely Logiciel - 3
Timely Logiciel - 4
Timely Logiciel - 5

Timely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Timely

Timely

4,7 (700)
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
106
13
4,7 (700)
4,5 (700)
4,7 (700)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
123
49
4,6 (5 618)
4,7 (5 618)
4,7 (5 618)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Timely

Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
Squarespace
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctionnalité d'aperçu
Gestion de la conception
Sécurité SSL
Toggl Track
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps et des dépenses
Phorest
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Gestion des stocks
Shortcuts
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Full Slate
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Kitomba Salon and Spa Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des employés
Planification

Avis sur Timely

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
20%
3
5%
2
1%
1
0%
Mark William
Mark William
Chef / Content Creator (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use

5,0 il y a 12 mois

Commentaires : Solved our previous complicated process of clients booking online.

Avantages :

Ease of use - very easy for our non technical staff to get using it. Simple UI makes it like other familiar software. I love the integration with Google Contacts and Google Calendar - our clients are impressed when we answer phone calls using their name.

Inconvénients :

- They recently introduced packages - but they can't yet be booked online by clients. We have a work around in our setup - but it causes a bit more admin work. - I'd also like to see more options for the rules around when consult forms are sent out. - International clients have trouble booking with us - since you can only allow clients with the same phone country code as the business to book in online. - Having some difficulty with Mailchimp integration - we've switched to Timely > Zapier > Mailchimp instead of Timely > Mailchimp directly.

Bonita
Owner/Lash & Brow Stylist (Australie)
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I love Timely

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : 10/10 love every step I've taking with timely.

Avantages :

Timely has been super easy to use, the help guides are very explanatory. I think I have only had to contact the timely team 2 or 3 times in the 3 years I have been using timely. It has made my business work so much more smoothly with less admin required from me (I have a hard enough time keeping up with all the other admin work there is)

Inconvénients :

I cannot think of any right now but I love that you have feedback links handy so if something feels like it could be improved the button is right there. I don't have to stop what i'm doing to let you know what my thoughts are.

Paul Cedric
Automation Engineer (Philippines)
Automatisation industrielle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Timely review

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

Neatly done and can accommodate you in timely manner

Inconvénients :

Sometimes loading problem or it is just the network error.

Ray
Owner/Operator (Australie)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

I don't even know where to start!

3,0 il y a 7 ans

Commentaires : It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Avantages :

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Inconvénients :

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Darlene
Senior Accountant (Philippines)
Comptabilité, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficient and Reliable: A Timely Review

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

Ease of use. This is what I always look at when availing or using products. As a busy individual, I would want to use something that does not require so much of my time. Timely helps me with my time management, Helps me book appointments with ease with zero to no errors.

Inconvénients :

At first, I struggled using timely as it was my first time using scheduling software and I had limited technical experience