15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ERPAG

ERPAG est un service ERP cloud qui couvre tous les processus métier pour les petites et moyennes entreprises.
Gestion des stocks et des commandes en temps réel.
FONCTIONNALITÉS :
réorganisation, traitement des commandes, impression d'étiquettes basée sur le cloud, suivi d'inventaire (code-barres, série, lot), UOM multiples,
entrepôts multiples, devises multiples, interface multilingue, produits composites (nomenclatures, kits, articles variables),
gestion du niveau utilisateur, module de facturation et d'achat intégré, assistance à la fabrication.

Qui utilise ERPAG ?

Petites et moyennes entreprises

ERPAG Logiciel - 1
ERPAG Logiciel - 2
ERPAG Logiciel - 3
ERPAG Logiciel - 4

ERPAG ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ERPAG

ERPAG

4,6 (305)
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
9
4,4 (305)
4,6 (305)
4,6 (305)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
28
4,4 (375)
4,3 (375)
4,3 (375)

Alternatives à ERPAG

Zoho Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Contrôle du processus d'approbation
Création de bons de travail
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des tickets de support
Revenu et bilan comptable
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Paiements électroniques
Rédaction de chèques
Infor VISUAL
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des stocks
Gestion financière
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Mesure des performances
Stratégie de marque personnalisable
inFlow Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
MRPeasy
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des stocks
Opérations d'entreprise intégrées
Fulcrumapp.com
Fonctionnalités les mieux notées
Piste d'audit
Saisie de données à distance
Saisie et transfert de données

Avis sur ERPAG

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
32%
3
5%
1
0%
Marcelo
Marcelo
R&D (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Good ERP to take in consideretion

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Avantages :

We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Inconvénients :

No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

Aushim
CEO (Belgique)
Génie mécanique ou industriel, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Very good software for manufacturing companies that sell hardware products

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : In general we are really happy with our license with ERPAG. Their customer support is very helpful, they are always friendly and can help your with everything no matter what. The software itself is also very powerful, we are not using all the features yet but are currently using more and more.

Avantages :

- ERPAG has live agents (through the website) that can help very fast with all the questions we have - The link between Quotations, sales orders, invoices, etc is really well done. Very well linked to all the manufacturing project and the current stock - It is a very powerful software when you start using the blocky scripts to personalize everything you need - Clear overview of all the product and services

Inconvénients :

- They don't have an open API yet (ongoing) so that we can link it to other software

Philippe
RF specialist (Canada)
Recherche, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Excellent for 1st time ERP users

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

Ease of use and completeness of all the features. It can be used with students and temp worker without too much training.

Inconvénients :

Some rigidity on some forms, limited custom fields in some cases. So far work around and support made this work well for everyday use.

Chris
Owner (É.-U.)
Bijoux et produits de luxe, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

ERPAG Lacking Support

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Horrible. Their technical support documentation is not updated and I hired a website developer to try to get it to work. The developer did everything he could to get it to integrate only to be finally told "sorry I cannot help you" from ERPAG support. At first I was very excited by what you had to offer. Unfortunately you do not have the tech support necessary to help me resolve the issues of connecting my website to ERPG. My web developer did the following for me:
-Followed their instructions of uninstalling all plugins and testing connectivity.
-Tested their connectivity on a fresh install on a simple shared server.
-Booked a service support call and talk to you via live support.
I have also tested my Woo-commerce integration with their competitors, MRPeasy and Katana, and it was easy for me to do on my own without tech support.

Avantages :

Everything they say they can do. I was super excited about the is software when I found it.

Inconvénients :

The software would not connect to my WooCommerce website.

Bob
OWNER (É.-U.)
Génie mécanique ou industriel, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Highly Recommend! Great software, and you can't beat the pricing.

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Used it at a previous company (found it, implemented it, admin'd it, and was a daily user. Now I'm using it as my own company and have recommended it to others.

Avantages :

Initially liked the purchasing and PO functions the most...then I started digging into and learning more about multi-level BOM and love it. The new custom reports are great as well, and give the user more capabilities in designing the look and content of their documents.

Inconvénients :

1 Day = 24 Hrs. While this is true in its simplest form, it is not true for how many companies work. I would rather see 48 hours on a time sheet instead of 2 days, which can be misleading depending on how your company operates.