Description de DivvyHQ

DivvyHQ est un outil de processus de planification et de production de contenu basé sur le cloud conçu pour aider les spécialistes du marketing et les producteurs de contenu à devenir/demeurer organisés et à mener à bien des initiatives marketing exigeantes, complexes et centrées sur le contenu. Les fonctionnalités uniques de Divvy associent calendriers web, gestion de contenu et collaboration en ligne pour aider les équipes travaillant sur des contenus mondiaux à recueillir des idées de contenu, à attribuer et programmer des projets de contenu, à produire tout type de contenu et à respecter les échéances de production.

Qui utilise DivvyHQ ?

DivvyHQ est conçu pour les équipes travaillant sur des contenus qui sont débordées et qui sont en première ligne dans le domaine des communications marketing d'entreprise. Plus précisément, ce produit cible les grandes marques, agences, sociétés multimédias et éditeurs.

Où peut-on déployer DivvyHQ ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • DivvyHQ
  • Situé à Kansas City, É.-U.
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • DivvyHQ
  • Situé à Kansas City, É.-U.
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Brésil, Canada, Chine et 5 autres

Langues

anglais

DivvyHQ en vidéos et en images

DivvyHQ Logiciel - 1
DivvyHQ Logiciel - 2
DivvyHQ Logiciel - 3
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Vidéo de DivvyHQ
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Comparez le prix du logiciel DivvyHQ avec ses alternatives

DivvyHQ

29,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit
99,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - DivvyHQ

  • Campagnes multicanales
  • Gestion de projets
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des flux de travail
  • Intégration des médias sociaux
  • Marketing multicanal
  • Planification de l'édition
  • Rapports et analyses
  • Suivi du ROI

Alternatives à DivvyHQ

Hootsuite vous aide à développer votre marque, renforcer les relations avec vos clients et améliorer vos performances grâce aux médias sociaux.
Qurate is a Content Strategy Platform for the 72% of marketing professionals struggling with managing omni-channel content.
La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE
Alimentez votre contenu avec une solution DAM primée et un service hors pair. À partir de 28 000 dollars US par année. En savoir plus sur Widen Collective
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Grâce à la technologie propriétaire CORTEX, vous n'aurez plus à choisir entre un système puissant et un système utilisable.
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
Une plateforme de gestion de contenu marketing qui vous permet de planifier l'ensemble de votre stratégie, puis de créer et de publier votre contenu.
Gérez votre marketing sur les médias sociaux et l'expérience client sur une seule plateforme facile à utiliser. En savoir plus sur Falcon.io
Une plateforme de marketing sur les médias sociaux conçue pour les besoins uniques du B2B. Distribuez du contenu à grande échelle et mesurez le retour sur investissement des médias sociaux.
Solution logicielle multicertifiée dotée de tous les composants pour le marketing professionnel des médias sociaux au niveau de l'entreprise. En savoir plus sur Facelift Cloud
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com

Avis sur DivvyHQ

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
33%
4
57%
3
10%
Waynette T.
Waynette T.
Director of Marketing Communications (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Custom workflows, automagic due date shifts, alerts to next task owner

5 il y a 3 ans

Commentaires : Manually managing project workflows for multiple projects was very problematic. With DivvyHQ, I can see all of the projects we're working on and assign and alert the next person in the chain automatically.

Avantages :

I've used DivvyHQ at two different companies: When at Bronto Software, our 30-person marketing team used the solution for all marketing projects from white papers to ad banners. We created campaigns for our larger projects, such as yearly conferences. Now at Devada, we have a much smaller team, but the workflow management functionality is still as valuable. Top capabilities: - Campaigns allow you to tag/categorize a collection of projects. - Creating custom workflows without the need to contact DivvyHQ support - When you change task or project due dates, DivvyHQ asks if you want to automatically shift all remaining task due dates - You can set up multiple calendar views - You can view, edit, comment, and attach files from multiple locations - The dashboard is customizable at the user level so that each person has an intuitive way to track their progress and deadlines

Inconvénients :

None I can think of. Over the years, DivvyHQ has been super responsive to our ideas for enhancing and improving the product.

Réponse de l'équipe de DivvyHQ

il y a 3 ans

Thank you for the kind review, Waynette. We are happy that Divvy has allowed you to efficiently manage the content creation process at Bronto and now Devada. Thanks and happy Divvy-ing!

Mary S.
Senior Manager, Writing & Communications (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A Game-Changer

5 il y a 7 mois

Commentaires : It really is one of the best parts of my job knowing that our entire content team has one place to create, approve and archive content. It makes managing our time and projects so much easier.

Avantages :

I want to give a shout-out to DivvyHQ [SENSITIVE CONTENT]. Divvy is an amazing platform for managing and collaborating on content for your organization. We are a small, but mighty team of writers and editors with demanding clients: 30,000 + CEOs around the globe. Intuitive and easy to use, our team loves Divvy. The WordPress integration is essential for us and it makes it so easy for us to push articles over to our website. The new personalized analytic dashboards are fabulous and their support team is extremely responsive. I'm not sure how we ever organized and pushed out as much content as we do without it.

Inconvénients :

One source of frustration involves the customization for production tasks for certain types of content. If you manipulate steps for the template, the new production schedule only applies to any content jobs you create moving forward. The current job template tasks have to be manually updated to reflect the new production schedule template.

Karina C.
Editor (É.-U.)
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Could be more intuitive

3 il y a 3 ans

Commentaires : DivvyHQ has helped my team organize our work but keeping track of items can become difficult.

Avantages :

I like that you can set up deadlines and the rest will auto-populate.

Inconvénients :

It's kind of hard to see the "bigger picture" with Divvy. The program isn't very intuitive and is a little hard to navigate. Once items are complete, they still remain viewable which makes reviewing all works in progress confusing and clunky.

Réponse de l'équipe de DivvyHQ

il y a 3 ans

Thank you for the review, Karina. We value your feedback and comments, it's through engaged users like yourself that help us make Divvy better. We value you and the Imagination team and respect your input. As always you can reach out directly to your customer success manager or support@divvyhq.com, we are always available and eager to help! Thanks and happy Divvy-ing!

Lindsay M.
Director of Content Marketing (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great for audience "traffic control," demonstrating content marketing's value

4 il y a 2 ans

Commentaires : Our content output and our ability to deliver on an editorial strategy daily have grown since adopting Divvy. And it's acted as a valuable system of record for recurring campaigns and has provided our stakeholders more visibility into what we're contributing and coordinating in service of our members and program participants, among other audiences.

Avantages :

As a large and complex nonprofit running everything from gyms to after-school child care to outreach programs, we have so many audiences to speak to and channels in which to speak to them. Divvy’s calendar overlays give us the at-a-glance view we need to coordinate content across our email, blog, and social platforms, and the robust content approval system helps our small team stay nimble and ensure quality control on everything we publish.

Inconvénients :

Lack of flexibility. Unlike some comparable tools, Divvy requires each content item to be unique to the channel calendar on which it appears if that's how you set it up (as in, a blog post that's shared on social media as is must be manually entered on the blog calendar and on the social calendar as separate items). From an editorial standpoint, this is a best practice in every respect, but for a small team executing a high volume of content daily, dual entry can prove tedious. It also lacks the ad-hoc task management functionality from which teams like ours (who are called upon for external publishing and internal creative projects) could benefit.

Richard P.
Marketing Campaign Analysis Manager (É.-U.)
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

DivvyHQ Review - ALL IN ONE !

5 il y a 3 ans

Commentaires : I enjoy using this tool - very user friendly !! and customer service reps there are very assertive to our needs.

Avantages :

All in one place to store data, content, lists, and production assignments.

Inconvénients :

Not a 3 tier content management too.. In other words - if we have a full campaign - and a Trade show falls under that campaign - but the trade show needs supporting assets as signs, collateral, booth graphics, email promotion...etc - they have to be attached to the trade show - which should be attached to the campaign...but the hierarchy doesnt allow us so we are forced to create trade shows as separate campaigns even though they are the initiative as the other campaign.

Réponse de l'équipe de DivvyHQ

il y a 3 ans

Thanks for the review, Richard! We appreciate the feedback, it's through suggestions from our users that we are able to make Divvy better everyday. We will be sure our product team is aware of the campaign/content relationship mentioned. We're happy you are enjoying Divvy and that it's been very user friendly! Thanks and happy Divvy-ing!