Description de Zoho Expense

Zoho Expense facilite le reporting des dépenses. Automatisez l'enregistrement des dépenses, connectez les cartes de crédit, rationalisez les approbations, gagnez en visibilité et en contrôle.

Qui utilise Zoho Expense ?

Entreprises de taille moyenne et grandes entreprises.

Où peut-on déployer Zoho Expense ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Zoho
  • Fondé en 1996

Assistance Zoho Expense

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

allemand, anglais, chinois, espagnol, français et 3 autres

Zoho Expense - Prix

À partir de :

5,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Zoho Expense est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Zoho Expense est disponible à partir de 5,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Zoho
  • Fondé en 1996

Assistance Zoho Expense

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 225 autres

Langues

allemand, anglais, chinois, espagnol, français et 3 autres

Zoho Expense en vidéos et en images

Zoho Expense Logiciel - 1
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Vidéo de Zoho Expense
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Fonctionnalités - Zoho Expense

  • Budgétisation et prévision
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Catégorisation/regroupement
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation en ligne
  • Suivi des frais
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow d'approbation

Alternatives à Zoho Expense

Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
QuickBooks est un logiciel de gestion d'affaire de bout en bout qui peut évoluer avec votre entreprise.
Des produits mobiles et modernes qui permettent à votre équipe d'automatiser la comptabilité, de respecter les obligations fiscales et d'obtenir des informations commerciales en temps réel.
Wave offre aux propriétaires de petites entreprises un logiciel de comptabilité par partie double qui est intégré aux autres solutions Wave et 100 % gratuit !
Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 10.80 €/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes.
Abacus est un moyen simple de rembourser votre équipe, de réconcilier les cartes de crédit d'entreprise et de mettre en œuvre votre politique de notes de frais.
Suivez facilement vos reçus et gérez vos notes de frais à tout moment avec Expensify.
Un logiciel de facturation et de comptabilité cloud pour les entreprises et les travailleurs indépendants.
SAP Concur va au-delà de l'automatisation en proposant une solution de gestion des dépenses entièrement connectée qui évolue avec votre entreprise.

Avis sur Zoho Expense

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
31%
3
3%
2
1%
1
1%
romain
Conseil marketing (France)
Assurance, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Suivi et gestion des dépenses

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Logiciel très pratique dans le quotidien pour gérer et suivre ces dépenses proffessionelles de façon simple et efficace

Avantages :

Suivi et gestion simplifiée pour les dépenses professionnelles, la visibilité sur les remboursements en cours est fluide et l’enregistrement des dépenses est facile à réaliser

Inconvénients :

Pas de fonctionnalités manquantes, celles ci sont suffisantes pour mon quotidien et l’utilisation professionnelle

Lawrent
Lawrent
owner (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

efficient and secure tool for managing travel expenses

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Zoho Expense is a great solution for us to track our expenses. It is easy to use and has many features that make it stand out among others in its category, such as integration with other apps and programs, security, and ease of use on all devices.

Avantages :

The app can be accessed from any device, which makes it convenient to use on the go.The app's dashboard provides easy access to reports for all employees so that everyone can quickly see what they've spent their money on each month (or year). The app uses 256-bit SSL encryption to protect your data and Multi-Factor Authentication (MFA) with Google Authenticator. Zoho Expense also automates expense reporting. The app can automatically capture receipts from your phone and categorize transactions based on spending patterns. Zoho Expense is easy to use. It's intuitive, which makes it a breeze to take pictures of your receipts and track mileage.

Inconvénients :

Just to be picky, the only downside I found was the price which might be an issue for smaller businesses who are looking at this option but still want something similar. However, the app is worth every penny.

Mohamed Salah
Project Manager (Tunisie)
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Pretty Cool Expense Management Platform

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Overall, I am very satisfied with my experience using Zoho Expense. It has made managing expenses much easier and more organized. The only downside is occasional issues with the mobile app.

Avantages :

I have been using Zoho Expense for several months now, and I am extremely impressed with how user-friendly and efficient it is. The ability to easily track and report expenses has saved me a lot of time and hassle.

Inconvénients :

One downside I have experienced with Zoho Expense is that the mobile app can be a bit buggy and laggy at times.

Tracy
Owner (Afrique du Sud)
Design, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great tool to track and store receipts

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : I love the idea of being able to easily capture my receipts and have them backed up and integrated with my Zoho Books. I did find it a little bit tricky to use and I did end up duplicating expenses that I was unable to rectify - not on the app or on my Zoho Books. So perhaps find some vides on how to use it correctly before it causes a problem in your accounts

Avantages :

I love how easy it is to capture reciepts and expenses and that it links up to my Zoho Books so it only needs to be captured once. I love the approval feature for employees and the reimbursements too - it just makes admin much easier.

Inconvénients :

As a beginner, I found it a bit tricky to use. I am not an accountant and am just starting to manage my business accounts better, and I just found that the jargon of the software was not that straightforward. I ended up with a problem on my main Zoho Books because of logging the receipts incorrectly and some were duplicated which caused some confusion.

Réponse de l'équipe de Zoho

il y a 3 semaines

Hi Tracy, Thank you for sharing your valuable feedback. We would like to provide you with an in depth training to make use of Zoho Expense more effectively. Also, we would be going through the configurations that you have done and make sure that everything is properly set up. Please send an email to <support@zohoexpense.com> with more details so that we can get in touch with you. Awaiting your response. Regards, Nikhil Raj T - Zoho Expense

Tina
Director of Sales (É.-U.)
Vente en gros, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Life Saver

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : By using the app, I automatically take pictures of receipts when getting them. No more procrastination inputting at the end of the week. I don't miss any receipts and they are in order by date, so accounting can match to the credit card charges. This is saving time and sometimes trees. A lot of hotel receipts are emailed directly to my business email. I'm able to go on website and attach these receipts into the report saving paper. Very easy to do. You can never get back time. Time is money and this saves me a lot of it.

Avantages :

When my previous provider discontinued their service, I was in a panic. I immediately started searching and reading reviews. Zoho Expense was the closest I could find to support my needs. The cost was very reasonable, and the app is easy to use. It was important for me to be able to have access to an app that stored receipt photos and giving me a comment section where I could explain what each expense was for. Their app was self-explanatory easy to use, and the website allows you to review all information compiled on the app making changes, if necessary, before submitting.

Inconvénients :

The only downside I have experienced is when taking photos on the app, the photo store to my phone. There might be an easy fix to this, but I haven't had time to try. I just go and delete all the photos once my expenses have been submitted.

Alternatives envisagées : Expensify

Pourquoi choisir Zoho Expense : They no longer offered the service. They contacted me in July and stated they were discontinuing this service. I could switch to their new service, but it was for large groups, and I was the only employee using it.

Logiciel antérieur : SAP Concur

Pourquoi passer à Zoho Expense : It was their customer service team. They were extremely helpful and helped with all my questions. The cost was within the allotted budget my company allows. The app was also a factor. It was very clear and easy to use.