TouchBistro

Qui utilise TouchBistro ?

Le point de vente TouchBistro est idéal pour toutes les entreprises de service complet ou de service rapide cherchant à réduire leurs coûts, à accroître leur efficacité et à améliorer leur expérience client.

Description de TouchBistro

TouchBistro est une solution de point de vente et de paiement intégrée sur iPad conçue pour les restaurateurs par des restaurateurs. TouchBistro, qui a aidé plus de 23 000 restaurants dans plus de 100 pays à travers le monde, a été nommé meilleur point de vente pour les restaurants quatre années consécutives par Business News Daily. Les restaurants achètent TouchBistro parce qu'ils veulent un point de vente qui peut contribuer à augmenter les ventes, à améliorer le service client et à prendre des décisions commerciales informées. TouchBistro est fourni avec un support d'experts disponible 24h/24, 7j/7.

Informations sur TouchBistro

TouchBistro

http://www.touchbistro.com/

Fondé en 2011

TouchBistro Logiciel - 1
TouchBistro Logiciel - 2
TouchBistro Logiciel - 3
TouchBistro Logiciel - 4
TouchBistro Logiciel - 5
Vidéo de TouchBistro
Play
TouchBistro Logiciel - 1 - aperçu
TouchBistro Logiciel - 2 - aperçu
TouchBistro Logiciel - 3 - aperçu
TouchBistro Logiciel - 4 - aperçu
TouchBistro Logiciel - 5 - aperçu

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À partir de

69,00 $US/mois
69,00 $US/mois
s/o
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de TouchBistro

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Documentation
  • Vidéos

TouchBistro - Fonctionnalités

  • API
  • Accès hors ligne
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation des commandes
  • Base de données de clients
  • Bons de commande
  • CRM
  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Comptes clients
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
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  • Signature électronique
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  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

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  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
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  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
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  • Traitement des commandes
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  • Gestion des stocks
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  • Traitement des cartes de crédit
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour restaurants : afficher la liste complète

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  • Gestion des stocks
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  • Gestion des cuisines et des menus
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  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Historique des clients
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
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  • Notifications en temps réel
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Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

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  • Gestion des cuisines et des menus
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
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  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
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  • Stratégie de marque personnalisable
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  • Suivi des livraisons
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TouchBistro - Alternatives

Plus d'alternatives à TouchBistro

Avis sur TouchBistro

Lire les 323 avis

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
3,8
Fonctionnalités
4
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >10 001
Paul M.
Paul M.
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 08/10/2016

"For iPad soulution for busy restaurants, this is your answer!"

Commentaires: I have a higher volume seafood restaurant in Key West Fl called The Stoned Crab. We wanted a system where wait staff could service multiple tables while taking orders with out having to go to a main terminal. After trying another system and seeing others that relied upon cloud support and internet we were left with a crashed system and back to basics. A good resturantuer recommended Touch Bistro, I can tell you things are now amazing, the systems works incredible off its own network(yes you loose internet and never skip a beat) it's fast, reliable and the customer support and tech can't be beat. I really lost faith in entering the market with iPads after a big faluire, but Touch Bistro made me a believer and goes out of there way to find new ways to give us data and programs that we want. To sum it up, if you want to increase service, business, effiency and have happy staff.....You just found the right system, take it from me who found then latter than sooner, you won't regret.
Paul Menta

Avantages: Customer support, fast system, no internet needed to run, menu photos and special items to show to customers at table, data to watch your bottom line and a ton more.

Inconvénients: No chip card swipe yet, I would say more program features, but when I asked for more they made more. I am having trouble with this part as the programming can be a bit tech, but they help you and then your good.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 08/10/2016
Brent M.
Operations Manager
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Slick, powerful & user-friendly in a small package"

Commentaires: This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery. Could not live without it. Internet outages make everyone panic now!

Avantages: The software is incredibly intuitive and has an extremely high level of functionality within its simple user interface.

Inconvénients: The one issue we have is the inflexible partnership TouchBistro has with Apple. Thousands of dollars of hardware must be purchased to run TouchBistro, and there is almost no flexibility in what you are allowed to by to run it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Michelle R.
Owner
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/03/2021

"A Big Steaming Pile o'POS!!"

Commentaires: Their tech support is a joke, it takes all day to get a hold of someone, unless of course they have just rolled out an update that is writhe with errors, then it may take as much as two days to get through to their support. It's really fun when a pos- pos update makes your visa service go out for an entire day. This company is in way to far over their heads. The system is not reliable and neither is their tech support. I just called and 24/7 tech support means someone who knows NOTHING answers the phone and tells you to call back the next day or go on your tablet and submit X to data support team tomorrow. You must have gotten paid for this review. You obviously have not experienced the product first hand!!! The worst part is my complaints and problems got escalated to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] told me he would work to get me out of this system and out of my 2 year visa contract with Chase. I started talking to him in January and he has now ghosted me. No contact, no follow through. It's going to the lawyers now.

Avantages: I thought this would have a better interface than what I had been using. And while it is a little sexier and the touchscreen is handy, but those small benefits our out weighed by the other problems with their lack of competent support and other functionality.

Inconvénients: The biggest problem is that they oversold and under delivered. They told me that all my current printers would work with their requirements. Opps get ready to go live, go live and then find out you have to purchase a $350 printer bc your visa printer isn't "actually compatible" after all. Print all of your visa slips to a boh printer and run to the kitchen to retrieve them for a week while the new printer arrives- so much fun!!! They didn't explain that each device must have it's own Moby Visa device, no problem, that's only about $200+ to get another one of those. Sales person sold me on how they set up your menu, oh not that costs $800, even the promotional video they sent says the same thing. It is not reliable, there are constant glitches in the system. They roll out updates with out thoroughly testing them. I'm not paying them $120 per month to be QA for their shitty updates. The interface with the Mobi CC machine from Chase it completely intermittent. For at least half the transactions of the day, you have to send the info to the machine twice bc it automatically craps out an error on you. During one painful update, the system stopped communicating our visa terminals altogether. Really fun to ask customer if I can write down their info and run it later, that didn't make us look ghetto or anything.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/03/2021
Kyle W.
Kyle W.
Corporate Videographer
Automobile, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2019

"TouchBistro POS Review"

Commentaires: When I first saw TouchBistro POS sponsoring restaurants on a Gordon Ramsey television show, I thought if he recommended it maybe we needed it as well. I am not at all disappointed by this decision I have made. Traditional tickets are out the door now thanks to this lovely system. You've made our business run smoother, which means more happy customers.

Avantages: The TouchBistro POS system is a very easy to use. I don't find myself to be the best at POS systems, but the setup process was basically idiot-proof. Getting everything to work took way less time than I anticipated. Also, I have yet to see this POS system crash, even during busy hours.

Inconvénients: Sometimes there can be a little lag when putting in certain orders. It seems like the POS system is sometimes just trying to play catch up with itself. We have noticed that moving from page to page oftentimes will slow it down. We have learned to not click as quickly now though.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2019
Axel M.
CNA
Hôpitaux et soins de santé, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/11/2020

"Best POS Interface Available"

Commentaires: The TouchBistro POS has made managing items, transactions, and invoices manageable and reliable. It is a simple to use service with many different tools at your disposal.

Avantages: The TouchBistro POS has an incredible, easy to use interface. It allows you to categorize and organize items. It gives you an array of options for organizing the things you need when you need them.

Inconvénients: The POS could improve their customization options. Adding additional features would allow more creative expression on the interface. This could potentially enhance the overall experience on the platform.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TouchBistro le 29/01/2021

Hi Axel, thank you for your helpful feedback!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/11/2020