Description de ActiveDEMAND

ActiveDEMAND est une plateforme de marketing flexible pour les agences de marketing numérique et les marketeurs. Ses progiciels vont de l'application complète de suivi des appels pour les marketeurs de petite entreprise au puissant portail d'agence marketing conçu pour les agences de marketing numérique avec des besoins en gestion multiclients.
Engagez et suivez les prospects à l'aide du module de suivi des appels intégré complet et allez plus loin avec des modèles d'e-mails, des pages de renvoi et des réseaux sociaux intégrés.

Qui utilise ActiveDEMAND ?

ActiveDEMAND est une plateforme de marketing flexible et abordable pour les agences de marketing et les marketeurs de PME.

Où peut-on déployer ActiveDEMAND ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • ActiveDEMAND
  • Situé à Edmonton, Canada
  • Fondé en 2012
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Autriche, Belgique, Canada, Danemark et 8 autres

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, finnois et 4 autres

À propos de l'éditeur

  • ActiveDEMAND
  • Situé à Edmonton, Canada
  • Fondé en 2012
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Autriche, Belgique, Canada, Danemark et 8 autres

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, finnois et 4 autres

ActiveDEMAND en vidéos et en images

ActiveDEMAND Logiciel - 1
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ActiveDEMAND

s/o
Version gratuite
Essai gratuit
45,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
N/A
Version gratuite
Essai gratuit
1 250,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - ActiveDEMAND

  • Alertes/Notifications
  • Analyse d'impact (DPIA)
  • Analyse des campagnes
  • Attribution entre canaux
  • Attribution multi touch
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Collecte de données multicanal
  • Conformité CAN SPAM
  • Contenu dynamique
  • Données en temps réel
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Engagement des leads
  • Enregistrement des appels
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires en ligne
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des consentements
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Identification de l'appelant
  • Identification des données sensibles
  • Identification du compte cible
  • Importation et exportation de données
  • Marketing multicanal
  • Marketing social
  • Mesure des performances
  • Multi-Channel Attribution
  • Métriques de suivi d'appels
  • Notifications de leads
  • Outils de prospection
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Personnalisation
  • Qualification de leads
  • ROI Tracking
  • Rapports ad hoc
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Segmentation de leads
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des campagnes
  • Suivi des conversions
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau de bord personnalisable
  • Visualisation de données
  • Web analytics
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives à ActiveDEMAND

Le logiciel d'e-mail marketing puissant et convivial d'iContact vous permettra d'envoyer des e-mails très performants en un rien de temps.
Agile CRM est une suite complète de ventes, de marketing et de services conçue pour permettre aux PME de vendre et de commercialiser comme les sociétés du classement Fortune 500. En savoir plus sur Agile CRM
L'éditeur vous aide à améliorer la coordination et la portée de votre équipe de ventes afin de planifier davantage de réunions.
SharpSpring offre un marketing automation puissant et flexible avec un CRM entièrement intégré et une capacité de gestion des réseaux sociaux aux agences et aux PME.
Autopilot est un logiciel simple et visuel de marketing automation.
Ontraport est une plateforme tout-en-un conçue pour stimuler la croissance de l'entreprise. Toutes vos fonctionnalités, capacités et performances. à partir d'un seul emplacement centralisé.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE
Saphyte est à la pointe en matière de rupture technologique avec ses fonctionnalités les plus avancées et les plus innovantes conçues pour aider votre entreprise à se développer.
Synerise est le premier écosystème de marketing fonctionnant par IA pour B2C et B2B qui offre des fonctionnalités d'intelligence client et de personnalisation à la pointe du secteur.
User.com est un système avancé de marketing et de vente qui permet d'automatiser les communications personnalisées et de rationaliser les processus professionnels.
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
EngageBay fournit un logiciel de marketing tout-en-un simple et abordable pour acquérir, engager, entretenir et transformer les leads. En savoir plus sur EngageBay

Avis sur ActiveDEMAND

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
43%
3
14%
2
1%
1
1%
Tim
Tim
Managing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

ActiveDEMAND - A hidden gem

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We needed a flexible solution for marketing automation that didn't break the bank. ActiveDEMAND was perfect. It was especially suited to integrate with our sales CRM (Pipedrive).

Avantages :

ActiveDEMAND is an incredibly flexible solution that can be used in a variety of applications. Their support is top notch and they will help you with anything.

Inconvénients :

The user interface is a bit clunky and slow. The templates are not designed in very modern fashion and require a lot of editing.

Réponse de l'équipe de ActiveDEMAND

il y a 4 ans

Hi Tim, Thanks for taking the time to review ActiveDEMAND and for the positive comments. We appreciate the constructive criticism as well, regarding our platform and consider all feedback as we work to improve the software and our user's experience with it. Thanks again! The ActiveDEMAND Crew

Christina
Director of Digital Marketing (É.-U.)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Active Demand from an Agency Perspective

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall I have been very pleased with the platform. The chat function is very helpful and I almost always get an immediate response and help resolving the issues that I have. With any playform there are "gotchas" that come to light after you get in to it more intently, and I have encountered those with Active Demand, like the incredibly slow load times when cloning elements, and certain clunky parts of the interface, but my overall experience with both the software and the customer service has been positive.

Avantages :

The capabilities that I appreciate most on Active Demand are the list filterting email developer/editor. I appreciate the amount of criteria that you can filter your lists by, giving the ability to add or remove contacts to your lists seamlessly and easily. The email developer is easy to use, aside from a few small glitches.

Inconvénients :

My least favorite thing about the platform is the amount of time reporting takes to propegate. I can't see real-time performance from email campaigns, at best I can see data after 24 hours or so, but if you like mo monitor your campaigns more closely, this will fall short.

Réponse de l'équipe de ActiveDEMAND

il y a 2 ans

Hi Christina, Thank you for taking a moment to give us a review. We appreciate all feedback as it helps us improve our software. We are sorry to hear you are having some issues - specifically with real-time reporting. We do have real-time dashboard widgets for email campaigns and we encourage chatting with our support team to answer questions about how to set it up - they are super friendly and helpful. Thank you again for your comments!

Jeff
Sales Director (É.-U.)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Might be great software, but...

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

It provides us with email marketing analytics and helps us understand contact rating in our engagement model.

Inconvénients :

I'm not an Admin of this system. I'm just a user. We have it hooked up to our CRM, which is where I spend most of my time. My opinion is that this might be great software for someone who is an admin trying to track analytics for a big company, but we are small and when we hooked this thing up to our CRM, there were a number of things that were either over-looked by the ActiveDemand Implementation Consulting team or my company cheaped out and didn't want to spend the necessary money that was required to make this thing work right... so, in the end, it's screwed up a bunch of my CRM data and I've been spending a bunch of time stumbling across bad data and duplicates then need to be removed, merged, including contacts who get re-mapped to other account owners or even the wrong account! Additionally, there are a ton of meaningless data entries now gumming up the running history in my CRM so that it's near impossible for me to find my last meeting notes... It's been a mess, so we had to delete a bunch of those system automated data entry notes in the CRM history, as well, and then turned off ALL live connection to CRM and do a simple "Post to CRM" from ActiveDemand and I'm a happy camper, again. Also, the Chrome extension runs too much interference on my processor when I am doing other research or hitting other web sites. Caching like crazy until I turned off the extension.

Réponse de l'équipe de ActiveDEMAND

il y a 4 ans

Hi Jeff, Thank you for the honest feedback. One of the main reasons people choose ActiveDEMAND is our deep integration with CRMs. There is a lot of information that can pass between ActiveDEMAND and the CRM and back again, thus it does require planning to ensure the integration is meeting the business requirements. Turning everything on and pushing everything ActiveDEMAND has into the CRM is technically possible, but not recommended. Sales people need information, not data. Most people are not used to having the capability of driving so much information into the CRM (like we provide) ... someone thought it would be useful to get EVERYTHING into the CRM (like ice cream, a little is great, a lot must be AWESOME!) which caused your early issues. We do not charge for CRM integration services, our consultants are always available to review an integration. Please take advantage of our exceptional support staff, we are here to help. The ActiveDEMAND team.

Victor
VP Sales & Marketing (Canada)
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Everything I need to run the company and more

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I needed to decomission Pardot, and merge several other application and acquire new functionality to be responsive to our needs. Support was fantastic and got me running very fast.

Avantages :

It is feature-packed and covers all my needs from Marketing Automation, Lead conversion, Account-Based Marketing. Power dialer, Social, and much more I have to yet implemented.

Inconvénients :

Workflow designer can be a slow on on very large workflows.

Réponse de l'équipe de ActiveDEMAND

il y a 2 ans

Hi Victor. Thank you for your positive comments. We are very happy to hear that ActiveDEMAND is meeting your needs and expectations. And we are making improvements all the time - the speed of the platform being a particular focus - and we have recently improved the speed of our workflows. We hope you notice the change. Thanks again!

Utilisateur vérifié
Marketing Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

My Experience with Active Demand

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall experience has been positive. I like that it integrates with our CRM for distributing leads and I find the email/campaign builder easy to use.

Avantages :

The support has been great, I love the ability to chat with experts whenever i'm having an issue and the response is prompt and the advice usually solves my issue. I like the reporting tools and that new features are constantly being updated/added.

Inconvénients :

I don't like that I can't use the workflow editor on my current subscription and don't really need the upgraded version for how we use the software. Also, it seems to take a long time to load pages.