TrackMaven

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par TrackMaven

Qui utilise TrackMaven ?

Les clients TrackMaven couvrent tous les principaux secteurs d'activité, y compris B2B, B2C, les organismes à but non lucratif et les groupes de défense des droits.

Description de TrackMaven

La plateforme d'analytics marketing de TrackMaven vous aide à prouver le ROI et à améliorer les résultats sur 18 canaux numériques, y compris les canaux sociaux, publicitaires, RP, automatisés et CRM.

Informations sur TrackMaven

TrackMaven

http://trackmaven.com

Fondé en 2012

Prix de TrackMaven

TrackMaven n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

TrackMaven - Fonctionnalités

Logiciels d'analyse marketing
Analyse prédictive
Attribution de canal
Cartographie du parcours client
Mesure des performances
Statistiques sur les médias sociaux
Suivi des campagnes
Suivi du RIO
Tableau de bord
Tests A/B
Web analytics
Analyse prédictive
Attribution entre canaux
Attribution multi touch
Cartographie du parcours client
Modélisation de l'attribution
Segmentation du public
Suivi des conversions
Suivi du RIO
Calendrier éditorial
Catégorisation/regroupement
Ciblage du public
Gestion SEO
Gestion de la distribution
Gestion des campagnes
Gestion des marques
Gestion des médias sociaux
Gestion vidéo
Planification de l'édition
Suivi des conversions
Édition multicanal

Avis sur TrackMaven

Afficher 5 avis sur 23

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4,1/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
3,9/5
Ben R.
Video Producer
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018

"Excellent Social Media Advice"

Commentaires: We use it to use data from competitors in our data set to jump on trends and do more effective social media posting.

Avantages: They have given us very tangible ways to improve our performance on social media, and they are great at collecting other examples of best practices and comparative data.

Inconvénients: I have no complaints. It always does exactly what I need it to do.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018
Geoffrey B.
Digital Media Analyst
Sports, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2017

"An outstanding experience. Helps us in our business every single day!"

Avantages: My favorite feature is the clear way to tag posts. We use it to tag types of content, events they surround, and if they include any of our partners. This has proven to be valubale come end-of-the-year recaps. Also, it provides quick and easy ways to sort posts by quality as well as graph results for not just us, but all of our competitors.

Inconvénients: Sometimes, the graphing functionality can be a little clunky. It can be hard to pull results exactly how you want them. Also, it doesn't have a way of excluding certain results from searches (such as posts that we tag DELETED) or do "AND" searches when searching tagged posts instead of "OR" (ex. "this tag" AND "that tag", not "this tag" OR "that tag")

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2017
Danielle R.
Research Manager
Marketing et publicité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/05/2017

"It has been good but I think it could be better"

Avantages: Tracking the social following (esp. vs. competitors), it is also great to see how one platform performs vs. the others

Inconvénients: I feel as if there should be a way to track category of content vs. other categories, competitors, etc. You should also be able to see a content mix so for example 20% of content is fashion, 20% is beauty, 30% is health, etc. As well as how much one category over performs vs. another.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/05/2017
Aly S.
Social Media Coordinator
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2017

"I've been using TM for over a year now. I like using it to supplement our other analytics tools."

Commentaires: Competitor analysis, dashboards, easy to build graphs.

Avantages: - Competitor analysis
- Dashboards
- Customer service help (Monica is very helpful)
- Create your own graphs

Inconvénients: - If you have a large legend not all of the legend shows when you export the graph.
- We had many issues initially with tags/tag rules but they've been fixed.
- I don't like that the time frames don't match up when you create a graph vs. in the content feed.
- I used to use the chart that showed good times for you to post based on your competitors and I really miss not having that graph anymore.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/05/2017
Ben A.
Digital Coordinator/Social Media
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/05/2017

"TrackMaven lets us know what is going to work before we do it on social media."

Commentaires: We got all the tracking we could want to report to all officers and directors.

Avantages: I really like the the ease of reporting and metrics that anyone in our organization can understand (rather than simply posting things quickly).

Inconvénients: I do miss the hour-by-hour data, which shows people the objective best times to post, so if that feature were added back, I could not come up with a con.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/05/2017