Description de Spendwise

Spendwise est un système en ligne abordable et facile d'utilisation qui vous permet de gérer vos dépenses, pour un gain de temps et d'argent. Les utilisateurs peuvent créer des ordres d'achat, les soumettre pour autorisation, les approuver, les rejeter et les envoyer directement aux fournisseurs. Les utilisateurs peuvent également suivre les articles et les factures provenant des fournisseurs. Spendwise est basé sur le web et donc accessible où que vous soyez, sans avoir à installer de logiciel. Rendez-vous sur le site web pour plus d'informations et n'hésitez pas à souscrire une version d'essai gratuite et/ou une démo !

Qui utilise Spendwise ?

Des milliers d'entreprises et d'autres organisations de tous secteurs et de toutes tailles utilisent Spendwise pour gagner à la fois du temps et de l'argent.

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Spendwise

4,5 (204)
Spendwise
Indisponible dans votre pays
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
Intégrations introuvables
4,4 (204)
4,4 (204)
4,5 (204)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
381
13
3,9 (527)
4,0 (527)
3,6 (527)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

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Avis sur Spendwise

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
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3
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2
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1
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Tabish
Tabish
Procurement Specialist (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Compagnies aériennes/Aéronautique, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A game-changer for all our procurement needs

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.

Avantages :

Spendwise is a comprehensive tool to assess our company expenditure. It offers a user-friendly interface , one that helps us save on time and eliminate excess administrative costs. We are able to manage our invoices, purchase orders, bills and expenses in a streamlined manner. A great feature of this software is that it is possible to assign roles to users, and provide access to certain transactions, thereby ensuring that the right person can examine authorized features only.

Inconvénients :

Sometimes when there is a software update, it becomes challenging to navigate through the new changes. With a lack of manuals or training, the updates can take time getting used to.

Réponse de l'équipe de Spendwise

il y a 3 ans

Thank you for your feedback. We appreciate your enthusiastic recommendation of our product. I am sorry to hear that you have experienced challenges adapting to updates we make to our product. We do offer a User Guide, FAQs and Tips in our Help Center which we hope helps users adapt to updates but would be glad to consider other ways we can make it easier. I will follow-up with you directly to further discuss.

Lisa
Executive Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Now I Know

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Wish we would have purchased this system earlier. This is our first budget cycle when we have full visibility into all of our costs plus we are now able to manage inventory and fulfilment in one system. We love it if you couldn't tell!! :)

Avantages :

This software has solved the age old issue of knowing what everyone is spending throughout the organization. We connect all the procurement pieces in one system from purchase requisition through final invoice payment and it's cut our time to process payment by over 50%!

Inconvénients :

None really. It connects to QuickBooks and the training to get everyone using the system was minimal.

Brittney
Marketing Events Coordinator (É.-U.)
Services sans fil, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

basic needs

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.

Avantages :

It allowed us to keep vendors saved for future use. We were able to reference different orders to the PO numbers. It allowed us to continue to reference old PO's to see what transaction happened that had taken place before our hire.

Inconvénients :

The search engine was very specific. If we were looking for drawstring bags and it was entered in as draw string bags the search field wouldn't find it. I wish that a bit more information about the order would appear in the list screen. We would place multiple orders in a day from the same vendor. If we were searching for a particular item but the search feature didn't pull it up we would have to search through the many PO's from that particular vendor click in and closing out each one until we find the right one. Where if there was a column that showed the notes or possibly 1 line item in the PO that would help find things quicker.

Réponse de l'équipe de Officewise

il y a 5 ans

Thank you for your feedback Brittney. Agree that we need to improve search functionality and it is on our "to do" list.

Utilisateur vérifié
System Administrator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

It has changed the way our company handles purchasing

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

Simple interface and keeps track of everything. The line item memos are great for justifying purchases. New Items can be created on the fly.

Inconvénients :

A large amount of our ordering is random one off items from places like amazon or eBay, I would like better support for these types of purchases. It would be great if we could put in tracking numbers to know when orders will come in.

Réponse de l'équipe de Officewise

il y a 5 ans

Thank you for your feedback! Agree we can improve on how our system works with other systems and will share your comments with the development team. For tracking numbers we recommend using the History & Notes feature where you can post a note with a link to tracking information. Hope this helps.

Caleb
Caleb
Amazon Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

This software is the best for making quick and easy purchase orders

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number

Avantages :

Office wise is able to save product titles and price to quickly fill out the po and send it out. I like that it is fast and easy to use. You are even able to email right from the PO.

Inconvénients :

I don't like that there is a new area that has to be set of what folder you would like to have it in after it mailed out. That slows down the process.

Réponse de l'équipe de Officewise

il y a 5 ans

Thank you for your review Caleb! Not sure what you mean by setting folder you would like to have PO in after it is mailed out. If you are referring to approval folders (i.e. Inbox, Not-submitted, Rejected, Pending) the system should assign automatically depending on the approval status of the PO. I will follow-up with you to make sure I understand and help resolve.