15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de LoyaltyLion

LoyaltyLion est une plateforme de fidélisation et d'engagement basée sur les données, reconnue par des milliers de marques de vente en ligne du monde entier. Les marchands l'utilisent lorsqu'ils veulent un programme de fidélisation entièrement personnalisé reconnu pour augmenter l'engagement, la fidélisation et les dépenses des clients. Les boutiques utilisant cette solution génèrent habituellement au moins 15 dollars pour chaque dollar dépensé sur la plateforme. LoyaltyLion travaille avec plus de 4 000 e-commerces de détail à croissance rapide. L'objectif est de les aider à réussir à l'ère d'Amazon.

Qui utilise LoyaltyLion ?

LoyaltyLion travaille avec des marchands de vente en ligne à forte croissance et à fort taux d'achat renouvelé potentiel (par exemple, mode, cosmétiques, santé et bien-être).

LoyaltyLion Logiciel - 1
LoyaltyLion Logiciel - 2
LoyaltyLion Logiciel - 3
LoyaltyLion Logiciel - 4
LoyaltyLion Logiciel - 5

LoyaltyLion ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LoyaltyLion

LoyaltyLion

4,6 (16)
399,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
11
4,5 (16)
4,4 (16)
4,3 (16)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
120
11
4,6 (121)
4,5 (121)
4,8 (121)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LoyaltyLion

Kangaroo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Smile.io
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Intégrations de tiers
Suivi des références
SumUp
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Traitement des paiements
Tremendous
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de récompenses
Gestion des récompenses
Modèles personnalisables
TapMango
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Rapports et analyses
Preferred Patron Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Historique des transactions
Scal-e
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Spendgo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Segmentation
Suivi des interactions
Kademi
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Mesure des performances
Suivi des cours

Avis sur LoyaltyLion

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
19%
1
6%
Alex
Alex
Owner / Operator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very good loyalty software but could use a few upgrades

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall I've been happy with Loyalty Lion. For the price compared to other solutions out there, it can't be beat. Would highly recommend to anyone looking for a loyalty program for their store.

Avantages :

It's quite easy to use and integrate with BigCommerce. They also have a lot of great features such as points for following on social media, writing reviews, referring friends, etc in addition to points for purchase. They also have a great email platform that sends our emails to customers when they sign up, when they have enough points to redeem a voucher, as well as a monthly reminder to use their points.

Inconvénients :

I would like to see an updated user interface. It's showing it's age. I would also like the ability for customers to automatically use their points during checkout (I believe this is available for Shopify but not BigCommerce, which we use).

Ben
Ben
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to setup and requires very little attention once the loyalty programs are running

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Loyalty Lion are a great company to work with. They like to keep things simple, as do we, and the approach is working nicely.

Avantages :

Once setup, this requires very little attention. The integrations are great and admin dashboard is easy to navigate and use. The customer service team are always fast to respond if you ever need them.

Inconvénients :

The emails that are sent out from Loyalty Lion out of the box can be basic in appearance, but with the ability to hook up with Mailchimp and Bronto etc. for sending this hasn't held us back.

Saul
manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées précédemment :

The worst Loyalty platform going

1,0 l’année dernière

Commentaires : We can't wait to leave. imagine waiting weeks for a reply and when it comes it's conflicting and offers no real help.

Avantages :

Nothing, any good aspect is destroyed by the pitiful service they provide

Inconvénients :

Customer service is non-existent - you get given conflicting info by people that don't care. Not a nice experience

Carlos
Carlos
CEO & Founder (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Incredible Price Structure | Easy to Set-up | Powerful Features | Incredible Customization & Support

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Paid more at the beginnig than with our previous loyalty program (S-Loyalty), but the value was incredible. Customer value went way up, and I was able to see which rewards get used the most, and get a higher Customer Lifetime Value.

Avantages :

Pricing is incredible for larger companies, and I've compared between Smile.io, Swell, S-Loyalty, and Loyalty Lion. The set up is easy, and integrations available are superb. Plus you can customize rewards to really influence customer behaviors to maximize customer value, either through revenue or engagement.

Inconvénients :

Would love if they could have more integrations to other apps, which I'm sure with time they will.

Danny
Danny
Founder & CEO (Japon)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The most powerful one-click integration Rewards program out there!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I would recommend LL to any Shopify merchant that is looking to get started with a robust one-click integrated Rewards program!

Avantages :

Thanks to how easy it was to migrate from our old rewards program and simple it was to set up with LoyaltyLion, we were able to launch really quickly and saw an immediate increase in customer engagement and retention!

Inconvénients :

The only downside is that we use ReCharge for our subscription platform and LoyaltyLion doesn't integrate too deeply with ReCharge. You can generate ReCharge coupons using LL but you can't reward customers for month after month loyalty.

Réponse de l'équipe de LoyaltyLion

il y a 6 ans

Thanks for the feedback Danny! Merchants using our integration with ReCharge are able to reward month after month loyalty using tiers - for example a customer who subscribes could be put into an exclusive subscriber tier and therefore get access to exclusive benefits that non-subscribers don¿t receive. Please do get in touch with support@loyaltylion.com if you¿d like assistance getting that set up.