Fusebill Subscription Billing

Fusebill Subscription Billing

par Fusebill

Qui utilise Fusebill Subscription Billing ?

L'éditeur est fier d'intervenir auprès de centaines d'entreprises comme Business Insider, GE Avionica, Uberflip, Churchill Downs, Vendasta, Expedia Cruise Ship Centers, Geotab, les outils Rapid Fire, Velaro, etc.

Description de Fusebill Subscription Billing

Augmentez votre croissance comme l'ont fait d'autres utilisateurs de ce produit dans les domaines du SaaS, de l'avionique, de l'édition, de la télématique et de nombreux autres secteurs. Éliminez la facturation manuelle. Réduisez les pertes de recettes et de clientèle.

Fusebill simplifie tous les aspects de la facturation et de la gestion des abonnements en automatisant la facturation récurrente, les paiements et la comptabilisation des revenus tout en rationalisant la gestion du cycle de vie des clients pour maximiser les revenus. La plateforme flexible basée sur le grand livre de Fusebill vous permet de faire évoluer votre entreprise en toute confiance à travers chaque étape de la croissance.

Informations sur Fusebill Subscription Billing

Fusebill

https://fusebill.com/

Fondé en 5

Prix de Fusebill Subscription Billing

Fusebill Subscription Billing est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Fusebill Subscription Billing est disponible à partir de 295,00 $US/mois.

À partir de

295,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Fusebill Subscription Billing - Fonctionnalités

Logiciels de comptabilité
Bons de commande
Cabinets d'expertise comptable
Comptabilité clients
Comptabilité des fonds
Comptabilité des projets
Facturation
Gestion de l'impôt
Gestion de la paie
Gestion des immobilisations
Gouvernement
Rapprochement bancaire
Suivi des frais
À but non lucratif
Base de données de contacts
Calculateur d'impôts
Facturation des dépenses imprévues
Facturation des projets
Facturation en ligne
Facturation récurrente et des abonnements
Facturation à l'heure
Factures personnalisables
Gestion des demandes de paiement
Paiements en ligne
Paiements mobiles
Portail de facturation
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Facturation a posteriori
Facturation récurrente
Facturation récurrente de plusieurs périodes
Facturation récurrente et des abonnements
Gestion des demandes de paiement
Portail libre-service
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Catalogue de produits
Facturation récurrente
Gestion de l'impôt
Gestion des annulations
Gestion des demandes de paiement
Gestion des inscriptions
Gestion des réductions et des coupons
Gestion des versions d'essai
Logiciels de gestion des souscriptions
Outils de recouvrement des recettes
Portail libre-service
Prise en compte des revenus
Suivi et analyse de l'utilisation
Approvisionnement
Facturation
Facturation personnalisable
Gestion des commandes
Gestion des contrats
Internet
Notation
Portail libre-service
Primes d'acquisition clients
Système de commande de services
Systèmes de paiement préalable
Systèmes de paiement ultérieur
Tables de taux flexibles
VoIP
Conformité PCI
Facturation
Facturation récurrente
Intégration des caisses
Intégration des services de traitement des paiements
Paiements en personne
Paiements mobiles
Portails de paiement multiples
Prévention des paiements frauduleux
Rapports et analyses
Signature électronique
Sécurité des données
Traitement de cryptomonnaies
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Traitement des paiements ACH
Traitement des paiements en ligne

Avis sur Fusebill Subscription Billing

Afficher 5 avis sur 29

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,1/5
Cole W.
Vice President Sales
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/09/2017

"Fusebill has gone over and above"

Avantages: We had a unique situation with our business and the Fusebill team went out of their way to find a solution. They were able to build an API into our CMS software that our business has to use to integrate the software flawlessly! We have used Fusebill for almost a year now and couldn't be more pleased with our decision.

Inconvénients: So far there are really no cons that come to mind. Maybe that the dashboard isn't customizable although the dashboard they currently have seems to have everything anyone would want on it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/09/2017
Tony W.
IT Project Manager
Hôpitaux et soins de santé, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/02/2020

"Fusebill Subscription Software"

Commentaires: We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.

Avantages: Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.

Inconvénients: One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/02/2020
Utilisateur vérifié
Software Engineer
Automobile, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/11/2017

"Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere."

Avantages: There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system). I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.

Inconvénients: Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well. Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes. Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices. We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else. WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fusebill le 28/11/2017

Hi,

Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/11/2017
Ann L.
Operations Manager
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/05/2019

"Excellent Support, Excellent Team, and Ever Improving"

Commentaires: Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding solutions to any issues and always come up with some work around.

Avantages: Their support team is amazing! Very quick and helpful responses by phone, chat or email. Also, they are always improving. I'm loving their new dashboard customization.

Inconvénients: Invoices are written in stone and once posted cannot be edited in anyway unless deleted (this causes movements on the GL). Reports aren't great but ALL the data points are there so if you are an Excel wiz you can make some serious magic. I wish they would become best friends with ChartMogul.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fusebill le 31/05/2019

Thanks for the great feedback, Ann. I'll pass your kudos on to the team and I'm sure they'll be pleased.
We are continuously improving our efforts based on valuable feedback from users like you. Our customer experience team will be in touch shortly to gain any additional insights you may have on the reporting capabilities of Fusebill.
We look forward to play a continued role in your success.
-Jacob Varghese
VP, Marketing
Fusebill

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/05/2019
Meeka H.
Onboarding Specialist
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/06/2019

"Fusebill for mHelpDesk "

Avantages: The Self Service Portal for our customers
The ability to auto update experiencing cards
Ease of changing/upgrading subscription plans
More Secure

Inconvénients: Minor glitches
-Address fields sometimes malfunctions when updating billing info
- If another account is open in the same browser, sometime accounts will mimic the changes or another

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fusebill le 18/06/2019

Hello Meeka,
Thank you for your feedback. We are glad that you are enjoying the auto updates for expiring credit card, ease of modifying your subscription plans, and the security.
Do not hesitate to report any issues you may find and our CS team will be glad to help out. We continue to take all feedback into our development road map.
Jacob Varghese
V.P. Marlketing, Fusebill.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/06/2019