15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de eSchedule

Dévoué au secteur de la sécurité publique depuis plus de 15 ans. Ce logiciel en ligne facile d'utilisation, performant et modulaire propose de nombreuses fonctionnalités : planification, gestion du temps, suivi des certifications, messagerie par SMS et e-mail, formulaires en ligne, suivi des équipements, suivi des cours de formation, documents en ligne, etc. Un service client de premier ordre. Hautement configurable avec des options de personnalisation. Idéal pour les grands services de carrière ou les petites agences de bénévoles.

Qui utilise eSchedule ?

EMS (Electronics Manufacturing Services)/services d'ambulance, pompiers, police, services médicaux aériens.

eSchedule Logiciel - 1
eSchedule Logiciel - 2
eSchedule Logiciel - 3
eSchedule Logiciel - 4
eSchedule Logiciel - 5

eSchedule ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eSchedule

eSchedule

4,8 (66)
Indisponible dans votre pays
1 200,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
4
4,6 (66)
4,8 (66)
4,8 (66)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
4,75 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
358
13
4,6 (245)
4,3 (245)
4,4 (245)

Alternatives à eSchedule

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Pointage
Suivi du temps en ligne
WhenToWork
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Distribution planifiée
Planification du personnel
ESO Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Aladtec
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
TimeClock Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Pointage
Rapports et analyses
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des heures supplémentaires
Gestion des formulaires
Workflow configurable
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Schedule it
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des calendriers
Planification du personnel
UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Versement direct

Avis sur eSchedule

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
23%
Joseph
Joseph
Assistant Chief (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

eSchedule simplifies scheduling and provides a great user experience!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : eSchedule solved the needs we were looking for in a scheduling program. We received more than what we expected and had our entire organization trained on the program quickly and efficiently. The reporting is extremely powerful and accurate, allowing me to maintain a schedule of over 200 volunteers to the highest standards while maintaining pinpoint accuracy.

Avantages :

eSchedule provides our agency with an amazing user interface, ease of use, and great backend reporting. All of this is integral to an effective, efficient, and productive scheduling experience. My favorite aspect of the software is the ability to validate my crews wherever I am. I have a wealth of knowledge available on my phone accessible quickly to determine attendance status, clock times, and sign ups. I also enjoy the customization that is available to eSchedule, allowing me to create the scheduling experience I need for my organization. Finally, another pro that every program should have that eSchedule delivers on is the customer service experience. eSchedule provides lightening fast, and accurate customer service. When I run into an issue or have a question, I know I am the priority from the eSchedule team. I get my answers quickly from a professional team who caters to my needs and shows me how much my business is valued to them.

Inconvénients :

Integration into my organization was quick and reliable. There was almost zero downtime and the transition was seamless and accurate. I have no cons to mention for application within my organization.

John
Lieutenant (É.-U.)
Sécurité publique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

eSchedule is a Superior Product when it comes to Public Safety Scheduling.

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : eSchedule has been fantastic. I have nothing bad to say about them. They are great for public safety scheduling. They manage everything that our agency needs from employee scheduling to time card management.

Avantages :

Being able to set recurring shifts is extremely beneficial. There hasn't been anything our agency has needed that eSchedule hasn't been able to make happen.

Inconvénients :

If I need to make a change to the format of the schedule, I have to request support. Some of these changes may be a "title" or complete layout change, which we recently did. I will say, however, that the representative from eSchedule stayed in constant contact and "blocked" her schedule for additional time, so we could communicate easily and I felt I was the primary focus during that time.

Scott
Deputy Chief (É.-U.)
Sécurité publique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Olathe Fire

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : It works but it is more difficult to navigate through then other programs I am familiar with

Avantages :

Time cards are easier then the manual way we did it before the software.

Inconvénients :

On mobile device sometimes takes going through the selections a couple of times for it to open up the part of the app i want opened. There are no flags for open shifts so it is easy to miss that a particular day is not fully staffed. There are no text alerts for shifts. The new update to payroll has made printing the page off difficult. We have never been able to export to the payroll software correctly, it continued to delete stuff in our payroll software so we still manually enter it into that software.

Réponse de l'équipe de eSchedule

il y a 3 ans

Scott Thank you for taking the time to write this review. We appreciate it! Our Support Team has reached out to you so that we can address your questions and concerns. A number of these are easily addressed and are possible within eSchedule. Thanks again!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Software

4,0 l’année dernière

Commentaires : My overall experience with eSchedule has been extremely positive. I have found that the software meets all of our needs. That coupled with the extraordinary support team make this software well worth the investment.

Avantages :

The scheduling and training components of the software far exceeded our expectations. It is extremely easy to use as an administrator as well as the end users.

Inconvénients :

We have experienced some difficultly with the payroll import component of the software. However, when we have encountered the issues, their Technical Support Team have always been outstanding in assisting use correct the issues

Rick
Executive Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Quality Schedulling Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Pleasantly pleased with overall performance compared to previous software.

Avantages :

Ease of use, QuickBooks conversion, convenient for employees, accurate time tracking and helpful customer service personnel.

Inconvénients :

Sometime difficult to reach certain individuals inside the company directory for direct questions.

Réponse de l'équipe de eSchedule

il y a 3 ans

Thank you for the awesome review! We appreciate your business and look forward to working with you and the rest of the team at Carter County EMS.