Description de Priority Software

Priority Software est un logiciel ERP intégré unique pour la planification et la gestion des ressources de l'entreprise. pour les petites, moyennes et grandes entreprises. Le logiciel Priority de gestion d'entreprise et ses différents modules offrent des solutions pour tous les besoins opérationnels de l'ERP de l'entreprise. Les solutions ciblées de Priority pour les entreprises commerciales et manufacturières dans un large éventail de secteurs rendent l'ERP beaucoup plus facile et plus rentable que des solutions de marché complexes et lourdes.

Qui utilise Priority Software ?

Solutions complètes, intégrées, de gestion d'entreprise et d'exploitation pour les petites et moyennes entreprises et organisations.

Priority Software Logiciel - 1
Priority Software Logiciel - 2
Priority Software Logiciel - 3
Priority Software Logiciel - 4
Priority Software Logiciel - 5

Priority Software ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Priority Software

Priority Software

4,4 (59)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
145
13
4,3 (59)
4,5 (59)
4,0 (59)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
322
13
3,8 (1 267)
3,7 (1 267)
3,7 (1 267)

Alternatives à Priority Software

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Gestion d'entrepôt
Rédaction de chèques
Axelor
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Gestion financière
Oracle Aconex
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des tâches
Suivi des projets
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des flux de travail
Suivi des indicateurs clés de performance
SAP Business One
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Gestion financière
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Création de bons de travail
Recherche/Filtre
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Gestion des commandes
Rapprochement bancaire
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des stocks
Gestion financière

Avis sur Priority Software

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
36%
3
10%
Eyal
Eyal
Owner (Israël)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

my favorite system

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : the priority allow me to implement all the business aspects i almost have no need for other systems and if i do they can connect and interface easyly.

Avantages :

easy o learn, easy to implement, very logical and intuitive. many features and option, very parametric, easy to import and export data. lot of addon and extensions to other systems.cloud bases option.

Inconvénients :

report generators are too basic.CRM mudule is too basic.BI tools are too basic.

Réponse de l'équipe de Priority Software US

il y a 2 semaines

Thank you for your product review. We're delighted to learn that our product's ease of use, straightforward implementation, logical design, and intuitive interface have benefited you. Your feedback is invaluable to us, and we'll continue striving to improve and expand our offerings.

Maya
Sales Manager ()
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Priority Software is really improving our business

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The consultants that we dealt with during our implementation were courteous, extremely knowledgeable and responsive to our needs.

Avantages :

* Ease of use and "user friendliness" * Web interface with Excel look and feel * Robust functionality for the many verticals of our customers * Lower Total Cost of Ownership (TCO) for licenses and consulting * Fast implementation - as little as a couple of weeks to get up and running * Features like an Enterprise Search, a Google-like tool that even searches text * Export the data from any form directly into Excel and print reports directly into spreadsheet * All screens can be customized such as creating tabs, hiding and renaming fields, making fields mandatory, etc. * Ability to set up automatic workflows using the Business Process Management (BPM) tool that can send automatic e-mail, text messages to phones or create tasks * Executive dashboards and BI reports (“Report Generators”) can be built right inside Priority, which means you can cut way down on customized reports and expensive IT consultants * Price was surprisingly good for an ERP system

Inconvénients :

* They are relatively new to the U.S. market so sometimes people don't know who they are * Support calls could take up to a day to be resolved

Yaniv
Integrator (Roumanie)
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

great software if you get the right support

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Interfaces with other programs.

Avantages :

Easy for Users . User friendly, Deals with a wide-range of topics. Can integrate information from various departments. Allows real-time information access.

Inconvénients :

Poor ability of the standard system to connect other programs. Non-compatibility issues. Not advanced or on-par with standards.

Lucie
CFP (É.-U.)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Customer Service in nonexistent

4,0 il y a 6 jours Nouveau

Avantages :

Good software for office accounting purposes

Inconvénients :

Account Edge service is a joke. Almost impossible to reach and when i do I get no help

Michael
Owner & General Manager (Israël)
Biens de consommation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to learn & use. Quick turnaround customer support. Very satisfied with the software.

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Priority really made a huge change in our business. Before, we were using different types of software packages from different vendors and like most small businesses, at some point, they just didn't "speak the same language" anymore. We were working twice as hard to keep things in check. But now, Priority does it all for us. I didn't think it would ever be this easy with an ERP system in house, but now, I can't imagine not having Priority run the business, really help me to control and manage the business too.

Avantages :

Priority is super flexible. Grows as our company grows. Gives us tools we need to handle large volumes of line items and distribution. We're an export company. We move fast and have hundreds of catalog items to account for at all times. Priority handles it all. Finally, we can control everything in one system. We feel a huge difference in our bottom line.

Inconvénients :

We would like to see a little more versatility in the user interface. It's really good but some of our users feel that it could be tweaked just a bit more and improved - make it even better.