Description de ReviewTrackers

ReviewTrackers est le logiciel primé de gestion de la réputation et des évaluations auquel font confiance plus de 40 000 entreprises. Suivez les avis postés sur Facebook, Google, Tripadvisor et sur plus de 100 sites d'évaluation. Centralisez toutes les données d'évaluation dans une seule application. Répondez plus rapidement aux clients. Organisez simplement des évaluations au moyen de campagnes SMS et e-mails. Exploitez la technologie machine-learning pour obtenir des informations à partir de vos évaluations. Bénéficiez d'un support client primé, d'un accès et d'une automatisation API, ainsi que d'alertes instantanées relatives aux évaluations de la part de ReviewTrackers.

Qui utilise ReviewTrackers ?

La santé, la restauration, l'automobile, le commerce de détail, la finance, l'assurance et l'hôtellerie ne sont que quelques exemples des nombreux secteurs d'activité concernés. Inscrivez-vous dès aujourd'hui pour une version d'essai gratuite et démarrez en quelques minutes !

Vidéo de ReviewTrackers
ReviewTrackers Logiciel - 1 ReviewTrackers Logiciel - 2 ReviewTrackers Logiciel - 3 ReviewTrackers Logiciel - 4

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ReviewTrackers

4,6 (158)
ReviewTrackers
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
3
4,7 (158)
4,5 (158)
4,7 (158)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
2
4,2 (203)
3,8 (203)
4,5 (203)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à ReviewTrackers

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Avis sur ReviewTrackers

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
72%
4
24%
3
3%
2
1%
1
1%
Chris
Chris
Vice President, Communication (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great way to keep track of your reviews

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We like review trackers, but we have also recently started using some other tools that also include review tracking. We plan to evaluate those before renewing our ReviewTrackers contract.

Avantages :

We can easily keep tabs on the reviews that are submitted for our various company locations. It track more than just Facebook and Google, too. And the custom reporting alerts are really helpful too.

Inconvénients :

It is pretty pricey but is still a helpful tool for us.

Réponse de l'équipe de ReviewTrackers

il y a 4 ans

Hi Chris, Thank you for sharing your review with the Capterra community. I am glad that ReviewTrackers is bringing value to your company as you look to track and manage your online reviews. You may already know this, but next year we're rolling out new tools and feature enhancements designed to help you further strengthen your business reputation and make your workflow even more efficient than ever. I think you'll love trying those out. Thanks again for your feedback, and let us know if you have suggestions or ideas on how ReviewTrackers can bring even more value to your business.

Ricardo
Strategic Account Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

We loved the product

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Overall we loved the product. With the functionality it offers us, our customer relations have improved 100% and we won them.

Avantages :

Easy to use. Fast and solution-oriented customer support. Customizable. Reasonable price high performance.

Inconvénients :

We have had no problems with the service.

Réponse de l'équipe de ReviewTrackers

il y a 3 semaines

Hi Ricardo! We are thrilled to hear you are loving our product and appreciate you taking the time to leave us a review!

Utilisateur vérifié
Director, Brand & Digital Communications (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Basic review management

3,0 il y a 10 mois

Avantages :

ReviewTrackers did what the name implies: tracked and reported on review volume, so that we could see what our customers were saying about us. The out-of-the-box product was very easy to implement, simple to learn, and easy to use.

Inconvénients :

Unfortunately, the reporting and monitoring interfaces were somewhat bleak at the time, and were not as visual or supportive as we would have expected. In addition the product was not as dynamic as we'd hoped. It simply curated and shared reviews as we received them, with little opportunity for customized or segmented reporting. Also, there was a very low level of customer service intervention. Our hospitals want to be able to respond to reviews with a local voice, with local perspectives. We were basically told this wasn't supported.

Réponse de l'équipe de ReviewTrackers

il y a 10 mois

Hi! Thank you for taking the time to share your review with the Capterra community. We are sorry to hear that your ReviewTrackers experience did not quite match your team's expectations. We work closely with many partners in the healthcare industry, and we listen closely to valuable feedback like yours to help us grow and improve. We have shared your comments about custom reporting and customer service intervention with our product and support teams, with the goal of improving our ability to meet the needs and expectations of organizations like yours. Meanwhile, we are very pleased to hear that you found ReviewTrackers easy to use and implement; many of our healthcare partners have told us the same. Again, thank you for your review and we continue to welcome any additional feedback or suggestions at support@reviewtrackers.com.

Doug
Marketing Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Keeping current with Google Reviews

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Good experience so far.

Avantages :

It gives us fairly quick updates on Google reviews. This is needed in our industry to fix issues with our customers immediately.

Inconvénients :

I wish there was an easier way to create a campaign to entice our customers to post positive reviews when they've had a great experience.

Réponse de l'équipe de ReviewTrackers

il y a 3 mois

Hello Doug, Thank you so much for leaving us a review on Capterra! We are glad our software is helping you streamline your reputation management. We appreciate the feedback and will forward it to our team. Thanks again!

Leela
Marketing (É.-U.)
Hôtellerie, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to Use

4,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

It's very user friendly and incorporates all platforms into one. The reporting is also very helpful.

Inconvénients :

I wish there were more review site management tools, like changing hours, menus etc across the board.

Réponse de l'équipe de ReviewTrackers

il y a 4 semaines

Leela, thank you for the review. Glad you are able to use our platform with ease!