Description de Snappii

Snappii, une entreprise leader dans les formulaires et applications métiers mobiles, propose des applications d'automatisation des processus commerciaux et de reporting des interventions, principaleme nt utilisées dans la construction, l'inspection et la gestion des ordres de travail. Elle a rendu la transformation numérique abordable, en particulier pour les petites et moyennes entreprises. Snappii aide à concevoir, créer et fournir des applications professionnelles et des applications de formulaires riches en fonctionnalités en quelques jours, contre plusieurs mois sans aucune compétence en matière de codage. Toutes les applications métier et de formulaires peuvent être créées rapidement, facilement et à moindre coût.

Qui utilise Snappii ?

Des petites entreprises aux entreprises du Fortune 100.

Vidéo de Snappii
Snappii Logiciel - 1 Snappii Logiciel - 2 Snappii Logiciel - 3 Snappii Logiciel - 4 Snappii Logiciel - 5

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Snappii

4,6 (65)
Snappii
Indisponible dans votre pays
201,60 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
232
2
4,3 (65)
4,5 (65)
4,5 (65)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
450
34
4,5 (3 189)
4,3 (3 189)
4,5 (3 189)
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Avis sur Snappii

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
32%
3
3%
1
2%
Bahar
Bahar
Reviewer (Bangladesh)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Réseaux informatiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis
Source : GetApp

Codeless app platform, mobile apps and forms

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Snappii mobile enterprise app development platform is a real alternative to hiring expensive mobile Apps developers that are hard to find, or outsourcing mobile app development to unknown and unreliable companies. Snappii offers web service integration and can connect to enterprises' back-end systems for secure data transition. In addition to do-it-yourself and custom app development, Snappii offers a wide selection of ready-made industry specific apps that are available for download from Apple AppStore and Google Play store. These apps can be 100% customized to meet the needs of a specific business. Over 68, 000 apps have already been built on Snappii codeless platform, with customers range from the largest companies to medium and small organizations and this number keeps growing.

Inconvénients :

Hawkwood & Co run an intelligence service for the oil and gas industry. Using the Snappii platform, we have been able to develop an App to support the service. It allows us to deliver reports and geospatial intelligence directly to our clients Smartphones and Tablets, avoiding overstuffed inboxes. We can also ensure time critical information is delivered promptly via a push notification ensuring our

John
Executive Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Efficiency = Expansion

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We love Snappii! Our field staff is able to collect documents and have them emailed to our office staff and stored in our cloud instantaneously. This has reduced travel back and forth to our office, mailing of documents, and scanning of documents. This has saved our company both time and money. It has enabled us to scale our business at a rapid rate. We have grown quickly enough to be an Inc. 5000 company four years in a row, that wouldn't be possible without Snappii.

Avantages :

-The ability to easily make changes in guru mode. -How user-friendly it is out in the field. -The reliability of the App working properly. -Support from Sales executive and others has been very quick and helpful.

Inconvénients :

-The fact that our custom app is not able to be downloaded through the App store. -Occasionally the app won't submit documents and we have to refresh the app and then lose the documents.

Keith
Member manager (É.-U.)
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Property Manager

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : The staff was great to work with and made any changes that i need to make the app work for me. They follow up to make sure everything the application is serving my needs.

Avantages :

Easy to use, designed for my needs, saves me time while working

Inconvénients :

App was designed for me so I don't have any issues

Jeff
Director (R.-U.)
Génie mécanique ou industriel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not for me!

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : My experience was a waste of money as we have now switched to another provider and the difference is night and day. I wouldn’t recommend this provider Sorry.

Avantages :

Unable to think of anything good to say.

Inconvénients :

Tech help poor unless you want to pay them more money to sort issues. DIY platform was tedious and left you stuck and tech help soon get fed up of you and also will ignore you too using the chat facility.

Réponse de l'équipe de Snappii

il y a 3 ans

Jeff, thank you for your feedback. We are sorry you had a negative experience with our platform. Per our records, we had 2 free GoToMeeting sessions with you to address your needs. We do not offer any more free help after we sufficiently helped you in the past. We have free resources all users are welcome to use. If any user struggles after the free session, we do offer a paid training. We are sorry that this didn't meet your expectations. Hope you found a service that works free of charge for you. We do not.

John
Director of Quality (É.-U.)
Meubles, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Our Special Application

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : This is solving a basic problem in the quality department. It allows all users to report a problem to the team and once entered and reported, any team member can activity address the issue live...real time for closure. Its a great tool and I am currently writing a article for ASQ (American Society for Quality) as this is braking new ground in quality tools.

Avantages :

Again, [SENSITIVE CONTENT] have been excellent in supporting our company and this application, as it is used for a different use that is not being used anywhere else in the quality field for us to identify, report and closure of our quality issues live and activity.

Inconvénients :

Once a user reports an issue, the quality department transfers the information into a excel spread sheet. This is a bit time consuming.