Description de CityGro

Solution de marketing et de fidélisation des clients qui regroupe des fonctionnalités de marketing mobile, de formulaires numériques, de décharges de responsabilité, etc.

Qui utilise CityGro ?

Solution de fidélisation des clients conçue pour aider les PME à fidéliser leurs clients et à les aider à se développer dans leur cadre actuel.

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CityGro

4,4 (18)
CityGro
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
10
Intégrations introuvables
4,3 (18)
4,1 (18)
4,2 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
11
4,4 (94)
4,3 (94)
4,4 (94)
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Alternatives à CityGro

Sponsors
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Avis sur CityGro

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
28%
3
17%
Angie
Previous business owner (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great customer service and product

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Software is very easy to use if you are creative enough to make it work for your business. We captured 40,000 contacts in 40 years and are able to reach out to customers via email newsletter and text. Our biggest advantage is bringing customs in for their birthdays with a discount coupon. They always bring friends! Thanks to Citygro I was able to sell my business with a huge customer list!

Inconvénients :

Having to make sure codes work with our website but that's more of an issue with our website developer.

Joshua
mechanic (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

works good for what it does for the most part. glitches sometimes so need to be patient

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : for the most part it does what it is supposed to do. Support and trouble shooting can be difficult to get if not further trained

Avantages :

software works when it work it works well convenient to support what it is used for easy navigation and customer friendly. keeps necessary info as needed

Inconvénients :

when software has problems troubleshooting and support are lagging. random updates require further training to get started up again

Kristy
General Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This product is super easy to use. Offers a lot of options.

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

I like that I am able to track my customers and send them text or emails from the software. There are many options available for what it is you want to keep track of.

Inconvénients :

Customer support sometimes has a lag on getting back to us with issues. I have worked personally with one person who is super awesome and nice but sometimes takes a while to get back in touch.

Kristy
Executive Assistant (É.-U.)
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product Idea

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : I love the idea of the product. The fact that we can send out text, and emails to our customers. The way it tracks them and makes it easy for us to look them up. My only complaint is that sometimes our ipads have issues and freeze. We are in the mix of working with someone to try and figure out why this is happening.

Avantages :

How easy it is to use and store stuff

Inconvénients :

the fact that ours keeps freezing or wont always save the files

Roger
Owner / Operator (É.-U.)
Divertissement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GREAT SUPPORT & ALWAYS IMPROVING

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Aside from one ongoing issue we can't resolve - this is a great software to use & train staff on - all the staff are impressed how easy it is to use...

Avantages :

- programming - easy to train staff - layout - price changing & modifications