Pour qui ?

Les entreprises qui souhaitent gérer leurs service client/assistance/opérations de ventes internes avec un niveau de simplicité précédemment réservé aux grandes organisations, celles avec les poches pleines et une infrastructure informatique étendue.

Notes moyennes

6 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.8 / 5
  • Service client 4.7 / 5
  • Fonctionnalités 4.7 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • contactSPACE
  • http://www.contactspace.com/
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur contactSPACE

Réduisez la complexité et améliorez les conversations avec les gens qui comptent. Maximisez vos résultats tout en minimisant les efforts. contactSPACE livre là où les autres s'arrêtent - cette solution logicielle omnicanale complète, mais simple, permet d'économiser temps et argent que vous pourrez investir ailleurs. Un commercial vous attend pour vous faire découvrir ces fonctionnalités.

contactSPACE - Fonctionnalités

  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale
  • CRM
  • Don récurrent
  • Dons par SMS
  • Découverte de donateurs
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des dons
  • Gestion des enchères
  • Gestion des promesses de don
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Gestions des anciens élèves
  • Suivi des contributions
  • Traitement des paiements
  • Don en ligne
  • Don récurrent
  • Dons par SMS
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des dons
  • Gestion des promesses de don
  • Gestion des reçus
  • Gestion des événements
  • Suivi des dons
  • Tableau de bord
  • Traitement des paiements
  • Conformité FCC
  • Conformité FTC
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • ID d'appelant spécifique à une campagne
  • Planification des rappels
  • Résultats d'appel
  • Saisie de leads
  • Suivi des appels
  • Transfert d’appel
  • Automate d'appel
  • CRM
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Distribution de leads
  • Enregistrement des appels
  • Journalisation des appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Scripts d'appel
  • Distribution de leads
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des données
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des performances
  • Lead scoring
  • Numérotation automatique
  • Saisie de leads
  • Tableau de bord
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel

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Avis les plus utiles sur contactSPACE

contactSPACE Review

Publié le 25/11/2019
Michael Y.
Program Manager
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Having been with Contact Space for 2 years now I have seen them grow and develop as a company. They have definitely focused more in the last 12 months on providing better service level delivery and resourcing their team with more investment in the areas of specific or tailored development.

Avantages: Contact Space is very easy to use and understand. It has significantly cut our caller training costs and is easily managed on a daily basis by a number of departments those being the callers, Contact Centre management, Data and Digital teams. The Conversion report built specifically for fundraising is brilliant giving you the ability to track the teams progress 'live'and analyse performance and implement measures for quick performance gains. Visually I think its the best system out there and because every part of the system is so intuitive it allows you to be very creative in your set up.

Inconvénients: There's nothing that sticks out about the software its self that I would say 'I don't like that".

The contact centre solution that changed the way my work flows

Publié le 18/04/2016
Hayley H.
Manager
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: Before we started using ContactSpace we were using a much more complicated application that had limited usability and in general made my day much less productive. The application regularly had outages which meant that we were unable to make calls from anywhere between two hours to a full day and because we were one of their smaller customers their support was sub-standard. Enter ContactSpace a much easier solution to use and much more reliable system from an operations perspective. We have been using ContactSpace now for around 18 months and in all that time there have been perhaps a handful of blips all of which were sorted in a matter of minutes. For me the ease of use, reliability and adaptability of ContactSpace to our needs has changed the way my work day progresses. I am much more productive as are the agents, I have less (or no) complaints from the agents about the system being down or them not being able to make calls. I love how easily I can import and export data as well as the real time reporting feature which means that I can check where we are in terms of outcomes at any time of the day. The listening in function is also great, with the other application we would have to dial a number and only be able to listen in once the agent was on the call, with ContactSpace all we have to do is click the listen button. It also looks great when we have clients come in to listen to calls or to meet the agents which in turn makes us look good. I would recommend ContactSpace to any business in this industry.

Fantastic Outbound Solution

Publié le 27/11/2019
Chris J.
Director of Call Centre Operations
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Successfully managing multiple campaigns simultaneously and have seen an increase in contact rate and productivity. Team willing to explore new ideas and help with fill the gaps in our teams knowledge. Great partnership.

Avantages: Ease of use, ability to handle many initiatives simultaneously, great oversight of agents activity and output, nicely customisable.

Inconvénients: Report and dashboard customisation limited.

Fast, efficient platform, very easy to use

Publié le 03/08/2017
Adam S.
Marketing
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: I like it how is so easy to set up through the wizard. We can get campaigns up and running within 10 minutes and we can customise it for our clients so that we can run tailored campaigns.

Inconvénients: No cons from our end. We found it just works! Very easy, and our agents love it. We'd highly recommend it.

ContactSpace has been our cloud telephony solution for 12 months. Dynamically linked to SalesForce.

Publié le 15/04/2016
Hayley M.
Manager - Contact Centre
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: + The platform will never pass it's used by date. Updates to the software are distributed to all users.
+ Very simple to use - build & implementation was straightforward.
+ Contact Centre Manager friendly; you will not need an IT department to configure or tweak initiatives, reducing response times and increasing flexibility.
+ Reliable service delivery.
+ Flexible support team filled with creative, 'can-do' people who take the time to learn about your environment and business requirements and ambitions.
+ Simple pricing structure that flexes to accommodate our changing environment.
+ The availability of professional services (reasonably priced) means you aren't alone!
+ Plays well with others; API connectors between ContactSpace and ScalesForce are reliable and improve real time information management.

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