Description de TouchBistro

TouchBistro est une solution de point de vente et de paiement intégrée sur iPad conçue pour les restaurateurs par des restaurateurs. TouchBistro, qui a aidé plus de 23 000 restaurants dans plus de 100 pays à travers le monde, a été nommé meilleur point de vente pour les restaurants quatre années consécutives par Business News Daily. Les restaurants achètent TouchBistro parce qu'ils veulent un point de vente qui peut contribuer à augmenter les ventes, à améliorer le service client et à prendre des décisions commerciales informées. TouchBistro est fourni avec un support d'experts disponible 24h/24, 7j/7.

Qui utilise TouchBistro ?

Le point de vente TouchBistro est idéal pour toutes les entreprises de service complet ou de service rapide cherchant à réduire leurs coûts, à accroître leur efficacité et à améliorer leur expérience client.

Vidéo de TouchBistro
TouchBistro Logiciel - 1 TouchBistro Logiciel - 2 TouchBistro Logiciel - 3 TouchBistro Logiciel - 4 TouchBistro Logiciel - 5

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TouchBistro

4,0 (352)
TouchBistro
Indisponible dans votre pays
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
18
4,2 (352)
3,6 (352)
3,6 (352)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
58
4,2 (892)
4,0 (892)
4,1 (892)
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Alternatives à TouchBistro

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Avis sur TouchBistro

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
3,6
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
33%
3
9%
2
3%
1
11%
paul
paul
É.-U.
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

For iPad soulution for busy restaurants, this is your answer!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I have a higher volume seafood restaurant in Key West Fl called The Stoned Crab. We wanted a system where wait staff could service multiple tables while taking orders with out having to go to a main terminal. After trying another system and seeing others that relied upon cloud support and internet we were left with a crashed system and back to basics. A good resturantuer recommended Touch Bistro, I can tell you things are now amazing, the systems works incredible off its own network(yes you loose internet and never skip a beat) it's fast, reliable and the customer support and tech can't be beat. I really lost faith in entering the market with iPads after a big faluire, but Touch Bistro made me a believer and goes out of there way to find new ways to give us data and programs that we want. To sum it up, if you want to increase service, business, effiency and have happy staff.....You just found the right system, take it from me who found then latter than sooner, you won't regret.
Paul Menta

Avantages :

Customer support, fast system, no internet needed to run, menu photos and special items to show to customers at table, data to watch your bottom line and a ton more.

Inconvénients :

No chip card swipe yet, I would say more program features, but when I asked for more they made more. I am having trouble with this part as the programming can be a bit tech, but they help you and then your good.

BRENT
Operations Manager (Canada)
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Slick, powerful & user-friendly in a small package

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery. Could not live without it. Internet outages make everyone panic now!

Avantages :

The software is incredibly intuitive and has an extremely high level of functionality within its simple user interface.

Inconvénients :

The one issue we have is the inflexible partnership TouchBistro has with Apple. Thousands of dollars of hardware must be purchased to run TouchBistro, and there is almost no flexibility in what you are allowed to by to run it.

Albert
Owner (É.-U.)
Restaurants, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Worst company Don’t use this company

1,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

Don’t use this company big scam you lose all your money

Inconvénients :

They want to signed you when you signed with them do not answer the phone and the ignore you and your business and you cannot do nothing and they tell you a lot of money to cancel with them the service

Dan
Operations Manager (Canada)
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

One Program to Control Your Restaurant Entirely!

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

So many features and options, yet still very easy to use.

Inconvénients :

The amount of things you can do with this is a little daunting, but once you get the hang of it, it's no problem.

Réponse de l'équipe de TouchBistro

il y a 3 mois

Hi Dan, thank you for your review! We are glad to hear you're enjoying the system and all the features that are available to you.

Ashley
Owner (É.-U.)
Restaurants, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fair value for the price

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : It has been fair. Sometimes their customer service department is hard to get a hold of. We have found that calling in the morning hours (MST) have proven to be best odds so far.

Avantages :

The ease of my staff being able to use it on a daily basis to change or revise orders is much simplier than what we had prior.

Inconvénients :

The set-up was a little bit of a struggle with nested modifiers. And, we are getting ready to utilize the online ordering feature and found out that nested modifiers do not pull into the online ordering platform, which is difficult and we are going to have to find a work around.

Réponse de l'équipe de TouchBistro

il y a 2 ans

Hi Ashley, thank you very much for your feedback! It's wonderful to hear that you and your staff have found TouchBistro to be easy to use. I will pass your note regarding your Online Ordering trouble on to our product team. - The TouchBistro Team