17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ReviewInc

ReviewInc est un logiciel de gestion de la réputation et de l'expérience client en ligne. Le logiciel de gestion de la réputation de ReviewInc aide votre entreprise à obtenir plus d'avis, à gérer vos avis existants et à automatiser les campagnes d'avis.

Ces outils dédiés à l'expérience client constituent un système de communication flexible et automatisé qui suit chaque étape des processus orientés client. En quelques étapes simples, les entreprises peuvent créer une expérience client flexible pour démarquer leur entreprise.

Qui utilise ReviewInc ?

Le service logiciel de ReviewInc couvre plus de 700 sites d'avis et améliore les avis dans les domaines des soins de santé et dentaires, des services à domicile, de l'automobile, du commerce de détail, de l'hôtellerie, du juridique, etc.

ReviewInc Logiciel - 1
ReviewInc Logiciel - 2
ReviewInc Logiciel - 3
ReviewInc Logiciel - 4

ReviewInc ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ReviewInc

ReviewInc

4,8 (27)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
86
4
4,6 (27)
4,7 (27)
4,8 (27)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
110,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
9
4,7 (250)
4,6 (250)
4,8 (250)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ReviewInc

Grade.us
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réponses
Importation et exportation de données
Suivi des médias sociaux
Synup
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Rapports et statistiques
Suivi de position Google
Podium
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Demande d'avis
Messagerie client en temps réel
GetMoreReviews
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires
Messagerie SMS
ReviewTrackers
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Notifications en temps réel
Surveillance des avis émis
XM for Customer Experience
Fonctionnalités les mieux notées
Enquêtes et feedback
Gestion des commentaires négatifs
Rapports et analyses
InputKit
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires
Rapports et analyses
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions

Avis sur ReviewInc

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
15%
3
4%
Jeffrey
Jeffrey
Digital Strategist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The Best Reputation Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Have worked with this company for years. They are better than all the other reputation management software companies out there in the market.

Avantages :

Ease of use, works really well and easy setup. Also, the software is constantly being updated and improved which in today's market is critical. Also, a fantastic support team, always available to help. Also, if you get [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as a rep your in great hands, he is the best in the business!

Inconvénients :

Not much, works really well. Of course, we would all like to pay less money, but you get what you pay for :)

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Meubles, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A value-rich, feature-packed review solution that gets results. Ideal for brick and mortar brands.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : ReviewInc has helped us triple our private response rate and double our public review rate. It's brought all of our public location page ratings up significantly, and helped keep our management instantly informed whenever a negative review is written by automatically sending email notifications to the appropriate managers. Thanks to the custom survey questions and hidden fields, we're easily able to bundle mini-surveys and coupons in with our review emails. These survey questions and the hidden fields you can include in the data help you achieve many other goals you may have and find out additional information from the customer.

Avantages :

ReviewInc is one of my favorite software "hidden gems" for local businesses. I've used several other review management platforms (TrustPilot, Feefo, BirdEye, eKomi, Podium, etc...) and none of them compare to the amount of features and functionality that's crammed into ReviewInc, and all for significantly less money than competitors. I could go on forever about everything that ReviewInc lets you do, but deep customization and endless reporting options are really the stand out features. Not only that, I've personally run side-by-side tests of these platforms, and ReviewInc outperforms them all. What makes ReviewInc different is that it allows you to setup 3 different review workflows methods, from a quick rating to an in-depth survey, and you can do this on an individual location basis. The reporting can be automated and highly customized. All of the customer-facing forms and emails can be fully customized as well with html. I rave about ReviewInc all day, but I've run out of room.

Inconvénients :

There aren't really any cons in my book. The only things I can possible see as a negative is that you don't have an assigned account manager at your beck and call. However, the product is so good out of the box you never really have problems if you're someone who knows how to work with html. Also, they don't seem to be updating or upgrading the product as much as the other guys, but that is probably because those guys are having to play catch up to where ReviewInc already is.

Amberly
Marketing Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

[sensitive content hidden] FOR THE WIN

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Over the years, I have had the pleasure of interacting with [sensitive content hidden], Client Engagement, and she has been outstanding. She is always quick to respond, incredibly pleasant, and consistently takes care of all our requests with efficiency and a professionalism. Even though I can't see her smile through an email, I can certainly feel it in her words. Exceptional service every time! She is truly a diamond in the ruff, and I am grateful for all she does for EyeCare Partners. THANK YOU, [sensitive content hidden].

Inconvénients :

Sometimes, the functionality of the website, but overall, I really like the platform.

Greta
Service Dispatcher (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Overall Usage of Review Inc.

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : We do like the feedback received to better improve our customer's experience

Avantages :

The ability to request reviews from our customer's via text or email.

Inconvénients :

The inability to help customer with the rating process. The extra steps that customer seem to not want normally take

Parker
Adnministrator (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SPECTACULAR REPUTATION MANAGEMENT

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : This has changed the reputation management for 3 healthcare enterprises I have managed profoundly. Don't waste your time with other systems. I have used this since 2010 and it was exceeded all my expectations. Service has always been really effective.

Avantages :

This is a system that exceeds all others if you are serious about reputation management. They have the system that will truly make reviews work for you. The software is all automatic. You do not need to be a guru to work this.

Inconvénients :

I have found no weakness in this system.

Réponse de l'équipe de ReviewInc

il y a 4 ans

Thanks for your positive review and being a great client for 10 years!