RedTeam

Qui utilise RedTeam ?

RedTeam est conçu pour les entrepreneurs généraux en commerce. La plateforme aide tous les partenaires de projet à collaborer efficacement lors de toutes les étapes des projets. RedTeam offre des informations financières complètes relatives à la construction.

Description de RedTeam

RedTeam est une solution complète de gestion de projet de construction commerciale, une application cloud développée par des entrepreneurs afin de gérer efficacement l'ensemble du processus de la préconstruction à la clôture du projet, tout en connectant les membres de l'équipe depuis n'importe quel appareil. En plus de rapports d'interventions exhaustifs, RedTeam offre des solutions pour toutes les étapes du processus de gestion de projet, de la création de nouvelles activités commerciales, la préconstruction et des contrats à la gestion de la performance et aux contrôles financiers.

Informations sur RedTeam

RedTeam Software

https://www.redteam.com/

Fondé en 2006

Prix de RedTeam

RedTeam n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

RedTeam - Fonctionnalités

Logiciels de CRM pour la construction
Devis et offres
Gestion de projets
Gestion des contrats
Gestion du pipeline de ventes
Planification
Prévision
Suivi des clients
Analyse hypothétique
Correcteur grammatical
Devis plomberie
Devis système CVC
Devis électricité
Gestion de projets
Gestion des sous-traitants
Intégration comptable
Modèles personnalisables
Piste d'audit
Rapports et analyses
Relevé des matériaux
Budgétisation et prévision
Comptabilité clients
Comptabilité fournisseurs
Coût des tâches
Devis
Facturation
Gestion de la paie
Gestion de la trésorerie
Gestion des bons de commande
Grand livre général
Projections des dépassements de coûts
Répartitions des constructions
Base de données de produits de construction
Base de données des coûts
Devis
Gestion de versions
Gestion des appels d'offres
Gestion des enchérisseurs
Gestion des offres
Gestion des sous-traitants
Partage des fichiers
Relevé des matériaux
Accès hors ligne
Accès mobile
Bâtiments résidentiels
CRM
Commerce
Demandes de renseignements et soumissions
Estimation
Gestion des contrats
Gestion des sous-traitants
Intégration comptable
Ordres de changement
Rapports d'incidents
Sous-traitants
Suivi des équipements
Suivi du budget et coût des tâches
Calendrier du personnel
Diagrammes de Gantt
Gestion des offres
Gestion des tâches
Ordres de changement
Planification de projet
Planification des tâches
Replanification
Base de données de sous-traitants
Budgétisation
Gestion de la conformité
Gestion de la sécurité
Gestion des documents
Gestion des offres
Gestion des sous-traitants
Gestion des tâches
Planification
Rapports et analyses
Suivi des qualifications
Suivi du temps

Avis sur RedTeam

Afficher 5 avis sur 190

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Phil R.
Project Manager
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/06/2019

"Project Manager"

Commentaires: The main reason we have purchased RedTeam was to free up my time. We need a program that helps eliminate time-consuming processes and redundancies. While at the same time track time-sensitive communications. Estimates, budgets, buyouts, and billings can bog you down in tedious detail. But have a system that tracks it from day one thru the full life of the project is a great benefit. Also, having the ability to link with QuickBooks makes our office manager grateful she doesn't have to learn a new system.

Avantages: Systematic process. The program is well tuned to help eliminate the pitfalls of being so busy and missing a step or piece of information. The process forces you to not shoot from the hip, as we all have done and been bitten by it.
The customer support can't be beat. The techs know their stuff and help you get going quickly, even when you ask the software to do something it was not designed to do, they still help you figure it out.

Inconvénients: Implementation, with any robust complete software program converting completely over to it takes time. The transition is challenging if you are busy. You will be tempted to stick with what you have always done due to being comfortable with it. However, that said the RedTeam support has helped me time and time again as I use the software more and more.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/06/2019
Paul P.
Business Development and Operations
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/06/2019

"One Stop Shop"

Commentaires: I am fortunate that after the software had been originally abandoned in our company, we have decided to give it another try with direct assistance from the Red Team Success team. They have been great! I am realizing now that the software really can be the main platform we use statewide with all functionalities that it encompasses. The key is correct onboarding and training at the beginning. I would advise this software to anyone who has the financial capital to go ahead and purchase it.

Avantages: The software is a One-Stop-Shop. It encompasses features from project planning to project fulfillment. In our case, we deal with scheduling (Gantt charts), accounting, document retention, and tracking, inventory, multiple projects in different locations varying from single-family housing to multi-family housing all under construction simultaneously. The software allows access and provides learning tools for the novice person starting out in construction and has great tools for the experienced person in construction. It is also compatible with other programs.

Inconvénients: 1. Some of the features, starting out with passwords seem to be elementary. For example, you cannot use characters in your password.
2. Without clear onboarding from the support staff, the software can be cumbersome and confusing to implement company-wide
3. It would be nice to have more features accessible on the mobile app.
4. It's very pricey if you're not going to use all the features

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/06/2019
Kim L.
Staff Accountant
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/07/2019

"Review"

Avantages: Ability to search jobs/commitments through the vendor screen.

Inconvénients: System is cumbersome. You cannot easily move from job commitment to invoices, you must change from the commitment screen to the vendor screen then search for the invoice. Reports are too wide for landscape view and cut off data. When updates are made not all the bugs are worked out before going live.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RedTeam Software le 09/12/2019

Kim,
I am sorry to read that you have had some frustration with some of the functionality in RedTeam. Using the home button you can travel to the invoice tab with two clicks or if you are in the commitment section you can open the commitment audit to access the corresponding invoices as well. We have added a lot of functionalities to RedTeam in the past few months, we always invite you to chat with our team (available from 8 am to 8 pm EST daily) if something is not working for you. We appreciate your business and appreciate you taking the time to review RedTeam.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/07/2019
Valerie B.
Contacts & Billing
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2019

"Excellent Project Management Software"

Avantages: One of the things that I like about RedTeam is the job cost reports. I can provide reports to PM's in seconds, instead of having to go to different softwares to pull numbers. I also like the interface between RedTeam and DocuSign with sending POs and subcontracts. It makes it easy to track if a contract was signed by our vendor. Before RedTeam, we didn't have a way to track the status of contracts. The lien tracker is very helpful to keep track of our preliminary liens. Before we used Excel to keep track of them.

Inconvénients: The WIP Reports need a little work. Once a project is closed, it is dropped off our WIP report. Currently, we are using Excel. The billing needs a little help. We would like to be able to enter in the current amount that we want to bill instead of using a percentage or having to add the number to the previous amount billed.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2019
Justin N.
President
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2019

"Red Team Review"

Avantages: Ease of use. We like the project labeling, ability to sort by WIP and Bids.

Inconvénients: We really like everything, just want to see some modifications. Things such as WIP tab does not remove "closed" projects from it, so our WIP list just keeps getting larger. If we revise an estimate, we would like to be able to keep the original estimate, number, etc and open a revision with the new information. We would like to rename in the schedule of values "fee" and "overhead" to whatever we see fit. Lots of other small changes that we can hopefully keep suggesting and get implemented in the future.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2019