17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Bookafy

Bookafy possède l'un des ensembles de fonctionnalités les plus robustes du marché... La différence majeure est le design, une belle page de réservation et/ou une intégration transparente de votre site web (l'installation peut être faite gratuitement sur demande !). Si vous avez le sens du design et que vous voulez un logiciel qui corresponde bien à votre marque... Essayez Bookafy ! La solution offre la synchronisation bidirectionnelle avec Google, Ical, Outlook, Office 365 et Outlook Exchange, une API ouverte, des paiements, des classes, des utilisateurs illimités, des types de rendez-vous illimités, etc.

Qui utilise Bookafy ?

Entreprises basées sur la prise de rendez-vous, notamment les organisations de vente, l'éducation, le counseling, les églises, le bien-être (massage, chiropractie, etc.), les services à domicile (nettoyage de moquette, de vitres, etc.), les spas et salons.

Bookafy Logiciel - 1
Bookafy Logiciel - 2
Bookafy Logiciel - 3
Bookafy Logiciel - 4
Bookafy Logiciel - 5

Bookafy ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Bookafy

Bookafy

4,7 (137)
7,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
24
4,5 (137)
4,6 (137)
4,6 (137)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
104
231
4,3 (6 058)
4,2 (6 058)
4,4 (6 058)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Bookafy

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
YouCanBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Calendly
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Wix
Fonctionnalités les mieux notées
Correction en temps réel
Gestion de site web
Stratégie de marque personnalisable
Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Upvio
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des réunions
Synchronisation du calendrier
SimplyBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
TimeTap
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne

Avis sur Bookafy

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
15%
3
5%
2
1%
1
1%
Ella
Ella
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Great Service

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : I recently had an issue with changing some of my settings on Bookafy and made my first call to the support line. I reached a young lady named Sarah. I've been in the service industry since the beginning of time (I’m old) and Sarah provided perhaps the best customer service experience I've ever received. Sarah identified the problem as a system issue and immediately suggested a potential workaround. Not only did she suggest it, but she then logged into my account and made the changes, showed me the changes, and we were all set. She genuinely seemed to enjoy her job and helping me, and it came out in the service she provided. My first experience with Bookafy Customer Support made me glad I switched from the other company. Bookafy delivered and I am a happy camper!

Brady
COO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Book like kabam!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I hate the back and forth to set up appointments, it drives me nuts. Once back and forth is fine but the constant how about this, what about that, etc was too much. I tried several 'free' apps and in the end, Bookafy was the one that was the best to interact with clients with the least issues.

Avantages :

It's comprehensive and had all the integrations I was looking for. It does the booking process so simply and for mobile it beat my last option out hands down.

Inconvénients :

The user interface can be confusing. I love the app, it does everything I want it for perfectly, but I am often lost on the UX. I find the navigation confusing. The calendar tab is confusing. Ultimately, the booking part is awesome, the back end is not.

Fernando
Technical engineer (Espagne)
Fabrication électrique/électronique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good appointment scheduling solution

3,0 l’année dernière

Avantages :

As a frequent user, I find the interface very useful for making appointments and managing availability in a very easy way. I also like its automatic reminders and it has integrations with popular calendar apps. In my view, it is a solid choice for companies looking to improve their appointment scheduling process.

Inconvénients :

The reporting and analytics features could be more advanced.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Formation professionnelle et coaching, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

made for coaches

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : My previous scheduling service dealt with time zones in a strange way, and BLAB has absolutely solved that issue. The switch, learning a new system, and setting it up was a bit time consuming, but ended up being well worth it.

Avantages :

There's so many scheduling options for salons and spas out there, it's great to finally find one that is optimized for my industry. It's crucial for me that billing, client management, program management, and progress tracking all happen within my scheduling software. The integrations are unparalleled, in particular the 2-way sync with Google. Great product.

Inconvénients :

There are places I wish I could customize more, such as email reminders, a thank you page, and the main interface.

Helena
Managing Partner (Belgique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Value for money

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I am an executive coach organizing lot's of calls with clients and business partners all over the world. Bookafy takes me of all the admin and mailing to find a time slot. Moreover, most of my connections are in different time zones and with Bookafy I don't have to go through the trouble of mapping time zones. I had an issue with synchronizing calendars, that was a Google G Suite issue, and not a Bookafy issue. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] spent over an hour with me on the phone to sort this out. That is what I cal customer service!

Avantages :

Easy to use Nice look & feel, completely customizable Good value for money Customer support beyond expectations

Inconvénients :

No Cons at this moment. The tool does everything it promisses