15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Reward Gateway

SmartHub est une plateforme de motivation des collaborateurs tout-en-un qui aide les RH à centraliser et promouvoir ce qui est important pour leur organisation. SmartHub peut être personnalisé avec des outils existants (ou nouveaux) afin de renforcer la motivation des collaborateurs, des meilleurs rabais et avantages sociaux du marché aux récompenses et à la reconnaissance, en passant par le bien-être et les communications internes.

Qui utilise Reward Gateway ?

Soucieuse de valoriser l'Humain dans les RH, l'entreprise s'y consacre à 100 % depuis plus d'une décennie. 1 300 clients, répartis dans 23 pays font confiance à cet outil de motivation des collaborateurs.

Reward Gateway Logiciel - 1
Reward Gateway Logiciel - 2
Reward Gateway Logiciel - 3
Reward Gateway Logiciel - 4
Reward Gateway Logiciel - 5

Reward Gateway ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Reward Gateway

Reward Gateway

4,5 (319)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
21
4,6 (319)
4,4 (319)
4,5 (319)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
5
4,8 (10)
4,8 (10)
5,0 (10)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Reward Gateway

360 Recognition
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de récompenses
Gestion des récompenses
Système de points (récompenses)
Workday HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Portail des employés
Suivi du temps
Versement direct
TINYpulse
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des performances
Intégration des employés
Sondages d'opinion
Perkbox
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de récompenses
Reconnaissance de managers à employés
Reconnaissance entre employés
Refresh
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Formulaires électroniques
Reconnaissance des employés
StaffCircle
Fonctionnalités les mieux notées
Configuration/suivi des objectifs
Gestion des évaluations de la performance
Programmes de récompenses des employés
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
Empuls
Fonctionnalités les mieux notées
Nominations
Reconnaissance entre employés
Reconnaissance sociale
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne

Avis sur Reward Gateway

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
29%
3
6%
2
1%
1
1%
Joel Neil
Joel Neil
Specialist Recruiter (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very Simple!

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

So easy to work with the product, many quick features, and the employees can be recognised with real time social interactions such as anniversary or hard work. Big companies use this as well.

Inconvénients :

Cancelling a transaction could be a headache.

Dean
Managing Director (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product and company

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Having the software has helped us with staff retention and communication. A really good overall experience with a pro-active company.

Avantages :

An innovative company that are continually improving the product. Reward Gateway deliver a bespoke product whilst working closely with their clients to ensure they deliver maximum engagement from the platform. Great features for employees and employers with good reporting tools

Inconvénients :

Reports are sent by the account manager, it would be helpful to have the analytics at our fingertips. I believe this is something currently being worked on.

John
Associate Director, People Systems & Operations (É.-U.)
Biotechnologie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

GRAIL's Review

3,0 l’année dernière

Commentaires : Visually appealing, simple to use for employees. Terrible from an admin user POV if integrating with an HRIS- no rules engine means we have to manually script all the rules into our CSV file before loading into Rewards Gateway. Not being able to "skip" levels or "send back" awards during the approval process is hugely limiting and creates a bad user experience on approvals.

Avantages :

Easy to use from an employee perspective

Inconvénients :

No rules engine for approval process: No way for the system to skip approvers if they've already approved earlier in the cycle (example, Manager may also be the budget owner or HRBP. End of approving twice for the same person). No rules engine for approval process: No way for system to recognize and skip a person approving as themselves. No rules engine for approval process: Cannot use management chain or any other rule for assigning approvers at different approval levels. (Have to script this into the SFTP file and manually maintain). i.e. level 1 approver: use nominees line manager. Or approver 2: route approval to nominee's HR Partner. Or line 3: all people in department x, route to x for approval. For direct cash awards that are paid outside of the platform (i.e. what GUILD calls non-monetary awards), there's no way to edit the suggested amount or "Send Back" the step to prior step. Means if an amount changes through the approval process, we have to cancel the award, ask the Nominator to resubmit, then go through the entire approval process again. Clients have very limited configuration options available compared to what GUILD support can do. Means we need to submit a ticket for basic set-up. Example: we'd like to limit the number of nominations a person can receive (example 1 per month) to help avoid duplicate awards for the same body of work. This is possible on the platform, but only GUILD admins can set it up. Pictures are not diverse (4 white males)

Réponse de l'équipe de Reward Gateway

l’année dernière

Hello John, Thanks you for your feedback. We aim to provide the greatest possible experience to our customers, but we're sorry to hear that your experience was just an average one. Please let us know if there's anything else we can do to improve your program. I would love to connect with you directly to hear your feedback and talk about how we can improve the admin experience! Looking forward to hearing back from you soon. Sharon Fagan Director of Client Success

Stefany
VP, HR (É.-U.)
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amazing product for engagement

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I am super happy with Reward Gateway, can't say enough great things about the service, the platform, and the product. It's an amazing product.

Avantages :

Ease of use Customer Service Quick response time Effectiveness of recognition and rewards Shopping site is a bonus

Inconvénients :

There is NOTHING I dislike about this product,super happy with it.

Faith
Customer Service Specialists. (Kenya)
Agriculture, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Secret experts use Reward Gateways on daily basis.It is the best software to sparkle your work.

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Customer service is very good in Reward Gateway.It has exemplary features which boosts communication and goals among my employees.Using it was the best option ever.

Avantages :

This is the most influential software for legends because it brings strategic recognition and communication among employees.it is the most guaranteed way to great team work.Aligns all the goals and vision of employees.This software really boosted my employees skills and vision.

Inconvénients :

I have no problem with this software infact it has done wonders for me and that's why I can confidently recommend it to anyone with a similar problem as mine.