contactSPACE

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par contactSPACE

Qui utilise contactSPACE ?

Les entreprises qui souhaitent gérer leurs service client/assistance/opérations de ventes internes avec un niveau de simplicité précédemment réservé aux grandes organisations, celles avec les poches pleines et une infrastructure informatique étendue.

Description de contactSPACE

Réduisez la complexité et améliorez les conversations avec les gens qui comptent. Maximisez vos résultats tout en minimisant les efforts. contactSPACE livre là où les autres s'arrêtent - cette solution logicielle omnicanale complète, mais simple, permet d'économiser temps et argent que vous pourrez investir ailleurs. Un commercial vous attend pour vous faire découvrir ces fonctionnalités.

Informations sur contactSPACE

contactSPACE

http://www.contactspace.com/

Fondé en 2014

Prix de contactSPACE

contactSPACE n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

contactSPACE - Fonctionnalités

Logiciels de SVI (serveur vocal interactif)
Centre d'appel
Enregistrement des appels
Gestion des enquêtes
Journalisation des appels
Messagerie vocale
Personnalisation de la voix
Prise en charge de plusieurs scripts
Routage des appels
Saisie téléphonique
Synthèse vocale
Don en ligne
Don récurrent
Dons par SMS
Gestion des campagnes
Gestion des donateurs
Gestion des dons
Gestion des promesses de don
Gestion des reçus
Gestion des événements
Suivi des dons
Traitement des paiements
CRM
Distribution des appels
Enregistrement des appels
Mode d'aperçu (preview dialer)
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur automatique
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Planification des appels
Scripts d'appel
Conformité FCC
Conformité FTC
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des leads
Gestion des listes
ID d'appelant spécifique à une campagne
Planification des appels
Suivi des appels
Transfert d’appel
Automate d'appel
CRM
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Scripts d'appel
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des données
Gestion des listes d'appels
Gestion des performances
Lead scoring
Numérotation automatique
Saisie de leads
Tableau de bord
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)

Avis sur contactSPACE

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Paul H.
Operations Manager (Contact Centres)
Services environnementaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/12/2019

"Easy to use CCaaS solution"

Commentaires: Good experience thus far and would recommend ContactSPACE

Avantages: Ease of use and ability adapt to a consistently changing business environment

Inconvénients: Could improve the dashboard refresh rate

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/12/2019
Hayley H.
Manager
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2016

"The contact centre solution that changed the way my work flows"

Commentaires: Before we started using ContactSpace we were using a much more complicated application that had limited usability and in general made my day much less productive. The application regularly had outages which meant that we were unable to make calls from anywhere between two hours to a full day and because we were one of their smaller customers their support was sub-standard. Enter ContactSpace a much easier solution to use and much more reliable system from an operations perspective. We have been using ContactSpace now for around 18 months and in all that time there have been perhaps a handful of blips all of which were sorted in a matter of minutes. For me the ease of use, reliability and adaptability of ContactSpace to our needs has changed the way my work day progresses. I am much more productive as are the agents, I have less (or no) complaints from the agents about the system being down or them not being able to make calls. I love how easily I can import and export data as well as the real time reporting feature which means that I can check where we are in terms of outcomes at any time of the day. The listening in function is also great, with the other application we would have to dial a number and only be able to listen in once the agent was on the call, with ContactSpace all we have to do is click the listen button. It also looks great when we have clients come in to listen to calls or to meet the agents which in turn makes us look good. I would recommend ContactSpace to any business in this industry.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/04/2016
Michael Y.
Program Manager
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/11/2019

"contactSPACE Review"

Commentaires: Having been with Contact Space for 2 years now I have seen them grow and develop as a company. They have definitely focused more in the last 12 months on providing better service level delivery and resourcing their team with more investment in the areas of specific or tailored development.

Avantages: Contact Space is very easy to use and understand. It has significantly cut our caller training costs and is easily managed on a daily basis by a number of departments those being the callers, Contact Centre management, Data and Digital teams. The Conversion report built specifically for fundraising is brilliant giving you the ability to track the teams progress 'live'and analyse performance and implement measures for quick performance gains. Visually I think its the best system out there and because every part of the system is so intuitive it allows you to be very creative in your set up.

Inconvénients: There's nothing that sticks out about the software its self that I would say 'I don't like that".

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/11/2019
James L.
Supporter Relations Team Leader
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/03/2020

"WWF-Australia"

Commentaires: Excellent experience thus far, especially in regards customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and technical support team.

Avantages: The ease of use for my team is invaluable, as well as the customisation. Moving forward we're looking forward to developing the integration across other systems.

Inconvénients: It can be very time consuming setting up the call flows, especially for a small team like ours, where other tasks demand attention so 100% of time can't be dedicated to CS.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 29/03/2020
Chris J.
Director of Call Centre Operations
Collecte de fonds, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019

"Fantastic Outbound Solution"

Commentaires: Successfully managing multiple campaigns simultaneously and have seen an increase in contact rate and productivity. Team willing to explore new ideas and help with fill the gaps in our teams knowledge. Great partnership.

Avantages: Ease of use, ability to handle many initiatives simultaneously, great oversight of agents activity and output, nicely customisable.

Inconvénients: Report and dashboard customisation limited.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/11/2019