Qui utilise KORONA ?

Le logiciel de caisse KORONA convient à toutes les niches de vente au détail ainsi qu'aux entreprises d'événements, d'adhésion et de billetterie. KORONA est idéal pour les magasins uniques et les opérations multisites/franchisés.

Description de KORONA

KORONA est un logiciel de caisse basé sur le cloud pour tous les services de vente au détail, de billetterie et d'adhésion. Il est livré avec un suivi avancé des stocks, des outils CRM, diverses intégrations logicielles et une interface intuitive.

KORONA s'adapte à vos flux de travail et non l'inverse. Toutes les fonctionnalités sont entièrement personnalisables.

KORONA fonctionne pour les magasins individuels, les opérations multisites et les franchises.

Aucun contrat ni frais. L'assistance 24 h/24, 7 j/7 et la formation sont incluses dans le tarif forfaitaire mensuel.

Informations sur KORONA

COMBASE

https://www.combase-usa.com/

Fondé en 2011

Prix de KORONA

KORONA n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de KORONA est disponible à partir de 49,00 $US/mois.

Vidéo de KORONA
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À partir de

49,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

KORONA - Fonctionnalités

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Intégration e-commerce
  • Lecture de codes-barres
  • Profils de compte client
  • Signature électronique

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Lecture de codes-barres
  • Suivi des retours
  • Suivi des ventes
  • Support de carte de fidélité
  • e-commerce
  • Écran tactile

Logiciels de caisse pour magasins : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des caves
  • Gestion des clubs d'amateurs de vin
  • Gestion des commandes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tonneaux
  • Gestion des vignobles
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi de la production

Logiciels de gestion commerciale viticole : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des stocks pour la fabrication
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Kitting
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de stocks : afficher la liste complète

  • Analyse nutritionnelle
  • Calcul du coût de la main-d'œuvre
  • Coût des recettes
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la production
  • Gestion des clients
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des ventes
  • Historique des ventes
  • Informations nutritionnelles et sur les ingrédients

Logiciels pour boulangeries : afficher la liste complète

  • Codes UGS et UPC
  • Codes-barres et RFID
  • Entrée et sortie
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des éléments
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des coûts
  • Suivi des numéros de série

Logiciels pour inventaire : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Caisse pour boutiques de souvenirs
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des assurances
  • Gestion des collectes
  • Gestion des expositions
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements

Logiciels pour musées : afficher la liste complète

  • Caisse pour épiceries
  • Carte de fidélité
  • Gestion de la loterie
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des traiteurs et des restaurants
  • Gestion du carburant
  • Livre des prix
  • Magasin unique
  • Point de vente de carburant
  • Prise en charge de plusieurs magasins

Logiciels pour supermarchés : afficher la liste complète

KORONA - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à KORONA

Avis sur KORONA

Read all reviews

Overall rating

4,6/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,4

Review software

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Oniqueh G.
Wine Club Manager
Vins et spiritueux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2019

"Great POS and Support Team"

Commentaires: We transitioned multiple software solutions looking to find something that would fully integrate while also helping us dig deeper into our sales data and manage our inventory more closely. Korona has provided solutions for all of those things and made it so much easier to manage our business uniformly across all three tasting room locations as well as managing our Wine Club and online store. Of all the software solutions we transitioned to this year, Korona greatly exceeded the customer service of all others. While other solutions were hard to get in contact with (especially with a real person), Korona was always easy to reach, extremely personable, knowledgeable, and quick to help.

Avantages: The reporting you are able to do in Korona is amazing. It helps us make decisions about store hours, staffing, products to re-order, etc. much easier. We liked being able to customize the buttons in a way that made the most sense for our business and staff. It is much easier to train new staff members on Korona compared to our previous POS software, which is great!
Our favorite part of the software would be the Support and even Sales team though, they made the transition so easy and continue to promptly assist us with any issue or concern that arises. They work with us to ensure we are happy with the way things are operating and are just AMAZING overall!

Inconvénients: We have struggled with getting the Quickbooks integration to work correctly for us. We also purchased a tablet from them that is extremely slow and frustrating to use the software on.

Réponse de l'éditeur

envoyé par COMBASE le 24/07/2019

Thanks for taking the time to leave us a review, Oniqueh. We're proud of our customer service, so that's really nice to hear :) Call us with questions anytime!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2019
Kevin L.
Admin Support
Vente en gros, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020

"KORONA is a very potential POS system for the future!"

Avantages: I have been learning KORONA as my company is planning to move to this POS system. KORONA as first does not seem like a matching POS system for my wholesale company. However, the more I learn to use it, and with the help of awesome customer support, the more I believe this POS system could be a very good fit to many type of business out there. So I love the most about this software is the 24/7 customer service and reporting function that are very easy to use.

Inconvénients: What I don't like is not too big of an issue. It was just the terminology that KORONA used that are not too popular compare to other POS system out there. If KORONA consider to add a function where we can customize the terminology across this system, KORONA will be on fire!!

Réponse de l'éditeur

envoyé par COMBASE le 25/06/2020

Hey Kevin! Happy to have you with us at KORONA. And thanks for leaving us such a kind review so soon. We'll be here for anything you need during your transition and for the duration of your subscription :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/06/2020
Steven E.
Travel Agent
Loisirs, voyage et tourisme, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/07/2019

"KORONA Review"

Avantages: Software was good and features designed

Inconvénients: Cost to much should have cheaper price for people

Réponse de l'éditeur

envoyé par COMBASE le 12/08/2019

Hi Steven, thanks for the feedback. Glad to hear that you liked our product, but sorry to hear that it wasn't in your price range. We strive to provide reasonable prices for each of our POS software solutions.
KORONA's software-as-a-service always comes as a flat monthly rate with no extra fees or expenses. Often, "cheaper" solutions end up being more expensive once all fees are added on.
Please don't hesitate to reach out again if you're interested in setting up a demo with your free trial so you can see each of the features that KORONA comes with. Our support and customer service team members are pretty great :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/07/2019
Michael S.
Food & Beverage FOH Operations Manager
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2019

"Great Program"

Avantages: being able to import my products thru a template

Inconvénients: at first it was difficult trying to figure out the tag option but now it is something we use thru out all locations

Réponse de l'éditeur

envoyé par COMBASE le 24/07/2019

Thanks, Michael! Please reach out if you need assistance with any other features. We're always here to make sure all of our customers take advantage of what the solution offers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2019
Jennifer B.
Shipping/ Internet
Vins et spiritueux, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/06/2018

"Never easy making changes/ but Korona was relatively painlessly"

Commentaires: Fairly straightforward POS system that is evolving

Avantages: Outstanding customer phone suppprt. Our account rep(s) are over the top attentive and eager to trouble shoot at any hour -this is always very reassuring

Inconvénients: Still not every thing we need and difficulties expressing our needs. Updates often times remove functionality that is worthwhile and it's difficult to convey the importance of not losing functionality. The time difference has also caused some issues on pressing issues -and updates are not tested on all platforms and to the extent that I feel they should be.

Réponse de l'éditeur

envoyé par COMBASE le 11/06/2018

Thank you very much for your review! We try to make KORONA better with every update and are very sorry that some updates had the opposite effect for you. We will address this with the product team and do our best to not have updates affect any customers negatively in the future.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/06/2018