Sage Business Cloud Accounting

Sage Business Cloud Accounting

Description de Sage Business Cloud Accounting

Sage Business Cloud Accounting (anciennement Sage One) est un logiciel accessible via le cloud partout et à tout moment pour vous permettre de gérer des tâches quotidiennes comme la facturation et les dépenses, sans interrompre votre journée. Découvrez pourquoi les propriétaires d'entreprises prospères choisissent Sage One et obtenez la solution gratuitement dès aujourd'hui !*

Qui utilise Sage Business Cloud Accounting ?

Sage Business Cloud Accounting s'adresse à tous les types de petites entreprises, des commerçants indépendants aux travailleurs indépendants, en passant par les start-up, les petites et les microentreprises.

Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 1 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 2 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 3 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 4 Sage Business Cloud Accounting Logiciel - 5

Vous hésitez à choisir Sage Business Cloud Accounting ? Comparez-le à une autre option populaire

Sage Business Cloud Accounting

4,1 (246)
Sage Business Cloud Accounting
Indisponible dans votre pays
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
2
3,9 (246)
3,8 (246)
3,8 (246)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
208
26
4,0 (17 505)
4,0 (17 505)
4,1 (17 505)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Sage Business Cloud Accounting

Sponsors
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services. En savoir plus sur Salesforce Sales Cloud
NetSuite : numéro un mondial de l’ERP sur le cloud, vous offre la visibilité et le contrôle nécessaires pour prendre vos décisions et vous développer en confiance. En savoir plus sur NetSuite
Automated Online Banking télécharge les transactions depuis votre banque ou votre carte de crédit directement dans votre entreprise QuickBooks Online. En savoir plus sur Quickbooks Online
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
Management software. You will control databases, history, agenda, mail, tasks, invoicing... in a single tool.
QuickBooks est un logiciel de gestion d'affaire de bout en bout qui peut évoluer avec votre entreprise.
Birst enterprise BI offre la rapidité, le libre-service et l'agilité aux employés se trouvant en première ligne.
Oracle Primavera est la solution la plus puissante, la plus robuste et la plus simple à utiliser pour la planification, la gestion et l'exécution de projets de toutes tailles.
Outil de comptabilité qui fournit une assistance multiécrans et des tampons de retard via l'amélioration des flux de trésorerie.
Superbe logiciel de comptabilité en ligne hébergé dans le cloud destiné aux petites entreprises. Accessible partout, à tout moment. Demandez votre version d'essai gratuite maintenant !
Solution de gestion d'entreprise intégrée qui automatise les processus financiers, de relation client et de chaîne d'approvisionnement.
Pastel est un moyen des plus simples pour les concepteurs et les développeurs de recueillir des opinions relatives à leurs créations.
Acumatica est l'un des éditeurs majeurs de logiciels pour comptables cloud et ERP (Enterprise Resource Planning) cloud pour les PME et les organismes à but non lucratif.
Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
Ayez le contrôle de votre entreprise avec SAP Business One – L’ERP pour TPE et PME
Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 10.80 €/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes.
Logiciel de comptabilité de bureau complet, prêt à l'emploi, avec accès cloud et mobile sécurisé, destiné aux petites et moyennes entreprises.
Gagnez des contrats, exécutez-les et facturez-les avec cette application claire conçue spécialement pour les professionnels. Devis, factures, plannings et paiements en un clic.
Le logiciel de comptabilité et la solution de gestion financière n° 1. Conçu pour la finance, par la finance.
Une solution ERP (Enterprise Resource Planning) cloud abordable et facile à utiliser. Elle s'adresse particulièrement aux sociétés de services professionnels, de distribution et de maintenance sur site.

Avis sur Sage Business Cloud Accounting

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
46%
4
35%
3
7%
2
5%
1
7%
Andy
Director (R.-U.)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A good all round accounting product, good integration, but pricey as the users increase

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : We replaced Sage50 with Sage200, and also Sap B1 was migrated to Sage200, with the help of Sage partners at TN4 this was a relatively pain free migration in all cases, and they all worked well to meet our timescales and requirements, as well as helping us find other partners to integrate Sage200 with other related solutions such as barcode scanning, shipping, and MRP solutions that are not in Sage out of the box.

Avantages :

This software does everything a small, medium or relatively large sized business would need. The backend database is SQL server, so it's fast and well structured, and we found lots of modules and external products integrate well with it.

Inconvénients :

Implementation and training needed external consultants to do it at scale and at speed. The licence model is per user, so as soon as you start adding quite a few employees the cost of running the software gets rather pricey, though it's comparable to SAP B1 for example. We used our own servers to host the application and database, and although it's called "cloud" it's really not, but perhaps in the future.

James
Director (R.-U.)
Production alimentaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Really Easy Software for Non-Accountants

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : I honestly, couldn't imagine running my business without it. It's such an integral part of my business and frees up my time so that I can focus on other things. Truly outstanding!

Avantages :

I love the usability of this product. As a non-accountant, I feel able to easily keep track of my small business accounts with Sage Business Cloud Accounting. Plus, if ever there is a time where I don't know something and my accountant isn't available, the Sage help is excellent. I love the new addition of the Sage University which is going to be a real help in training my team.

Inconvénients :

I feel that for me personally, the cash flow forecasting is a bit complicated, but I'll admit I haven't fully explored this side of things, I tend to do all my budgeting on a spreadsheet but it would be handy to have it integrated with my accounts. Maybe a section that can look at the P&Ls for past years and recommend budgets for the months, quarters and year ahead. Again, it's not something I've fully looked into so it may already exist on the platform.

Jason
Jason
Controller (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

Cloud Accounting Package that is easy to use with limitations

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall for our purposes the software is easy to setup and use. I like the ability to access it anywhere and the ability to attach documents to transactions in the system. Modifying the chart of accounts was easy but the lack of customization on the layout of financial statements is frustrating.

Avantages :

We have used the software version of sage products such as Sage Business Works and Sage 50 so the product and company are familiar to us. The ability to login to the software from anywhere and to no longer have to have client/server environment is great. The software was easy to signup for and was relatively easy to implement.

Inconvénients :

There are 2 large cons to this software in comparison to it's direct competitors. Con #1: The package has no ability to custom group GL accounts. So for example, if you have a section on your income statement for sales and you want to group sales by category and have a sub-total for that sales section you cannot do that. There is really no ability to edit the income statement layout or the balance sheet layout to add in sections and sub totals so you are stuck with the canned version of the software. Con #2: In an environment where you have multiple small companies, you look after you cannot have one userid and password to access all the companies. You have to setup each company with it's own userid an password then invite another user via an email link to join.

Rendani
Rendani
Director (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sage Business Cloud Accounting review

4,0 l’année dernière

Commentaires : Capability to meet the objectives of the finance department while also making the workflow much easier in terms of maximizing efficiency

Avantages :

The installation and implementation procedures are straightforward. I like how easy the features are to use, even for non-accountants. It enables clients and colleagues to share files in real-time, saving time and eliminating the need to send invoices via email. This streamlines and lowers the cost of debtor management. When one is on the go, having access via a mobile device is extremely useful. The software is also reasonably priced, and it includes a free trial period. Sage's customer service is excellent.

Inconvénients :

One suggestion is that when adding a new Item from the Invoice screen, the new Item screen includes all features (such as selecting the Purchase account). You must currently exit the Invoice, create a new Item, and then return to the Invoice.

Utilisateur vérifié
Realtor (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sage Business Cloud Accounting

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Sage Business Cloud Accounting is easy to set up and use. I loved that it easily integrated with our existing business. With internet access, the software is accessible from anywhere and is available on mobile devices. It makes bank reconciliation and invoicing easy.

Avantages :

Installation and implementation are easy. I like that the features are easy to use even for non-accounting persons. It enables real time sharing of files with clients and colleagues which saves on time and eliminates the need to direct email invoices. This makes debtor management easy and less costly. Accessibility from a mobile device is a huge plus when one is on the move. The software is also affordable and has a free trial. Sage has good customer support.

Inconvénients :

Since the software can only be accessed online, it is difficult to work with when internet speeds are slow or when there is no connection at all. Sometimes bank sync feed is slow and the handling of foreign currency bank transactions could do with some improvements.