Pour qui ?

Restauration et services d'alimentation, épiceries, commerce de détail, organismes de services à unités multiples, fournisseurs d'équipement.

Notes moyennes

11 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 3.9 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.3 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.6 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 99,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Action Card
  • http://www.actioncardapp.com
  • Fondé en 2013

En savoir plus sur Action Card

Simplifier les visites sur le terrain
Le logiciel de gestion des opérations mobile Action Card permet de simplifier et d'optimiser les opérations au niveau de l'unité. En dotant l'équipe de direction d'une Action Card, vous contribuez à la cohérence, au respect des normes de qualité et au respect des exigences de la marque grâce à une inspection visible et accessible de l'emplacement. Supprimez votre dépendance au papier, aux feuilles plastifiées ou aux feuilles de calcul erronées. Optimisez l'efficacité et la responsabilité de vos processus métiers.

Action Card - Fonctionnalités

  • Base de données de clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Impression sur place
  • Modèles de rapport
  • Rapports avec photos
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi des équipements
  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création et conception de formulaires
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Recherche en texte intégral
Information non fournie
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des retours
  • Rapports et analyses
  • Vente par correspondance
  • e-commerce
  • e-mail marketing
  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses
  • Duplication de données
  • Détection d'abréviations
  • Détection des différences phonétiques
  • Détection des fautes de frappes
  • Récupération de données
  • Saisie et transfert de données
  • Scan et analyse d'image
  • Vérification de la saisie de données
  • Bibliothèque de questions
  • Collecte de réponses hors ligne
  • Division des questions (question branching)
  • Enquête mobile
  • Enquête sur sites web
  • Logique d'évitement
  • Outils d'analyse de données
  • Prise en charge des fichiers audio, image et vidéo
  • URL d'enquêtes personnalisées
  • e-mail marketing

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Action Card

Cellular Plus Action Card Review

Publié le 14/10/2016
Missy J.
Operations Assistant
Services sans fil, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have had a few weird things happen since the 3.0 upgrade that Charles has been great at assisting with. Some of the features seem like they could be a little better, seeing things all in one screen and just scrolling over without having to dump the data to excel, for example. Having action items for reviews and individual action items (messages w/ action items) all filter into the same pending/awaiting approval/etc. in action center would also be helpful. Right now it seems like if I do a review and assign 2 items in it and they complete it, it doesn't show in my awaiting approval in action center since it was in a review and not an individual item. One other thing we would like to see is giving certain users (our corporate employees for example) access to all locations but no visibility on certain reviews, so that things that don't pertain to them don't need to be filtered out. Our maintenance department is an example, they don't need to see the operations or sales reviews but only the maintenance reviews.

Avantages: The idea behind having all tasks managed in one place. That it's not directly tied to email so if a store manager quits the items needed completed are still in there for the location. That multiple people have access to the location and can see what needs to be done, follow through, etc.

Inconvénients: Some functionality. The main page is confusing for how things are grouped together in each section. When running reports you can't see the data unless you dump it to excel, it would be nice to be able to manipulate it and know what it says before dumping to excel and having to save the file because if it isn't just the way you want you have to do it all over again.

APEX review of Action Card

Publié le 14/10/2016
Mark W.
Director of Recruiting and Compliance
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Support is great! Never have trouble getting in touch with someone if you have a question or issue. Program works very well after it's set up the way you want. Takes some understanding of what your trying to get from your setup......information, reporting, usage......but works well once it's in place.

Avantages: We can hold our teams accountable for completing the Coaching Documents we are looking for on a weekly basis.

Inconvénients: Not the most user friendly program. I can usually figure out what I need to do.......but it may take me a few minutes or tries to get there. When we updated to Action Card 3.0 we had locations that, of course, didn't read their emails about updating to 3.0 and continued to do coaching in Action Card 2.0 for a week or two. When you update to a new version, I'd prefer to have the old version quit working and force my team to go to the newer version to put us all on the same page at the same time.

The program does pretty much everything we need and they are always asking for how they can improve

Publié le 04/05/2018
Utilisateur vérifié
Operations
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It keeps our auditing organized, digital, all in one place for easy follow up and management for the three of us on the Ops team that conduct audits.

Avantages: For auditing this program is excellent. We can build a custom audit form to submit for each of our locations every quarter. We also built a "mock audit" for our managers to do one on their own. Then we have built other checklist like forms that the territory and district managers submit on their stores so they can keep track of everything in one place.

Inconvénients: The reporting area is difficult to work with because in order to see the data you have to export it to excel (the report truncates the data so it isn't readable on the screen). Building custom reports can be a little confusing and sometimes we can't get it to do what we want but the support team is always able to help and listen to our needs. We have seen they have added features and reports based on our requests/needs.

Fantastic Experience!

Publié le 14/10/2016
Dave D.
Director of Operations
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: From the introduction to implementation Action Card has been spectacular! Easy to understand and the instant results are very valuable. Love to know what needs attention now rather than days or weeks down the road waiting for pen and paper inspections getting to leadership. Allows fast response to keep conditions and service as close to 100% as possible.
Awesome reporting capabilities. Allows for competition between units to drive better results.

Avantages: Easy start up, easy to understand and operation is a breeze.
Fast instant information I can take action on right now not days down the road.

Inconvénients: Can not think of any, service has been responsive, professional and fast.

Great program!

Publié le 13/10/2016
Aj M.
Project manager / District manager
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Excellent program. Has many more features than we even use. Customer support is always available and extremely helpful. Helps us use online checklists and perform audits.

Avantages: Web-based - nice graphical user interface

Inconvénients: Some of the features are not intuitive. Need training to use.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Action Card le 14/10/2016

Thank you for the feedback AJ! As we continue to rollout new features, we strive to ensure everyone has been trained and is knowledgeable on those features.

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