Nutickets

Qui utilise Nutickets ?

Organismes à but lucratif ou à but non lucratif : théâtres, cinémas, salles de conférence et d'événements, organismes de bienfaisance, compétitions sportives, festivals.

Description de Nutickets

Nutickets offre une solution logicielle de gestion d'événements sur mesure pour tous les secteurs d'activité. Des festivals aux théâtres, cinémas, salles de conférence et œuvres de charité. L'éditeur collabore avec ses clients pour fournir à leur public des événements inoubliables en proposant…

- Un logiciel de billetterie en marque blanche.
- Un système de paiement sans espèces.
- Une intégration de guichet.
- Un système de réservation de sièges.
- Des fonctionnalités de vente incitative.

Informations sur Nutickets

Nutickets

http://www.nutickets.com/

Fondé en 2011

Vidéo de Nutickets
Play
-thumb
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Présentation des tarifs de Nutickets

Nutickets n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Nutickets

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Nutickets - Fonctionnalités

  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion du marketing
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • Traitement des remboursements

Logiciels d'inscription : afficher la liste complète

  • Chat en temps réel
  • Chat en temps réel
  • Gestion des badges
  • Gestion des badges
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des participants
  • Gestion des participants
  • Génération de leads
  • Génération de leads
  • Inscription en ligne
  • Inscription en ligne
  • Possibilité d'enregistrement et de lecture
  • Possibilité d'enregistrement et de lecture
  • Rapports et analyses
  • Rapports et analyses
  • Réception virtuelle
  • Réception virtuelle
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming en direct
  • Streaming en direct

Logiciels d'événements virtuels : afficher la liste complète

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements : afficher la liste complète

  • Calendrier des événements
  • Confirmation et rappels
  • Gestion de site web
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des participants
  • Gestion des réductions et des coupons
  • Gestion du marketing
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements et de réservation : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Billetterie
  • Codes QR
  • Codes QR
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion des listes d'invités
  • Gestion des listes d'invités
  • Importation et exportation de données
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Impression de badges
  • Rapports et analyses
  • Rapports et analyses
  • Recherche dans liste d'invités
  • Recherche dans liste d'invités
  • Saisie de leads
  • Saisie de leads
  • Segmentation des participants
  • Segmentation des participants
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation de données

Logiciels de gestion des invitations : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des ventes
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Installations multiples

Logiciels de gestion événementielle : afficher la liste complète

Nutickets - Alternatives

Plus d'alternatives à Nutickets

Avis sur Nutickets

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Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,7

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Gareth K.
Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/02/2018

"Nutickets is very easy and efficient, for both the supplier and the consumer."

Avantages: I find Nutickets to be an excellent and user-friendly platform for event ticket suppliers and buyers.

Inconvénients: There is a booking fee that could alter a buyers opinion. There are also sometimes email issues restricting the sending/receiving of tickets.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nutickets le 06/03/2018

Hi Gareth,

Thanks so much for your excellent, 5* review, your feedback is a great motivator for us to keep pushing the boundaries with our event tech!

We're sorry to hear that you had some issues.

Please message our customer support team and we'll show you how to hide the booking fee from your buyers and we'll also investigate the other issue you outlined.

Kind Regards,

The Nutickets Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/02/2018
Laura H.
Owner
Musique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2020

"Nutickets review"

Avantages: I've used Nutickets for a number of different projects over the last 4 years - from tiny gigs to 5k a night public events. It's coped with literally everything I've thrown at it, and when I've run into problems, the team have been really responsive and helped me sort it quickly. The NuEntry app is really solid.

Inconvénients: It's really easy to use *once you know where everything is*! I do often spend quite a lot of time hunting for features that I know are there but can't remember which menu / page they can be found on. I'd like there to be the option to use different Stripe accounts for different events (rather than just one for the whole account) and I'd like there to be the option of ticket buyers to check out with Paypal (audience feedback)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nutickets le 20/11/2020

Hi Laura, thank you for the feedback, it's important to us. We have to agree having versatile payment options is important. As such, we've added the ability to use different Stripe accounts and made Apple, Google Pay options available at checkout (Paypal in the pipeline too). We'll keep you up to date!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2020
Jack M.
CEO
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/06/2020

"Good but support was not friendly"

Commentaires: Less than average

Avantages: The control and visibility of selling tickets from my website.

Inconvénients: I called and talked to I believe the lead developer he was rushed and unfriendly. Enough said won't use it anymore!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/06/2020
Mourits C.
Partner
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2020

"The perfeckt match to partner with"

Commentaires: We are very proud to be part of Nuticket here in the Faroe Islands. We use the system for Festivals, concerts, tickets for sports events, registration for evening classes, webinars and we are working to get Nuticket into tourism in the Faroe Islands which looks very promising. Nuticket has given us a much better overview of what is happening and who has bought the various tickets. We love it and our customers love it!
It just makes everyday life easier when everyone is happy.

Avantages: We were looking for a product for one of our customers who holds a big festival every year. We saw Nuticket's system and chose to book a flight for the next festival where Nuticket would be implemented. We were in no doubt after this visit. Smart, fast and very efficient. After this, we have opened our eyes and see how many possibilities there are within the Nuticket system.

Inconvénients: When it comes to disadvantages, there have been some pieces we wished were better or different, but Nuticket has been very flexible in programming what we have asked for and at a reasonable price. So it would be very wrong of me to talk about disadvantages.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2020
Matt C.
Theatre Manager
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/12/2016

"Good customer service and an ever evolving product"

Commentaires: Nutickets were an alternative software for our theater after find out-out that our present system didn't do what we required. After a few calls and chats with the team at nutickets we were up and running. We have been with them for 6 months now and our contact at nutickets does keep us in the loop and solves problems for us. The system is being upgraded constantly and improving all the time. There are a few functions that would be awesome to have and the team is trying hard to accommodate them. Great features: seating plans are brill as well as the front end that customers see. Tickets and apps work well in practice and generally, customers find the experience online easy. Features that require work: reporting is hard, especially when we're talking about box office splits and disbursements. Also, modifying tickets templates should be an option as well as reps for allocated events and better marketing tools. Finally, functionality to add or modify a range of events in one go rather than individually... That would be awesome! All in all its a great little system that is striving to be better all the time. The staff is friendly and helpful and the system works well. If you're planning on using it for lots of events like we do, make sure that you discuss how best to do it with your rep first... It'll reduce the time for your staff.

Avantages: - It is robust enough for the general public to use with ease.
- It is fit for purpose and offers a cool customer experience.
- Some features like the app and scanner are excellent
- customer service is good and their staff want to help

Inconvénients: - The software lacks a controllable reporting feature. Most theaters do box office splits and disbursements and so there should be a way of inputting this and downloading reports to this effect.
- The marketing features would be better if they were integrative with other products such as post planner.
- A little more admin control over the system would be good, it is sometimes a little restrictive and prescriptive

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nutickets le 09/12/2016

Thank you for your review Matt!
We can only get better and feedback like yours is highly appreciated.

We look forward to continue working and growing with you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/12/2016