Kounta Point of Sale

Qui utilise Kounta Point of Sale ?

Excelling in hospitality, Kounta is equally at home in retail settings, because Kounta is flexible to all different types and sizes of business. For iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware.

Description de Kounta Point of Sale

Designed specifically with hospitality in mind. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS.

Informations sur Kounta Point of Sale

Kounta

http://www.kounta.com

Fondé en 2012

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Webinaires
  • Documentation
Vidéo de Kounta Point of Sale
Play
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Présentation des tarifs de Kounta Point of Sale

Kounta Point of Sale est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Kounta Point of Sale est disponible à partir de 50,00 $US/mois.


À partir de

50,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Kounta Point of Sale - Fonctionnalités

  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Intégration e-commerce
  • Lecture de codes-barres
  • Profils de compte client
  • Signature électronique

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

  • Carte de fidélité
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tiroirs-caisses
  • Partage de l'addition
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour bars : afficher la liste complète

  • Autorisations d'accès utilisateur
  • Caisse pour bars
  • Caisse pour restaurants
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Lecture de codes-barres
  • Suivi des retours
  • Suivi des ventes
  • Support de carte de fidélité
  • e-commerce

Logiciels de caisse pour iPad : afficher la liste complète

  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Lecture de codes-barres
  • Suivi des retours
  • Suivi des ventes
  • Support de carte de fidélité
  • e-commerce
  • Écran tactile

Logiciels de caisse pour magasins : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des stocks
  • Partage de l'addition
  • Rapports et analyses
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour restaurants : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des caves
  • Gestion des clubs d'amateurs de vin
  • Gestion des commandes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tonneaux
  • Gestion des vignobles
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi de la production

Logiciels de gestion commerciale viticole : afficher la liste complète

  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

  • Achats
  • Analyse nutritionnelle
  • Fonctions pour cafétérias
  • Fonctions pour établissements de soins
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Paiements et financement en ligne
  • Planification des menus
  • Point de vente (PDV)
  • Repas gratuits et réduits
  • Suivi des plateaux
  • Écoles
  • Étude des coûts

Logiciels de gestion pour la restauration : afficher la liste complète

  • Accès hors ligne
  • Commande en libre-service
  • Contrôle à distance
  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Expiration de session
  • Gestion des appareils mobiles
  • Point de vente (PDV)
  • Restrictions de navigation
  • Réinitialisation automatique
  • Synchronisation de données

Logiciels pour borne interactive (pour iPad) : afficher la liste complète

  • Analyse nutritionnelle
  • Calcul du coût de la main-d'œuvre
  • Coût des recettes
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la production
  • Gestion des clients
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Gestion des ventes
  • Historique des ventes
  • Informations nutritionnelles et sur les ingrédients

Logiciels pour boulangeries : afficher la liste complète

  • Contrôle de qualité
  • Facturation
  • Gestion de la distribution
  • Gestion des commandes
  • Gestion des fûts
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Planification de la demande
  • Suivi de la production

Logiciels pour brasseries : afficher la liste complète

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Avis sur Kounta Point of Sale

Afficher 5 avis sur 106

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Richard M.
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/01/2018

"Great Product"

Avantages: Being a Hospitality professional for 20 years I have dealt with numerous POS systems. Kounta is relatively straight forward and has the functionality and flexibility to run your business with ease. The support offered by Kounta day and night has been at an exceptional standard. The understanding and support during setup, implementation and to now has been a suprise in this all to modern world. This holistic approach will keep Kounta ahead of the pack for quite some time.

Inconvénients: Some of the language with respect to Hospitality is not not necessarily how we refer to how things are done in my experience however it is only a minor issue.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/01/2018
Evan J.
Owner
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/03/2017

"Highly adaptable and intuitive POS"

Commentaires: Kounta as a POS system has been able to grow with us, providing flexibility and ease of use that is a massive relief when you have the pressures of an expanding business to contend with. The ability to simply add or subtract registers, combined with the functionality of a internet based system makes change relatively pain free. Wireless waiter stations, Albert pay terminals, Bluetooth printers (which I don't have but am excited about and will probably get), its all so easy to use. Why pay thousands of dollars in cabling, installation costs and labour in setting up your system? Good question - i'm not sure! Just research what you want - call Kounta, put it in and download the software... add your products, tailor it the way you want, and go for it!

Avantages: Ease of alteration and basic use for staff

Inconvénients: The back end of product input is a little cumbersome - a simply category/sub-category/sub-sub category system works best. Sometimes this is represented by Department/category/sub-category either way, it is far more flexible for product input, button organisation and more granular for reporting.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/03/2017
Jimmy P.
Chef/Owner
Restaurants, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 28/06/2017

"Horrendous POS System."

Commentaires: DO NOT WASTE YOUR MONEY ON THIS!!! MOVE ON TO THE NEXT!

Avantages: Nothing to say here. There is nothing good about this system except for the promptness of my customer service, who usually has bad news. But as I now understand my customer service rep doesn't ACTUALLY work for Kounta, she works for the company that sold it to me. I wish they would have sold me one of their other POS options.

Inconvénients: Server level order control is an upgrade, they don't tell you that when purchasing, even though that is one of the most basic things. Check splitting is the most laborious I have ever experienced, if you have a table that needs multiple splits get them a refill of their coffee because it will take a while. No over all system close out, no way to re-open a check. In lieu of that simple option they have a refund button, but, guess what if you had multiple pay types IE Cash and CC that doesn't work, can only refund whole amount to one pay type, which then screws up the server report(one of the biggest reasons to have a POS system) Integrated credit card system has worst customer service ever. If you need to get someone after 9 good luck. Randomly loses checks! Have no idea how that happens but if you are on a check and the system reloads(which it does a lot) bye bye order!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 28/06/2017
Utilisateur vérifié
Assistant Restaurant & Bar Manager
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020

"Not worthed as the expensive price"

Commentaires: I know amount that i calculate manual in every type of payment are balance or not because kounta showing it amount minus or over, so we can double check before we accept to close cashier or shift.

Avantages: Display of the pos is look modern and kounta can create recipen and inventory and back office. Pso system complet with back office.

Inconvénients: Actually they have good features in back office for reporting. But not as good as inventory system by itself. First, POS system not completly all transaction is automaticly show in the report when want to do closing cashier (shift), like we need to do manual calculated some other transaction except cash like card and gofood payment as i used to. Because you have to submit all your type of payment on closing time then you will get report that will show your manual calculted are balance or not, split bill need to do by amount not by item, mostly apps that i was using were by item. Second, we need to buy with additional charge to get more features that we can see more details report (like insight and purchase) and that is expensive. If you dont buy, you will not get clear report as you need for analyzing restaurant performance. Third, menu item that you sell and item only you use for recipe are the same product list. Fourth, service charge and tax calculations are confusing to get the right amount. Every report that you want to dowbload as csv as not that correct way as csv.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/02/2020
Emma I.
Owner
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/09/2018

"Great system"

Avantages: Great easy system to use. Easy to change payment methods and products and downloading and updating on excel also possible. Just starting to sync with Xero so that’s good too. Customer support really has improved massively since we started using it 2 years ago. I would recommend as a good all rounder.

Inconvénients: Reporting in close detail has been a tricky one but with Kounta insights it seems to be improving although I think it’s still work in progress.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/09/2018