Description de YourTradebase

Conçu pour les professionnels, YourTradebase est une application claire et ultra-rapide qui vous aide à gagner des contrats, les exécuter et les facturer.

Émettez des devis et des factures, obtenez l'approbation des clients, planifiez le travail, enregistrez les paiements, gérez les équipes, prenez des notes et gardez tout le monde informé, à tout moment et sur n'importe quel appareil.

L'application est rapide, facile à utiliser et permet aux professionnels d'économiser en moyenne une journée de tâches administratives par semaine, vous laissant ainsi plus de temps pour développer votre entreprise et faire ce que vous aimez.

Découvrez-la avec une version d'essai gratuite de 30 jours.

Qui utilise YourTradebase ?

Entreprises de commerce et de services. YourTradebase est conçu pour les constructeurs, les plombiers, les électriciens, les services CVC, les paysagistes, les couvreurs, les charpentiers, les plâtriers et les professionnels travaillant dans le secteur du bâtiment.

YourTradebase Logiciel - 1
YourTradebase Logiciel - 2

YourTradebase ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

YourTradebase

YourTradebase

4,9 (59)
Indisponible dans votre pays
31,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
2
4,8 (59)
4,8 (59)
4,9 (59)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
91
2
4,0 (269)
3,9 (269)
3,9 (269)

Alternatives à YourTradebase

Sage Business Cloud Accounting
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Quickbooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Suivi des frais
Empower by EmpowerSoftware
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des changements
Material Requirements Planning (MRP)
Planification
Tradify
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Intégration comptable
Planification
Eworks Manager
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Facturation
Gestion des ordres de travail
simPRO
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des rendez-vous
Paiements électroniques
FieldPulse
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Historique des services

Avis sur YourTradebase

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
14%
stephen
stephen
director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great tool for any business

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This software has literally took two days off my normal week. Great tool for any business!!

Avantages :

Very easy to use once you've been on it a few weeks. Once we set all the materials and price lists up it enables you to have all the prices at your finger tips with the added benefit that you can see exactly what profit you make from the job. We use this everyday and has now become the norm in the office.

Inconvénients :

Nothing really, we think its great and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are always finding ways to improve it.

Mark
Kitchen fitter (R.-U.)
Construction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Awesome for complicated job quotes

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

I was looking for some software to enable quoting for ages. It had to be able to section off different jobs/trades, with detail of tasks, materials and labour. This software solved that straight away, and allows turning those quotes into invoices, including online payments default templates and template items.

Inconvénients :

The only place it's lacking is accounting functionality. I just use Excel for this now and send to my accountant to deal with! General database lists of invoices, export all, print all i would've expected but hey, compared to other options it's the most ideal.

anthony
director (R.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

review

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : looks good when sent

Avantages :

good lay out can find customers to rwf back and follow up with one click

Inconvénients :

the cost probaly my accounting software is cheaper

Dean
Owner (R.-U.)
Fabrication électrique/électronique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Brilliant

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Absolutely brilliant from the layout, ease of use, quoting and invoicing and the customer service and willingness to improve is the best I have experienced.

Avantages :

Ease of Use, Lots of options, Professional Look, Materials Database

Inconvénients :

There wasn’t any cons on this service as if there was a problem [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team sorted it within 24 hours

Richard
owner (R.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Make life easy with YourTradebase

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have used this software from the start and have found it makes my life far better and more organised . It is easy to .The backup from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is quick and helpful as he understands the self-employed /building world.
they carry out updates with have all be good and require no real learning they just work .
what more can I Say , try it you won't be disappointed,

Avantages :

The beauty of this program is that you key all the information that you require into it once and you save your own text paragraphs for the different sections (Once again ) and they are inserted at the push of a key and can still be edited if required on an individual basis. if part of the software isn't applicable to you you don't have to use it. Your own headed paperwork is produced . all the information on any customers available from any device and is searchable from multiple angles (easily found ). Any email/quote /invoice ( again converted at the push of a key from a quote ) you have had with that customer is listed . For work on the move or the office this is a must. Finally all sync with Xero accounting.

Inconvénients :

The only real thing I have noticed , is that i would like the ability to change the text size/ bold on certain text boxes and thats about it