Samespace

par Novanet

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Samespace

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Pour qui ?

Any business with a customer-facing team that needs a call/chat management solution. Sales, marketing, support & customer success teams rejoice!

Notes moyennes

  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Service client
  • Fonctionnalités
  • Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • À partir de $25/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Novanet
  • http://www.novanet.net
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Samespace

Samespace is a communication solution for customer-facing teams like sales, support & contact centers. Businesses can seamlessly engage with customers using voice or chat, monitor conversations as they happen and manage teams at scale.

Call More. Close More.
Reach more prospects with less work, build and manage your team with ease, monitor sales calls as they happen

Reply & Resolve Faster.
Match the right support, quickly resolve customer issues, build better brand loyalty

Samespace - Fonctionnalités

  • Call recording
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel