Description de Weave

Le logiciel de Weave rationalise toutes vos activités dans un hub unique et centralisé. Il permet aux entreprises de tout gérer de manière intuitive, des informations client aux évaluations commerciales en ligne. Établissez des relations durables avec vos clients grâce à des fonctionnalités telles que les SMS bidirectionnels et un système de prise de rendez-vous simple. Les solutions de gestion de bureau de l'éditeur sont si complètes que ses clients ne savent pas comment ils feraient pour s'en passer. Weave simplifie la gestion de votre bureau et vous permet de gagner un temps précieux pour vous concentrer sur ce qui compte le plus.

Qui utilise Weave ?

Tout bureau gérant des clients et des appels téléphoniques, notamment les dentistes, les médecins, les optométristes, les spas, les chiropraticiens ou même les exploitants de lave-auto ; Weave est l'outil organisationnel dont tous les gestionnaires de bureau ont besoin.

Weave Logiciel - 1
Weave Logiciel - 2
Weave Logiciel - 3
Weave Logiciel - 4
Weave Logiciel - 5

Weave ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Weave

Weave

4,2 (409)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
Intégrations introuvables
4,3 (409)
3,9 (409)
3,6 (409)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
19
Intégrations introuvables
4,2 (73)
4,2 (73)
4,1 (73)

Alternatives à Weave

Avaya UCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des centres d'appel
Rapports et analyses
Routage automatisé
LabCalls
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
YAPI
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Business VoiceEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Communications unifiées
Routage des appels
Transcription de message vocal
Reliant Parking
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des utilisateurs
Gestions des permis
Demandforce
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Personnalisation
Rappels par SMS
Solutionreach
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Conforme HIPAA
Messagerie
Nextiva
Fonctionnalités les mieux notées
Journalisation des appels
Routage des appels
Transcription de message vocal
Birdeye Messaging
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Weave

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
3,6
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
28%
3
10%
2
4%
1
6%
Annelise
Annelise
Operations manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Essential for business

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I love the way the platform interacts with our patients. They are always growing and adding new products. Some I stay with and some I don't. But I love the fact that the company is always looking at improving the products and experiences for users.

Inconvénients :

ISometimes it's hard to know who to contact and get help for issues needed. The company has grown so fast, there always seems to be a new rep assigned, and another one calling me.

Ashley
Practice Manager (É.-U.)
Matières plastiques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Weave

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Overall I think Weave is a great benefit. I think that instead of adding new features, they need to work on properly developing their currents ones to ensure they work optimally. Adding new features just takes away from them having the best most efficient programming for what they offer in my opinion.

Avantages :

I like how many ways you can access weave and connect with patients and staff. Overall it is easy to use and works well for communicating with staff and patients.

Inconvénients :

The iPad app cannot switch to landscape mode. This is a very basic feature that I would honestly expect a company to have. Also, team chat needs a lot of help. The team chat is organized totally different in the mobile app vs the desktop version. It needs to be organized by most recent conversation and should not allow for new threads to start with individuals. You can easily end up with 4 threads with the same person and it is really confusing. In addition, there is significant lag with the mobile app. If you get a notification on your phone and you go to open the app, you have to wait a solid 5 seconds for the notification to appear within the app. If you don't, you can't find the message anywhere. In addition, some individuals have a different version of the mobile app and the notifications on their chats never go away even after they have read and responded to them.

Joanne
Audiologist (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Improve patient access anytime they want it.

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Love the way it should work.

Avantages :

My patient can communicate with our offices when it’s convenient for them. It allows access even if they cannot hear or understand on a phone. Texting or emailing them is best venue for communications with them.

Inconvénients :

Customer service is very lacking in professionalism, inability to bypass technology deficits customer may have, seem very distant with no empathy and a non caring attitude like a robot. Not very pleasant at all when you are the paying customer.

Lori
Office MAnager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Love the Weave Software

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : We have loved our experience with Weave. Our schedule stays full most days without a lot of extra help.. We get so many compliments on our reminders patients love the texting

Avantages :

I love seeing who is calling before I answer the phone as it helps me be prepared for the caller. Love the reminders that are sent out. We have a lot less no shows and frees up our time from manually having t call or write reminders.

Inconvénients :

Sometimes the phone glitch a bit, one of the phones won't ring at times at the front desk then I have to move to another location

Crystal
Office lead- Admin for Weave (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Henritze Dental

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : We love Weave. It works well in all our offices. Installing has been made pretty easy [sensitive content hidden] has always been a huge help over the past year or so working with me to integrate and install at offices. Customer service is usually on point, the chat feature is super nice. Account manager [sensitive content hidden] has been very helpful as well, [sensitive content hidden] did an awesome job before her.

Avantages :

The best feature of this product is being able to multi task and take care of multiple patients at one time. We really appreciate being able to be on the phone with a patient and responding to another patient by text to keep the scheduling flowing.

Inconvénients :

Integration to communicate to multiple offices when we have such a large group. Some of our offices do different things it would be nice to message another office to set up an appointment for the patient we were referring without having the patient call or us having to call the office to reach someone. Save the Date Reminders are a big issue that hasn't been able to be resolved since our time change on the East Coast back in November all our Save the Dates go out 6:50am when offices don't send out messages before 7am or 7:30am. Multiple reminders are great, it would be beneficial if we could select what our patients would like instead of it being the same across the board. We get messages constantly about the patient had already confirmed their appointment a week ago now its 3 days before they are asking to confirm again. We have it set up like this and want it that way but if a patient doesn't like it they just opt out of text then they get nothing instead it would be nice to select certain reminders per the patients preference.