Description de Quickbooks Online

Automated Online Banking télécharge les transactions depuis votre banque ou votre carte de crédit directement dans votre entreprise QuickBooks Online. Vous permet d'automatiser le processus de facturation avec les opérations de facturation récurrentes, le suivi des paiements, les relevés de facturation et la création de factures.

Qui utilise Quickbooks Online ?

Pour les petites entreprises.

Où peut-on déployer Quickbooks Online ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • Intuit
  • Situé à Sacramento, É.-U.
  • Fondé en 1983
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 6 autres

Langues

anglais, espagnol, français, portugais, zh-hant

Quickbooks Online - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Quickbooks Online est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

À propos de l'éditeur

  • Intuit
  • Situé à Sacramento, É.-U.
  • Fondé en 1983
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 6 autres

Langues

anglais, espagnol, français, portugais, zh-hant

Quickbooks Online en vidéos et en images

Quickbooks Online Logiciel - 1
Quickbooks Online Logiciel - 2
En voir 3 de plus
Vidéo de Quickbooks Online
Quickbooks Online Logiciel - 1
Quickbooks Online Logiciel - 2

Fonctionnalités - Quickbooks Online

  • Accès mobile
  • Alerte de paiement en double
  • Application mobile
  • Base de données de contacts
  • Budgétisation et prévision
  • Calcul des taxes
  • Calcul et validation des frais
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité de base
  • Comptabilité des actifs
  • Comptabilité des fonds
  • Comptabilité des projets
  • Comptabilité fournisseurs
  • Compte de résultat
  • Conformité fiscale
  • Consolidation/regroupement
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Création des factures
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Déclaration d'impôt
  • Estimation des coûts
  • Extraction de données
  • Facturation
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente
  • Facturation récurrente de plusieurs périodes
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Factures personnalisables
  • Formulaire W-2
  • Gestion de l'aide financière
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de versions
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des dons
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des frais
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des subventions
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Grand livre comptes clients
  • Grand livre général
  • Historique des factures
  • Importation et exportation de données
  • Impression de chèques
  • Intégrations de tiers
  • Multi-département/projet
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Paiements partiels
  • Paiements électroniques
  • Piste d'audit
  • Plan comptable
  • Planification stratégique
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prévision
  • Rapports de paie
  • Rapports de suivi
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement bancaire
  • Rapprochement des bons de commande
  • Relevés clients
  • Reporting financier
  • Revenu et bilan comptable
  • Rédaction de chèques
  • Scénarios possibles
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'évolution des factures impayées
  • Suivi des dons
  • Suivi des frais
  • Suivi des éléments facturables
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des chèques
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Traitement des trop-perçus
  • Transfert électronique de fonds
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Validation croisée de la comptabilité
  • Versement direct

Alternatives à Quickbooks Online

Sage Business Cloud Accounting (anciennement Sage One) est une solution simple conçue pour les propriétaires de petites entreprises. Obtenez la solution gratuitement dès aujourd'hui !*
Outil de comptabilité qui fournit une assistance multiécrans et des tampons de retard via l'amélioration des flux de trésorerie.
Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
Logiciel de comptabilité simple et facile à utiliser pour vous aider à gérer les finances de votre entreprise en toute intelligence ! En savoir plus sur Zoho Books
NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers sur une plateforme unique et unifiée dans le cloud. En savoir plus sur NetSuite
Logiciel de comptabilité de bureau complet, prêt à l'emploi, avec accès cloud et mobile sécurisé, destiné aux petites et moyennes entreprises.
Le logiciel de comptabilité et la solution de gestion financière n° 1. Conçu pour la finance par la finance
Square POS est une solution de point de vente complète qui offre une suite d'outils allant du suivi des ventes et des stocks à l'analytique approfondie.
Online accounting software for managing invoicing, purchases, and VAT for small to medium business owners/managers

Avis sur Quickbooks Online

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
31%
3
10%
2
3%
1
3%
Lisa S.
Lisa S.
Owner/Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Accounting is no Longer a Headache!

5 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Super easy to set up, add integrations, customize, import and export, and grant accessibility to my accountant. Should I choose to - I can send estimates and invoices directly from here. Quickbooks makes a tedious task way less tedious and stressful.

Avantages :

Ease of Use, Customizable, Access for my Accountant, Importing of Accounts. Overall easy plug and play use-ability. Has made tax time way less stressful!

Inconvénients :

honestly, no complains as of yet. I have not had anything to complain about.

Krishna L.
Krishna L.
Human Resources Generalist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I like how easily reports can be customized

4 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : The system is simple to learn and utilize. Helps me prepare for tax season all year long so that I don't have to worry about anything. An emphasis is placed on UI and user experience. It's clear to see that they've done so. Because we don't utilize all of the tools, there might be a lot of clutter in our workspaces.

Avantages :

In order to handle my clients' businesses, I use Quickbooks Online, a powerful accounting program. In addition to project accounting, we can handle receivables and payables, set up rules for posting to cut down on time for posting (which equals cheaper accounting costs!), and quickly produce useful reports with this software.

Inconvénients :

I'd want to be able to create bespoke purchase orders with additional signatures, but I'm not able to do so at the moment. The ability to perform genuine bank reconciliations from within the program would be an added bonus. The process of comparing receipts to invoices is likewise time-consuming.

Matt A.
Owner (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Horrible Customer Service will not correct Emergency Problems 24/7 or Timely

1 le mois dernier Nouveau

Commentaires : HORRIBLE !!!! Account has been locked for 3 days rendering it useless. I use it for invoicing and payroll. Payroll was input on Thursday and approved. Not only did it not process Friday but my whole company is on lockdown due to Fraud Prevention.??????? I have made 3 calls to customer service to no avail. Cannot do any bookkeeping or payroll for my business and now there is no customer service for an emergency issue on the weekend. I am told a ticket has been opened and will be addressed within 2 days, but I've already been down 3 days. This is extremely unprofessional and unacceptable from the company that is supposed to have your books. IF my account is not fully restored by tomorrow, I will be ditching Quickbooks indefinitely for a more reliable product that actually has 24/7 full support in an emergency.

Avantages :

Billing is easy and payroll was easy to setup. Only lately has it been proven to be a problem

Inconvénients :

Account has been locked for 3 days rendering it useless. I use it for invoicing and payroll. Payroll was input on Thursday and approved. Not only did it not process Friday but my whole company is on lockdown due to Fraud Prevention.??????? I have made 3 calls to customer service to no avail. Cannot do any bookkeeping or payroll for my business and now there is no customer service for an emergency issue on the weekend. I am told a ticket has been opened and will be addressed within 2 days, but I've already been down 3 days. This is extremely unprofessional and unacceptable from the company that is supposed to have your books. IF my account is not fully restored by tomorrow, I will be ditching Quickbooks indefinitely for a more reliable product that actually has 24/7 full support in an emergency.

Réponse de l'équipe de Intuit

le mois dernier

Thank you for taking the time to let us know about your experience with the payroll and your interaction with support. We know how vital it is to have payroll up and running. If you haven't heard back from an agent on your case please don't hesitate to reach out to the Payroll Team directly. (https://quickbooks.intuit.com/learn-support/en-us/help-article/payroll-processes/contact-payroll-support/L08Yi5p07_US_en_US) Wishing you the best. -Kristina, The QuickBooks Team

Sarah W.
Admin. Director (Brésil)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Essential Do-It-All Software

5 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : I honestly couldn’t be happier. Never thought I could come to enjoy keeping the books, but with QBO, I do. And the more I learn, the more I like. We’re all volunteers, with no professional accounting skills, at the non-profit I help administer. So QBO is a very cost-effective, efficient way for us to generate everything we need, while allowing for growth. I haven’t even begun to use the software to its full potential. Very satisfied here!

Avantages :

We use QBO to run our small, all volunteer non-profit. So the things that matter the most to me are the ease of use with little to no training, being able to sync bank feeds to speed up the process, generating easy to read and understand reports, online access so we can keep the books anytime, from anywhere…the list is endless. I’ve also been thrilled with the extensive help library, the how-to videos, and the awesome customer support. I have no accounting or bookkeeping training and yet, thanks to QBO, I’m able to do everything we need to have accurate P & L reports, Balance Sheets and file our 990, as well as see which programs are costing and generating the most. I’m really grateful QBO exists.

Inconvénients :

My main issue so far has been the trouble linking little known online savings account to our bank feed. And that the platform is a bit glitchy when I access on my tablet. But Customer Support has told me they’re working on both those issues, so not a big deal.

Deborah S.
CFO (É.-U.)
Conseil en gestion, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Like QB - once you get used to it!

5 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : It's terrific - for the price, I don't think you can match the feature, functionality, robustness, and each of use.

Avantages :

QB is a very robust account software that helps me run the business for my clients. We can set up project accounting, manage receivables and payables, set up rules for posting to cut down time for posting (equaling lower accounting fees!), and easily generate meaningful reports.

Inconvénients :

I would love to be able to better customize the forms - trying right now to set up custom PO's for more signatures but can't. Would also like to be able to run true bank reconciliations within the software. Matching receipts to invoices is also somewhat burdensome.