15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

Description de ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE est une suite bureautique disponible dans le nuage ou en auto- hébergement qui inclut des outils de traitement de texte, de présentations et tableur compatibles avec les formats MS Office, aussi bien que des outils de gestion des documents et des projets, CRM, agenda, mail, et communauté. ONLYOFFICE est conforme au GDPR et fournit des mesures de sécurité avancées. Les applications de bureau (Windows, Linux et Mac OS) et mobiles (Android et iOS) gratuites sont également disponibles.

Qui utilise ONLYOFFICE Workspace ?

ONLYOFFICE est bien adapté aux entreprises de toute taille travaillant sur leurs projets de manière collaborative en ligne, y compris les communautés, les organismes à but non lucratif et les établissements d'enseignement.

ONLYOFFICE Workspace Logiciel - 1
ONLYOFFICE Workspace Logiciel - 2
ONLYOFFICE Workspace Logiciel - 3
ONLYOFFICE Workspace Logiciel - 4

ONLYOFFICE Workspace ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

4,5 (324)
Indisponible dans votre pays
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
15
4,5 (324)
4,4 (324)
4,2 (324)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
40
4,8 (11 359)
4,8 (11 359)
4,5 (11 359)

Alternatives à ONLYOFFICE Workspace

Gmail
Fonctionnalités les mieux notées
Bloqueur de spam
Gestion des boîtes de messagerie
Recherche/Filtre
WordPerfect Office
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des affectations
Gestion des documents
Suite Office
Microsoft 365
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des e-mails
Partage des fichiers
Stockage de documents
Google Slides
Fonctionnalités les mieux notées
Modèles personnalisables
Outils de collaboration
Partage d'écran
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Zoho Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Recherche/Filtre
Google Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Sauvegarde et récupération
Stockage sécurisé des données
WPS Office
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des documents
Importation et exportation de données

Avis sur ONLYOFFICE Workspace

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
33%
3
6%
2
1%
1
0%
Marc
Chargé de projet (France)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Solide et riche

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Le travail collaboratif facile

Avantages :

Les fonctionnalités de travail collaboratif en ligne

Inconvénients :

Les fonctions d'éditions de document et de tableau

Mirko
Mirko
Representacion Nacional (Bolivie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Électronique grand public, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A must have tool, The SwissArmy app on the Office Universe.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I use ONLYOFFICE everyday to send and receive documents, on my work and personal life, the software allow to work Mobile and Desktop so it's easy to go from one to other and continue working, no everyone have Microsoft Office but everyone can have ONLYOFFCE EASY and continue with the work with the same quality, I love the formula management and use every time to easy explain problems and ideas, the integration with world and graphics allow us to create professional presentations and forms to improve or work.

Avantages :

- Fast to load, allow to work in no time and don't eat a lot resources on the memory machine, fast response and very robust to work. - Very intuitive, all the commands are easy to access, menus and icons are very well arranged to work with it. - Support a lot new features with the addons and new tools. - Easy to export and full compatible to send any work to any person. - Support multiple Languages on the same documents, this allow to communicate globally with co-workers in the world. - PDF Export made easy and 100% compatible. - Great Tech and Community support to feel in touch with people that really care about.

Inconvénients :

- Some times the system freeze a little, that's because need time to clean on importing documents from other sources and made more compatible documents. - Extra features become bad translated, so need to test before use. - Don't run on every OS system, but developers works fast to solve it. - New features on other office systems still don't implemented, so show errors on importing documents. - Poor graphic editor, need a little more improve.

Nick
Owner (É.-U.)
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amazing Open Source Alternative to Google Docs or MS365

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall, ONLYOFFICE is a game changer. It is a viable alternative to mega cloud corporations like Google and Microsoft. It's nice to have your own private server with control of your data. Pair ONLYOFFICE with NextCloud and you have all of the productivity software you need.

Avantages :

I like that ONLYOFFICE is free and can be self-hosted. It is the best Office alternative that most accurately reads and writes Word/Excel/Powerpoint compatible files. It runs fast on both desktop and in the browser. It integrates nicely with NextCloud. The mobile apps are also great.

Inconvénients :

I wish that the iOS mobile app could connect directly to a NextCloud server instead of requiring an ONLYOFFICE Community server. The desktop app does this and it is perfect for NextCloud users.

Jorge
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Good app, Bad support

2,0 il y a 7 ans

Commentaires : It is a good application, but the support is very bad...we never have a right answer, they take days to answer, and it looks like the company is runned by one single person. Never found out who is the manager, and there is nobody to complaint when you get bad support services. Good software, but for those who do not need a business stability....well...you'll get quite nervous not knowing whats going to happen if there is a problem.

Avantages :

Good price, lots of features

Inconvénients :

Important features are not there (like automatic syncronization with Drive or Dropbox), also photo gallery is missing. No way to your network fellows know when there is a new document on a project, And no communication with the managers. It looks like the company is runned by a single person, Eugene. This person answers the online chat and will tell you to send the request to support. You do that...and one day later the same Eugene replies! Usually, you get no solution for your problem. Or you just give up.

Philippe
Philippe
Vice President (Portugal)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Wish I would have discovered it sooner!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Very satisfied - it really helps us run our non-profit association in a very professional and productive way.

Avantages :

All you need to run and manage a non-profit association like ours. We have all we needd and I just love the integration of the email system with the CRM system. I which I would have discovered this sooner when I was on the board of other associations. This really beats working with a Google or other envrionment to manage an organization.

Inconvénients :

I would like to be able to set up automations with Integrately (similar to Zapier) so that we can connect our website and interactions there with our CRM etc...