Qui utilise Slope ?

Marketing Departments, Creative Services Departments, Communications Departments, Creative Agencies, Digital Agencies

Description de Slope

Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs.

Informations sur Slope

Slope

https://goslope.com/

Fondé en 2015

Prix de Slope

Slope est disponible à partir de 15,00 $US/mois. Slope n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Slope ci-dessous.

À partir de

15,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Slope - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de projets
Diagrammes de Gantt
Gestion des idées
Gestion des portefeuilles
Gestion des ressources
Gestion du budget
Modèles personnalisables
Méthodes Agile
Méthodes classiques
Outils de collaboration
Portail client
Suivi des étapes
Suivi du temps et des dépenses
Suivi progression/coût
Tableau kanban
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur
Analyse prédictive
Budgétisation et prévision
Calendrier de marketing
Collaboration
Configuration et suivi des objectifs
Gestion de projets
Gestion des dépenses
Outils de présentation
Planification des médias
Roadmap stratégique
Accès mobile
Automatisation des processus métiers
Configuration des workflows
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des calendriers
Gestion des documents
Gestion des formulaires
Gestion des tâches
Intégrations de tiers
Sans code
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Éditeur graphique de workflow
Collaboration
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Suivi du temps
Brainstorming
Conférences vidéo
Correction en temps réel
Forums de discussion
Gestion de contenu
Gestion de projets
Gestion de versions
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des tâches

Avis sur Slope

Afficher 5 avis sur 23

Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.4/5
Service client
4.8/5
Fonctionnalités
4.1/5
Rapport qualité-prix
4.7/5
Alberto B.
Graphic Design Intern
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/05/2018

"nice and easy"

Commentaires: easy to work and communicate with co workers

Avantages: how its easy to get feedback from co workers, easy to find your assigment of the day without being confused

Inconvénients: sometime the files take a while to upload, i also have to reduce the size of some files before upload cause they wont fit

Réponse de l'éditeur

envoyé par Slope le 14/05/2018

Thank you for the review Alberto! We love getting feedback here at Slope, and are working to make the best project management tool for marketing and creative teams. Keep sending feedback, we love it!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/05/2018
Marissa S.
Marketing Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/05/2018

"Saves me HOURS of work on every project"

Commentaires: Saves me and my team so much time. We're able to create higher-quality designs because we can move faster and therefore have time for more iterations. It also helps to eliminate miscommunications with our designers because the feedback is clearly marked instead of manually having to explain which area of the asset we're referring to.

Avantages: Slope makes it so easy to collaborate on creative work. Leaving feedback on designed assets is no longer a tedious task. The ability to leave annotated comments on all kinds of different files has been a godsend. It saves me hours of work on every project. The tool is very intuitive, easy and fun to use. I'm able to finish projects faster, which results in higher quality work because we actually have the time to make all of the changes we want before the deliverable is due.

Inconvénients: I really can't think of anything I would change about Slope. They continuously roll out new features and improve the product.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/05/2018
Alexia B.
Senior Editorial Manager
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2017

"really great working with the Slope team, love the product"

Avantages: personalized support, flexible plans, good team calendar feature, dev team is receptive to feedback and friendly to work with, Sales is supportive and works with you, new features coming out all the time

Inconvénients: our team is in desperate need of a detailed creative brief. our creative team deals with developing landing pages for clients, among other things. we are looking for a replacement for our old creative ticket, which was very detailed -- rep is working with us on it!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Slope le 14/05/2018

Thank you for the review Alexia! The team here at Slope loves getting feedback from our customers, and it really helps us build a better project management tool for marketing and creative teams. We are also excited to have launched a creative brief system that your team can use!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2017
Wilson G.
Senior Design
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/05/2018

"It's very helpful and good project management tools."

Avantages: I like the notification of each projects. I can assign each designer. I can see what is going on from start to finish.

Inconvénients: The online version on the mobile is not user friendly. It will be great if we have the app for iPhone.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Slope le 14/05/2018

Thank you for the review Wilson! We love getting feedback here at Slope, and are working to make the best project management tool for marketing and creative teams. We are working on improving the mobile experience, so it should be much easier to work in Slope on your phone soon.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/05/2018
Isil P.
Designer
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/08/2018

"Designer friendly "

Commentaires: Mostly happy! Very easy-useful to share my layouts and get feedbacks.
It is easy to track projects and manage the projects efficiently way.

Avantages: Designer friendly layout frames.
Easy to upload or change layout /versions.
you can well organized your files-folders and design layouts.
Easy to share your clients or directors.
No need to worry about uploading sizes

Inconvénients: Sometimes slow to upload files.
I would not prefer to see all notifications when I am 'unassign'.
I prefer to see only the notifications when I am assigned a project.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/08/2018