CallRail

CallRail

par CallRail

Qui utilise CallRail ?

CallRail est parfait pour les PME, les spécialistes du marketing guidés par les données, les équipes de vente et ceux qui cherchent à améliorer leurs conversions de leads et à combler les lacunes des données de répartition de leads pour les campagnes en ligne et hors ligne.

Description de CallRail

Grâce aux fonctionnalités de suivi et d'enregistrement des appels de CallRail, il est facile de déterminer les leads, d'encadrer le personnel et d'améliorer le service client, ce qui se traduit par un plus grand nombre de conversions et un meilleur taux de fidélisation des clients. Prenez des notes pendant les appels pour vous assurer que les informations importantes sont comprises pour la communication à l'équipe. Évaluez les appels à l'aide de balises pour catégoriser les leads et extraire les rapports de taux de conversion. Écoutez les enregistrements à partir du tableau de bord pour améliorer vos tactiques, mener les bonnes conversations et conclure plus d'affaires, plus efficacement.

Informations sur CallRail

CallRail

http://www.callrail.com

Fondé en 2011

Prix de CallRail

CallRail n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de CallRail est disponible à partir de 45,00 $US/mois.

À partir de

45,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

CallRail - Fonctionnalités

Logiciels d'enregistrement des appels
Archivage
Bookmarking des enregistrements
Enregistrement d'appel vidéo
Enregistrement des activités de l'écran
Enregistrement des appels distribués
Enregistrement découlant d'un événement
Enregistrement planifié
Enregistrement à la demande
Partage des appels
Récupération instantanée
Transfert de fichiers
Attribution des campagnes
CRM
Enregistrement des appels
Présentation du numéro
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Suivi des conversions
Suivi des mots-clés

Avis sur CallRail

Afficher 5 avis sur 125

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,5/5
Chris C.
Director of Operations
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2018

"Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns."

Avantages: Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Inconvénients: The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/03/2018
Jean J.
Consultant
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019

"Consistently Excellent User Experience "

Commentaires: I am able to call on behalf of my companies in real time with a localized telephone number. I am able to provide accurate calling data to my companies that contributes to my success.

Avantages: I appreciate the ease of use on a daily basis. There is no need to "stop & think" about what you are doing but instead the methodology is so user friendly it becomes second nature to you. Saving time on the phone is a special gift CallRail gives to me each day.

Inconvénients: I can honestly say there is really nothing that I don't like about the product. When I run into any difficulties I am able to reach out to specialized customer service person who walks me through my issues in a kind and patient manner each time, with no exceptions.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019
Utilisateur vérifié
Director of Marketing
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/05/2020

"A must for proper attribution"

Commentaires: CallRail has been a lifesaver for proper attribution of phone calls, leads, and sales. We have used it on our own website and for many of our clients. This has allowed us to move from "I feel like the phones are ringing more" to "You received X number of leads and X number of sales from this channel this month." With this information, we've been able to improve our targeting and improve ROI.

Avantages: With CallRail, it is incredibly easy to set up dynamic tracking numbers that will help you see exactly where your phone calls are coming from. This is essential for anyone who cares about attribution. The reporting capabilities are nice - easily integrates with Google Analytics, Google Ads, and Google Data Studio.

Inconvénients: I wish they would remove the minimum size of a number pool. We have some websites with very small traffic that don't need 4 phone numbers.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/05/2020
Lloyd C.
CEO
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 28/11/2017

"Zero Customer Support"

Commentaires: I was on the pro plan and spent a very large amount of money a month use the service you would think the customer support would be better but it’s not the staff when you finally do get someone are rude condescending and sarcastic on the phone. I took my 30 phone numbers in my business and clients to a different company I would not recommend using this company if you feel you ever will need any support they don’t care about you or your company.

Avantages: It’s cheap. That’s about it. Get what you pay for. They track your phone calls they track your numbers the plug-ins are easy they change their navigation so I that’s not easy anymore

Inconvénients: Good luck getting any support. They literally don’t answer the phone, return calls and take days to reply to emails.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 28/11/2017
Emma K.
SEO Specialist
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/03/2020

"High Quality and Reliable Call Tracking Software"

Commentaires: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Avantages: The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Inconvénients: I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/03/2020