15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de MyOwnConference

Une solution robuste dans le navigateur pour votre prochain webinaire, réunion ou vidéoconférence. Accueillez jusqu'à 10'000 participants en toute confiance avec un temps de disponibilité de 99,98%, le meilleur du marché.

Accès depuis n'importe quel appareil ou navigateur avec toutes vos fonctionnalités préférées, y compris 16 langues, questions-réponses, chat en direct, partage d'écran, enregistrement dans le cloud, quiz, tableau blanc et bien plus encore. MyOwnConference offre un compte gratuit avec jusqu'à 20 participants et une utilisation à vie.

Qui utilise MyOwnConference ?

Spécialiste e-learning, Spécialiste marketing, Tuteurs, Entrepreneurs, Chefs de projet, Coachs, Webinaires.

MyOwnConference Logiciel - 1
MyOwnConference Logiciel - 2
MyOwnConference Logiciel - 3
MyOwnConference Logiciel - 4
MyOwnConference Logiciel - 5

MyOwnConference ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MyOwnConference

MyOwnConference

4,5 (20)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
98
Intégrations introuvables
4,4 (20)
4,3 (20)
4,7 (20)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
26,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
20
4,5 (143)
4,3 (143)
4,4 (143)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MyOwnConference

ClickMeeting
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Messagerie instantanée
Partage d'écran
Zoom
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Webex
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Zoom Events and Webinars
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie instantanée
Partage d'écran
Google Meet
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conférences vidéo
Partage d'écran
Digital Samba
Fonctionnalités les mieux notées
Audio/Vidéo HD
Conférences vidéo
Partage d'écran
BrainCert
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Suivi de la progression
Suivi des cours
BlueJeans Meetings
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
ConexED
Fonctionnalités les mieux notées
Chat privé
Conférences vidéo
Partage des fichiers

Avis sur MyOwnConference

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
10%
3
10%
1
5%
Sergey
Sergey
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 8 ans
Juan
Product Leader (Mexique)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great solution for startups

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : MyOwnConference helped us kickstart our webinar initiatives. We switched from in-person conferences to this digital method. From all the other alternatives we found on internet, they were the only ones who delivered at a reasonable price point.

Avantages :

Being able to upload videos or playing them via youtube was awesome!

Inconvénients :

It would be good if the user interface was more friendly

Réponse de l'équipe de MyOwnConference

il y a 5 ans

Thank you for your review, Juan! We're so glad that your organization is satisfied with holding webinars with our products. Soon we launch huge updates of MyOwnConference. The user interface will be more friendly. Stay tuned! Best Regards, MyOwnConference support team

Ewa
LFT Master Coach (Pologne)
E-learning, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Functionality

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : I am happy with MyOwnConference,
except lack of connection to my PayPal account

Avantages :

I like most that it is very easy to use for admin, lecturer and the students/cutomers s well. But....it is very important to create possibliity for my customers and for me to pay for webinar at the same time as they register. Buton "register" at the register form then button "pay PayPal or Visa or.." at the same form connected with my PayPal account So, we need connection to paypal VERY IMPORTANT

Inconvénients :

That there is NO connection to Paypal, and I need to have opportunity to pay for my webinar at the same time as customer is registered

Réponse de l'équipe de MyOwnConference

il y a 5 ans

Thank you, Ewa! We really appreciate you taking the time to write this review! We will consider your suggestion about PayPal integration, thank you! All the best, MyOwnConference support team

Erkki
Founder (Estonie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Hidden Gem of Webinar Software

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall, the setup was super simple, I enjoyed that part.
I understand that pre-configuring the interactions and presentation tools would happen in the webinar room, so I'd always have to arrive a bit earlier.
It was a bit frustrating when the webcam went blank a couple of times without any reason.
Overall, the user experience was satisfactory.

Avantages :

The main schedule view is very useful when you've got a lot of webinars. Also, I liked the "always-on" webinar room. The webinar landing page is very easy to set up, you can choose which fields you'd like to add and select a suitable background. A unique feature is the social media registration - I found it really helps with maximizing the registration rate. The webcam quality is very decent, even with the free plan (720p) - hardly any pixelation and runs smooth for the attendees. A unique feature is that I can pause the webinar for x minutes. The attendees would see a countdown until the end of the pause. I found that useful. I also liked that the follow-up email automatically features the webinar replay.

Inconvénients :

The layout of the live room - the chat, webcam and the slides kind of feel like they're stiched together. The live room design could be improved a bit. Second, I would love it if they added some analytics for the registration page. I'd like to know what's the registration conversion rate. Third, the confirmation email & the post-registration page should feature an "add to calendar" button, so that my registrants could add the webinar event straight to their calendar.

Alexa
Owner (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

AMAZINGLY EASY! AMAZING SUPPORT!

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : My experience with My Own Conference was excellent. While many other companies are making excuses, My Own Conference is making me very happy! The stream is fast, seamless, lag was only 5-12 seconds unlike Google Hangouts On Air and Youtube Live which has a lag of 30-56 seconds. I was having a small issue with my sound and support was able to log into my account to fix it at 3AM in the morning my time. The interface was so easy to use and I didn't have any other issues.

Avantages :

Low price, free trial, can use Powerpoint easily, available on mobile, embeddable into my own website, looks beautiful, easy to use interface on the webinar side.

Inconvénients :

I wasn't fond of the screen sharing tool. It was a tad confusing. Back end is a tad overwhelming but it's still organized great. There are a lot of components that go into creating a webinar.