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Description de eZee Centrix

eZee Centrix Hotel Channel Manager est une solution intégrée permettant de gérer des centaines d'OTA et de GDS à partir d'un emplacement unique. Il dispose également d'une interface directe avec eZee Booking Engine et eZee Cloud PMS, ainsi qu'avec eZee On-Premise PMS.
Il comprend les fonctionnalités suivantes : 1. Tableau de bord à point unique pour la gestion de tous vos canaux de distribution 2. Mise à jour automatique instantanée sur tous les canaux 3. Gestion du rendement 4. Pas de surréservations 5. Maintien de la parité des taux de change sans aucun effort 6. Surveillance de vos concurrents avec Rate Spider.

Qui utilise eZee Centrix ?

eZee Centrix est utilisé par les établissements comptant de 5 à 1 000 chambres. Sa tarification modulaire permet une flexibilité et une meilleure expérience utilisateur, qu'il s'agisse d'hôtels, de motels, de bed and breakfast, de complexes hôteliers ou de chaînes.

eZee Centrix Logiciel - 1
eZee Centrix Logiciel - 2
eZee Centrix Logiciel - 3
eZee Centrix Logiciel - 4
eZee Centrix Logiciel - 5

eZee Centrix ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eZee Centrix

eZee Centrix

4,7 (261)
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
21
2
4,6 (261)
4,6 (261)
4,8 (261)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
5
4,6 (262)
4,7 (262)
4,7 (262)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à eZee Centrix

SiteMinder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Inventaire des salles
Synchronisation multicanale
Sirvoy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Octorate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Intégrations de tiers
Réservation en ligne
STAAH Channel Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des partenaires
Gestion des stocks
Tarification dynamique
AxisRooms
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Hotelogix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux
Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
NOBEDS
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des calendriers
Réservation en ligne

Avis sur eZee Centrix

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
18%
3
6%
2
0%
1
0%
Sidath
Sidath
Managing Director (Sri Lanka)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best channel managers I have used.

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

Ezee Centrix is a channel manager. It has 24/7 live chat support. Their support team is very prompt and knowledgeable. It makes your life very easy. Updates are being pushed to online travel agents instantly. Prices are very reasonable. It supports almost all the OTAs. It has a guest portal, which helps us communicate with the guests

Inconvénients :

As ezee has it own booking engine, it difficult to connect booking engines with the channel manager. At the moment, the channel manager cannot be connected with all the PMSs.

Ajeesh
Owner (Inde)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Streamlining Operations & Boosting Revenue

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

Their user-friendly booking engine with #conversion boosting features and mobile optimization has increased direct bookings. The #channel manager ensures optimal distribution with real-time availability (#revenue) while the PMS simplifies #reservations, room management (#tape chart), and guest check-in/out (#checkin). YCS' reports provide valuable insights to optimize our hotel's performance. While customer support details and advanced reporting for larger properties are areas for exploration, YCS is a powerful solution for hotels seeking efficiency and increased revenue.

Inconvénients :

While YCS offers a comprehensive suite of tools, integrating them seamlessly into existing systems might require some technical expertise. A smoother onboarding process or improved integration guides could be helpful.

Pawan
Director (Australie)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Not for a growing company

1,0 il y a 6 ans

Commentaires : They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website. DO NOT get caught. It is a big decision for hoteliers to choose right CRS as it is painful to keep moving from one to another. Save your time and stay away from this one.

Avantages :

They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website.

Inconvénients :

Not flexible enough for growing companies. If you have a 4-5 room hotel, may be it work for you but all other claims are juts claims and have no connections with reality.

Réponse de l'équipe de eZee Technosys

il y a 6 ans

Hello Pawan, we're so sorry for the inconvenience caused to you. We'd like to tell you that 2-way Airbnb integration has been made live around four months ago. While concerning with your other cons, we would like to assure you that we've already escalated your queries to the concerned team, and they're looking into it at the earliest. We request you to remain in touch with your account manager for any further updates. We promise you to give our best efforts in solving your problems to make sure you don't face them again. Regards, Team eZee.

Abhinav
Director (Inde)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best solution you will find for hospitality.

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Would like to request all the hotelier please do try ezee to solve your critical problems and grow your business.

Avantages :

Customer support is the star team for me. Hospitality is complex and you need people by your side to help you understand and execute.

Inconvénients :

Nothing really Everything is well thought and executed in terms of business need as well as customer point of view.

JOSEPH
Manager (Kenya)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Affordable Channel Manager

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

The recurrent price is very affordable and the support team is very keen on providing very personalized support

Inconvénients :

I havent established any cons but i think the old extranet is better

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