Fresha

Qui utilise Fresha ?

Utilisé par plus de 40 000 instituts de beauté, centres de soins et spas dans plus de 120 pays.

Description de Fresha

Shedul est le meilleur logiciel de réservation pour instituts de beauté et centres de soins du marché. Simple, flexible et puissant, il est fait pour votre entreprise. Entièrement gratuit, sans période d'essai, en version illimitée, Shedul est accessible sur internet depuis n'importe quel appareil, partout, tout le temps. Permettez à vos clients de réserver facilement vos services depuis votre site web ou votre page Facebook et envoyez automatiquement des messages de confirmation personnalisés.

Le logiciel de réservation Shedul a déjà conquis 40 000 entreprises et 150 000 stylistes et thérapeutes dans plus de 120 pays.

Informations sur Fresha

Shedul.com

http://www.shedul.com

Fondé en 2012

Fresha Logiciel - 1
Fresha Logiciel - 2
Fresha Logiciel - 3
Fresha Logiciel - 4
Fresha Logiciel - 1 - aperçu
Fresha Logiciel - 2 - aperçu
Fresha Logiciel - 3 - aperçu
Fresha Logiciel - 4 - aperçu

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À partir de

0,01 $US/unique
25,00 $US/mois
25,00 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Fresha

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Documentation
  • Vidéos

Fresha - Fonctionnalités

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Logiciels d'agenda : afficher la liste complète

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Logiciels de rappel de rendez-vous : afficher la liste complète

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Logiciels de réservation : afficher la liste complète

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Logiciels pour centres de cure : afficher la liste complète

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Logiciels pour instituts de beauté : afficher la liste complète

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Logiciels pour salons de coiffure : afficher la liste complète

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  • e-mail marketing

Logiciels pour spas : afficher la liste complète

Fresha - Alternatives

Plus d'alternatives à Fresha

Avis sur Fresha

Lire les 1 234 avis

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Mark A.
Mark A.
Owner / Massage Therapist
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2021

"A great experience so far..."

Avantages: We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.

Inconvénients: New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2021
Jessica R.
Salon owner
Cosmétiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2021

"BADASS company and customer service!!"

Avantages: We all have to like customer service! They are so fast at we replying normally within a day if not hours! I have NEVER dealt with anyone rude (I go to them more than I should, I'll just say I'm total computer dumb), and they legit send me step by step instructions with little picture of icons that help me with every step of whatever I need that go around! I LOVE EVERYTHING about this software and I LOVE watching software grow with what the CUSTOMERS are wanting! THAT IS RIGHT THEY LISTEN TO US CUSTOMERS WITH VOTES!!! Just go head and get it, you won't be disappointed, and you can thank me later! SERIOUSLY go ahead.....your seconds away from so much stress taken off of you by software you can actually understand, let alone your clients will LOVE the conformation text, a day before text, and I have mine set to 2 hour before reminder! They LOVE IT TOO!

Inconvénients: Absolutely NO CONS! They are working on the software ALL the time! LEGIT, LOOOOOOVE THIS SOFTWARE AND THE BADASS COUSTOMER SERVISE! You're already missing out if you haven't already clicked to sign up!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/03/2021
Claire B.
Salon Owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/10/2021

"Fabulous service"

Avantages: This a a great free app and has been very thought out and has lots to offer

Inconvénients: I don’t have any cons it’s a very good system

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/10/2021
Mary P.
Mary P.
Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2020

"Not Recommended if you want to receive your funds"

Commentaires: Honestly, I could deal with the cons and find suitable alternatives because it was so easy to use. Analytics were great and my staff loved the system. The turning point occurred when I enrolled in their payment processing. I submitted all required information and received a message that everything had been verified. Payouts began the next day and were deposited into my bank account without issue. A month later I received an email saying they couldn’t verify my account and were holding my funds. Almost a month later and after submitting and resubmitting at least 5 times, they still say they can’t verify the information. My bank has no idea what the issue could be. Bottom line: if you want to receive the money you worked to earn, do not enroll in their payment processing system. I’ve gone back to my previous system and am receiving my payouts with no issues whatsoever.

Avantages: Very easy and intuitive to implement and use on a daily basis.

Inconvénients: Unable to create and send client intake forms or customize client confirmations or rescheduling of appointments, thank you’s, marketing texts etc.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Shedul.com le 29/01/2020

Hey Mary, so sorry to see this review but pleased to see you're still using Shedul. I can see that you've passed all of the essential security checks so we can continue with regular payouts and payment processing.

Verification checks are legal security requirements rather than Shedul's requirements but it's ultimately better to be safe. Now that you've passed, you can process payments as usual :)

We're sorry it took longer than expected but we would appreciate it if you would update this review to reflect how you've used all of Shedul's features for the last 2 years and continue to do so.

Thank you for all of your support and feedback

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/01/2020
Amna M.
Aesthetic skin consultant
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/07/2021

"Amazing support and easy to use!"

Commentaires: As someone who has been in the beauty/aesthetics industry for 7 years, I’ve used many systems but Fresha by far is the best! Straight forward and easy to understand and manage. There’s fantastic tools on Fresha and is easy to navigate.
The support from the team at Fresha has been amazing! The lovely [SENSITIVE CONTENT] has been an absolute diamond in helping us set up Fresha as well as being so quick to help us with any queries and questions. He is always able to schedule in time with us to sit and chat about what’s been going on and guides us on what we need to do. Nothing is too much for Indi and he’s an absolute delight to work with. We are a lucky clinic to have someone so fantastic work with us!

Avantages: Love being able to create forms and personalise them so easily. Booking, cancelling and rescheduling appointments is straight forward. Having reminders for client appointments on the day it’s made and a day before is so helpful for our clients!

Inconvénients: A few features that are coming soon are taking a little while like using WhatsApp to send out mass marketing but we can wait a little longer!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/07/2021