Thought Industries

par Thought Industries

Qui utilise Thought Industries ?

Thought Industries permet aux clients, aux marques et aux organisations de proposer un apprentissage en ligne aux professionnels, aux consommateurs, aux adhérents et aux publics d'entreprise étendue.

Description de Thought Industries

Thought Industries optimise l'apprentissage avec sa plateforme. Stimulez l'engagement et augmentez l'adoption des produits grâce à des cours interactifs, des webinaires, des événements, des évaluations, des avis d'apprenants et une formation basée sur des mesures incitatives. Thought Industries dispose d'une bibliothèque d'outils performants et faciles à utiliser qui permettent aux organisations de développer de manière rentable leur activité et d'interagir avec les clients tout au long de leur cycle de vie. Tout se fait à partir d'une plateforme robuste.

Informations sur Thought Industries

Thought Industries

http://www.thoughtindustries.com/

Fondé en 2012

Prix de Thought Industries

Thought Industries n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Vidéo de Thought Industries
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

En ligne

Thought Industries - Fonctionnalités

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

  • Alertes de compte
  • Analyse des gains et des pertes
  • Engagement des clients
  • Gestion de la communication
  • Gestion des comptes
  • Gestion des recettes
  • Gestion du cycle de vie des clients
  • Intégration des employés
  • Score "health score"
  • Suivi et analyse de l'utilisation

Logiciels de Customer Success : afficher la liste complète

  • Apprentissage asynchrone
  • Apprentissage mixte
  • Apprentissage mobile
  • Apprentissage synchrone
  • Conformité SCORM
  • Conférences vidéo
  • Création de cours intégrée
  • Entreprises
  • Entreprises de formation en ligne
  • Gamification
  • Portail des apprenants
  • Université/Écoles
  • e-commerce

Logiciels de LMS (Learning Management System) : afficher la liste complète

  • Apprentissage interactif
  • Conformité SCORM
  • Création de plan conceptuel
  • Enregistrement audio et vidéo
  • Gamification
  • Gestion des modèles
  • Tests et évaluations

Logiciels de création de cours : afficher la liste complète

  • Apprentissage asynchrone
  • Apprentissage mixte
  • Apprentissage mobile
  • Apprentissage synchrone
  • Création de cours intégrée
  • Entreprises
  • Entreprises de formation
  • Gestion des certifications
  • LMS intégré
  • Portail des apprenants
  • Simulation
  • Université/Écoles
  • e-commerce

Logiciels de formation : afficher la liste complète

  • Apprentissage asynchrone
  • Apprentissage collaboratif
  • Apprentissage mixte
  • Apprentissage synchrone
  • Classe virtuelle
  • Conférences vidéo
  • Création de cours intégrés
  • Entreprises
  • Entreprises de formation
  • Formation des employés
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion des certifications
  • Gestion des médias
  • Portail étudiant
  • Suivi des compétences
  • Suivi des engagements
  • Tests et évaluations
  • Université/Écoles
  • e-commerce

Logiciels de formation mobile : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu

Logiciels de relation client : afficher la liste complète

  • Contenu interactif
  • Conversion PowerPoint
  • Cours avec instructeur
  • Cours d'autoformation
  • Création de plan conceptuel
  • Création de tests et de quizz
  • Gamification
  • Gestion des modèles
  • Gestion vidéo
  • Importation et exportation de contenu
  • Édition de cours

Outils d'auteur e-learning : afficher la liste complète

  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Outils de gestion des connaissances : afficher la liste complète

  • Aide contextuelle
  • Création de contenu
  • Enquêtes et feedback
  • Formation sur application
  • Gestion des lancements
  • Intégration de l'utilisateur
  • Outils en libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Segmentation du public
  • Validation de données

Plateformes d'adoption numérique : afficher la liste complète

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Plus d'alternatives à Thought Industries

Avis sur Thought Industries

Read all reviews

Overall rating

4,6/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,5

Review software

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Abbie D.
Operations Coordinator
501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/06/2018

"I love using this software! Robus functionality with easily customizable settings."

Avantages: It's easy to use and customize things, and when I don't know how to do something there's a robust help site I can go to for information. The platform is capable of every function we need and they are always making improvements and adding functionality so we can stay cutting edge. I love that we're able to offer some education for free, and other courses at a cost for users. TI makes it easy for us to do both and the detailed reporting helps us track information about all of the users visiting the site. I genuinely love using this platform.

Inconvénients: The platform can be a bit pricey, but you get what you pay for and in my book, this is well worth the investment.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/06/2018
Mark G.
Salesforce Administrator
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019

"Superior usability at a realistic cost!"

Commentaires: Our customers are able to navigate throughout their portal effortlessly, thanks to the ease of customization of the UI. Personally, I enjoy the administration accessibility and implicitness.

Avantages: I am attracted to the modern, sleek design of the platform, as well as the ease of integration.

Inconvénients: I do not enjoy the limitations on logging in as other users for discovery / troubleshooting purposes. The home/manager portal buttons atop the page are confusing and change based on where you are on the site, this is confusing to most of my internal users.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Thought Industries le 12/08/2019

Thank you so much for your review!
Our team is currently fixing button consistency across the platform as part of our initiative to ensure a consistent experience across Manager pages. As far as trouble-shooting goes, your CSM will be in touch to get more information and see how we can best support you!
We appreciate the positive review! We rely on your valuable feedback to continually improve our platform.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/08/2019
Jim W.
Director - Analytics Institute
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2017

"Using platform for a year to deploy training for our clients."

Avantages: Course development is easily accompished without coding. Courses are easy to navigate from learner perspective.

Inconvénients: Back office administration features seem to be an afterthought. Simple things such as sorting client lists aplhabetically or resetting student progress isn't possible with the current release. Many questions to product support are interpreted as a request for additional instructional design consulting hours.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2017
Lea F.
Creative & Product Technology Director
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2019

"Great LMS with much functionality and always improving!"

Commentaires: We are utilizing the platform to deliver eClasses as well as a digital version of our printed products. The two business models use different access methods and TI is always willing to work with us to find solutions, and/or scope our needs. They are very responsive to support inquiries, and are always eager to help us solve our business issues. They are a great partner and great to work with!

Avantages: I appreciate TI's willingness to work with us to scope on our needs to accommodate our two very different business models. I also like that the platform has a lot of very robust functionality, yet still very easy to use.

Inconvénients: The reporting leaves something to be desired. Although there is a lot of data available, the dashboards are not intuitive, and using a date range doesn't change some of the data. Like number of users is always the same, no matter what the data range is. There is also a lot of usable data that is not surfaced in any of the available reports. Reporting can tend to be a manual and tedious process. Also, there needs to be more granularity with the role permissions, or the ability to toggle functionality on and off for certain roles. I hope is that they invest development in a better content management system. My only other gripe is that you can't delete learners (only disable them).

Réponse de l'éditeur

envoyé par Thought Industries le 12/08/2019

Thank you so much for your review! We're excited to hear your positive feedback. We are improving our reporting capabilities and look forward to hearing your feelings towards those changes.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2019
Ben C.
Instructional Designer
Formation professionnelle et coaching, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2019

"Love Thought Industries"

Commentaires: From day 1, I've been incredibly impressed with TI, their platform, and their customer support. There was a bit of a learning curve to navigate through the admin side and understand all of the functionality, but how else would you engrain in the trenches of such a robust eLearning hosted experience. And their Voice of the Customer process for submitting real-time feedback and product improvements is awesome! Their customer support is unmatched and always ready to dive in and find solutions to my errors or admin requests.

Avantages: The TI Platform has such a myriad of page types and lesson functionality that we keep our learners entertained and progressing while tackling the tough concepts of accounting and finance.

Inconvénients: The reporting functionality is improving, which I like. At first, I was generating custom reports as requested by clients, and it seemed like the most basic of information regarding learner progress was overlooked. Clients wanted to know percentage completion by learner within each course, rather than the basic reporting fields of "Started" and "Completed" which were so black and white. I believe the dev team is working on making this reporting more mainstream and I'm encouraged by that.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Thought Industries le 12/08/2019

Thank you for the positive review! It is great to hear that things are going well with both the platform and our team. We appreciate you providing this feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2019