Description de Copper

Copper est un CRM (Customer Relationship Management) facile à utiliser pour les petites entreprises qui ont besoin de gérer plus de leads commerciaux et de développer leurs relations clients, mais qui n'ont pas le temps de saisir des données, d'effectuer des tâches administratives répétitives ou d'utiliser des outils complexes. Ne perdez pas de temps à saisir des informations. Copper s'intègre à Gmail et à d'autres applications Google pour enregistrer à votre place tous vos e-mails et autres échanges dans le bon contact. Vous pouvez également consulter vos ventes et relations commerciales, y compris des fils de discussion par e-mail, des interactions passées, des tâches, etc. le tout en un seul endroit.

Qui utilise Copper ?

Les entreprises à la recherche d'un CRM attrayant, intuitif et simple qui automatise les tâches répétitives et s'intègre avec les outils qu'elles utilisent déjà (Gmail, calendrier, documents, tableurs).

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Copper

4,4 (563)
Copper
Indisponible dans votre pays
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
107
45
4,5 (563)
4,1 (563)
4,3 (563)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
184
245
4,3 (3 272)
4,1 (3 272)
4,2 (3 272)
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Avis sur Copper

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
29%
3
6%
2
4%
1
3%
pascal
responsable régional des ventes (France)
Art/artisanat, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

pascal leonet

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

extraction des donnees filtres intuitifs et ergonomie top

Inconvénients :

beug et probleme de traduction des items anglais francais

Scott
Scott
General Manager (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The CRM for sales team on Gsuite

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Avantages :

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click. The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail. Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Inconvénients :

I'd like to see a better native integration with an email automation software

Michael
CEO (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The ONLY Fully-Integrated CRM Solution for Google Workspace

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Our small business has been a Copper client for the last 2-3 years and we have been incredibly happy with the Copper CRM product and the team that supports it. As our business grows, so do our CRM needs. Copper has been able to fulfill each of these needs as they arise, often from regular updates on their product roadmap. It's almost like Copper has been "inside our head" and developed exactly what we needed prior to us asking. @TeamCopper - Great job listening to your clients in the community and actually developing your product to suit our needs. This is what encouraged us to sign a 5-year agreement with you!

Avantages :

Full functionality within Google Workspace plug-in (Gmail, Calendar). Ability to pull a list view of Opportunities, Leads, etc and update individual records without leaving the screen (HUGE time-saver).

Inconvénients :

Import function needs work in the area of duplicate management and add/ overwrite tags. Third-party integration with Zapier makes this seamless but can add unnecessary expenses.

Ramiro
Operations Coordinator (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Operations Coordinator Opinion

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : We had a very good experience but we quit using it because of the price. It was too much for our needs. Though the features were amazing to have.

Avantages :

The integration with gmail is great. In our company we use google accounts, so using Copper extension; the CRM automatically update your contacts with the emails you send. It is very easy to maintain the leads updated.

Inconvénients :

The pricing was quite expensive. The basic plan is not good enough so you need at least the mid tier plan which may be expensive if you don't want to expend too much money. Sometimes they have discounts but they only last a few months.

Roger
Owner (É.-U.)
Marchés boursiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Congrats Copper! You are now officially the worst customer service!!! Great job being a FAILURE!!!!

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a basic question. Copper refuses to answer my question.  It is not humanly possible for a human to be as rude and stupid as the bot that never answers my question!!!  In my 30 years in business Copper by far has the worst customer service on the planet!!! Even worse than Pac Bell had back in the 1990’s and it was not possible to have customer service as dumb as theirs until Copper came along!!!!

Avantages :

Google Integration is what I liked the most! I used to love proper works then it became Copper. Taking away customer service is a major Blunder!!!! Don't do business with copper unless you have plenty of time to waste hours of your life and cost you and your business tons of money in wasted production time.........

Inconvénients :

Which dumb-ass executive wakes up one day and takes away customer service!!! Are you that ignorant that you believe your bot works????