15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de NABD System

Logiciel de support client et helpdesk sur le cloud avec des cas d'assistance de back-end, la base de connaissances et la gestion de cas à un coût mensuel abordable. NABD permet aux entreprises d'assister efficacement un client de n'importe où, à tout moment, quel que soit le canal par lequel le client demande de l'aide (portail web, e-mail, médias sociaux, chat, applications mobiles). NABD est la seule solution avec un plan GRATUIT TOTALEMENT fonctionnel et adapté à la plupart des entreprises.

Qui utilise NABD System ?

NABD aide les organisations de toutes les tailles à fournir un support client exceptionnel. Des start-ups aux grandes entreprises, ils ont tous choisi le NABD pour sa capacité évolutive et son automatisation.

NABD System ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

NABD System

NABD System

4,6 (38)
Indisponible dans votre pays
30,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
7
4,5 (38)
4,6 (38)
4,9 (38)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
245
4,3 (3 717)
4,2 (3 717)
4,3 (3 717)

Alternatives à NABD System

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Suivi des tickets d'assistance
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Mesure des performances
Stratégie de marque personnalisable
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Chat proactif
Gestion des boîtes de messagerie
Journalisation des appels
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Rapports et analyses
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Front
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des boîtes de messagerie
Gestion des e-mails
Macros et réponses types
TeamSupport
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Suivi des interactions
Issuetrak
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Notifications en temps réel
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des campagnes

Avis sur NABD System

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
21%
3
8%
Bella
Bella
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Nabd is a perfect website

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : After using this App we can follow our patients and create for every one of them his own file and this App allow us to contact our patient easily through multi channels and assign cases to right side

Avantages :

Automatic routing rules based on rules we defined before is realy great and multi channels that include facebook ,twitter,email and mobile apps

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Import/Export
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.

Avantages :

The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster.

Inconvénients :

The dynamic report generator

Mohamed
IT (Égypte)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Our experience with the system

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

online access ... customer portal....

Inconvénients :

very complex... very slow... not flexible...

Réponse de l'équipe de NABD

il y a 4 ans

Your Business workflow and business rules are very complex. The platform is configured to meet your workflow requirements. You need to revisit your business processes to make them simple and according to the best practices in the IT industry.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Jeux d’argent et casinos, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

We have a great experience both with NABD tool and the staff.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Overall, the tool is very good, but especially I like Ticketing and knowledge base. Ticketing makes it very easy and effective to escalate customer issues and track them. As for knowledge base, it's very simple to use and manage. It's a good source of information for the front line to find the necessary info fast and serve the customer effectively.

Inconvénients :

Whenever facing a feature not so comfortable, we collaborated with the vendor and both the account manager and technical staff are very open and flexible to cooperate, to change, customize to make the tool suitable for specific business.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

NABD is great tool for managing support via multiple channels

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : We are using NABD for managing customer support requests from emails, web portal, call center chat, and social media. We like the way it dispatches all requests and automate the workflow and routing inside our organization.
We also use it for managing software bugs tracker and for release management.

Avantages :

1- Easy to use and configure 2- Strong knowledge base and SLA capabilities 3- Pricing is very low compared to competitors

Inconvénients :

Chat capabilities need some advanced features like chat transferring and chat to ticket