15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de AskNicely

Obtenez plus d'achats et de recommandations répétés en améliorant l'expérience de vos clients. Recueillez les opinions des clients en temps réel pour motiver, engager et coacher vos prestataires de services afin qu'ils puissent offrir des expériences client exceptionnelles, à chaque fois.

Découvrez pourquoi AskNicely est l'une des solutions leaders pour la gestion de l'expérience client. Pour en savoir plus, consultez le site de l'éditeur.

Qui utilise AskNicely ?

AskNicely est destiné à tous les entrepreneurs, responsables de produits et responsables du support client qui souhaitent offrir une expérience client d'envergure internationale.

AskNicely Logiciel - 1
AskNicely Logiciel - 2
AskNicely Logiciel - 3
AskNicely Logiciel - 4
AskNicely Logiciel - 5

AskNicely ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

AskNicely

AskNicely

4,6 (100)
399,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
52
26
4,5 (100)
4,3 (100)
4,7 (100)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
23
4,6 (9 980)
4,4 (9 980)
4,3 (9 980)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à AskNicely

SurveyMonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Gestion des enquêtes et sondages
Rapports et analyses
Delighted
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Importation et exportation de données
Rapports et analyses
SurveySparrow
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Importation et exportation de données
Rapports et analyses
Alchemer
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Créateur d'enquêtes
Formulaires personnalisables
InputKit
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaires personnalisables
Gestion de l'expérience client
Rapports et analyses
SurveyLegend
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de données
Questions personnalisables
Rapports et analyses
Jotform
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables
Startquestion
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Rapports et analyses
Structure des enquêtes de Net Promoter Score (NPS)
Hello Customer
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Importation et exportation de données
Rapports et analyses

Avis sur AskNicely

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
24%
3
8%
Matt
Matt
Customer Success Lead (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

AskNice.ly is an elegant NPS collection tool, compatible with lots of useful integrations.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : NPS surveys help us identify areas of improvement that we wouldn't otherwise hear about from our customers. AskNice.ly helps us collect, organize and summarize that feedback effectively.

Avantages :

We connect AskNice.ly to tools like Intercom, Zapier, and Slack in order to automate the process of collecting feedback, incentivizing NPS surveys and reporting results back to our team. It's easy to set up and it does it's thing without much maintenance.

Inconvénients :

There is nothing significant I would change in the interface or functionality. We get the appropriate value out of our membership level.

Adam
Adam
Manager of Franchise Support and Operations (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sports, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good solution to NPS results

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : The ability to know what our customers thought of our service. It gave me the ability to make changes based on customer feedback and it gave our customers a more discreet and easy way to give feedback.

Avantages :

The real time responses allowed me to stay on top of the reviews I was getting. I also liked that it was able to integrate with our existing (internal) software. It made everything a one-stop-shop

Inconvénients :

The userface wasn't as appealing as other software's I've used and some of the reporting features were less advanced than other softwares I've used.

Élodie
Élodie
Product Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great tool for my to-do list at work

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Efficiency for my personal tasks and avoiding forgetting some important things.

Avantages :

It helps me organize my tasks at work and never forgive anything. With the mobile app, I can add anything from anywhere whenever a thought comes to my mind. I can even add some sub-tasks to one task and I can organize my days with the deadlines.

Inconvénients :

The navigation through the interface can be confusing when I'm going elsewhere than my to-do list. The main menu on left is pretty useless for me and the inbox doesn't work as expected, or maybe not the way I would like it to. It sends me my everyday tasks based on deadlines. So if I planned 5 tasks for today, I receive 5 different alerts, on web and on mobile. So when a colleague share a task with me, it can be lost among all my personal alerts. Finally, I would love to share tasks more easily than just assign them to someone.

Sunaina
Sunaina
Sales and Marketing Coordinator (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Just amazing, outstanding customer service - a great product, too!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : As mentioned above - the net promoter scores we received from our clients were useful in making product related decisions. Would highly recommend ASK Nicely to others. A big shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from their support team - just an outstanding asset to your team. Cheers!

Avantages :

- The highlight for me for AskNicely was the customer service I received from them. Specifically, the person that I communicated with - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] - was just extra ordinary. This was a pilot program that we had started and I was in charge of this at the time. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] made certain that I understood the platform well, made the most of the features, and most importantly - got it right the first time! The surveys are easy to setup for the admin and easy for clients to fill out. The analytics we received from the surveys were very useful in making business decisions.

Inconvénients :

Nothing, really. As the admin for the pilot program, I was completely satisfied by the product as well as the service received.

Jorge
Jorge
Graphics/Video Designer (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Nice, usual as expected

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Great customer response and make us on track to find out what our users really like and dislike from our product

Avantages :

it's a not intrusive tool which makes the user do not feel uncomfortable in do what we expect from them

Inconvénients :

Could be more visual and easy to edit, with that the designer work will be great and the integration also amazing