Sana Commerce

Qui utilise Sana Commerce ?

Fabricants, grossistes, distributeurs et commerces de détail utilisant n'importe quel système ERP Microsoft Dynamics, SAP ECC, SAP Business One, SAP Business One pour HANA, SAP S/4 HANA.

Description de Sana Commerce

Sana Commerce est une plateforme d'e-commerce conçue pour aider les fabricants, les distributeurs et les grossistes à prospérer en favorisant des relations durables avec les clients qui dépendent d'eux.

Comment ? Avec Sana Commerce, l'e-commerce et SAP ou Microsoft Dynamics ERP fonctionnent à l'unisson. Cette approche élimine les silos système engendrés par les solutions e-commerce grand public et offre un confort total aux clients, une fiabilité sans compromis et une évolutivité constante.

Informations sur Sana Commerce

Sana Commerce

http://www.sana-commerce.com/

Fondé en 2008

Vidéo de Sana Commerce
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Présentation des tarifs de Sana Commerce

Sana Commerce n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Sana Commerce

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Sana Commerce - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • CRM
  • Gestion SEO
  • Gestion de plusieurs magasins
  • Gestion des avis
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Kitting
  • Marketing multicanal
  • Modèles
  • Sécurité des données
  • e-mail marketing

Logiciels d'e-commerce : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Commande par lot
  • Gestion SEO
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des promotions
  • Gestion des stocks
  • Options de paiement
  • Outils de communication
  • Rapports et analyses
  • Renouvel. commandes

Logiciels de plateforme d'e-commerce B2B : afficher la liste complète

  • Commerce mobile
  • Commerce social
  • Gestion SEO
  • Gestion des canaux
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Intégration de marketplace
  • Panier d'achat
  • Synchronisation de données
  • e-mail marketing

Logiciels e-commerce multicanal : afficher la liste complète

Sana Commerce - Alternatives

Plus d'alternatives à Sana Commerce

Avis sur Sana Commerce

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,3
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,2

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Rogelio R.
IT Applications Coordinator
Construction, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2020

"Rogelio Reséndiz"

Commentaires: I like the tool, it is very simple, they have everything perfectly documented and the after-sales service is wonderful, SANA normally seeks customer satisfaction.

Avantages: If you are an Administrator or an end user, the tool is very simple to use, very intuitive, the native integration with our ERP's is the best.

Inconvénients: Perhaps the dependency on SANA could be high, the more functionality we develop, the higher the cost of maintaining the product.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2020
Rick K.
VP Sales
Vente en gros, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2019

"Kinsey Archery Sana Review"

Avantages: There is a lot of flexibility with setup and administration by the user. We can set up our menu structure, product pages and item detail page. We can change the click through boxes on the home screen based upon current promotions. Sana pulls quantity and pricing directly from our NAV/ERP system instead of syncing which leads to better data quality and less order errors.

Inconvénients: I like to be able to do more filtering in the side bar. While we operate a B2B site, our customers are expecting many of the same functionality as the B2C sites they use as consumers. Today the best websites seem to be based on how quickly a person can find an item using a search bar and filters. We're currently working on this with Sana and implementing another product, Perfion, to assist with better data management and increasing searching/filtering capabilities.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2019
Esteban D.
eCom Manager
Équipement et fournitures de bureau, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/12/2020

"Great tool but, Don't customize your ERP too much"

Commentaires: The KAM service is really good but the development is really slow. Having an admin is great for your own team to administrate the platform

Avantages: It has a lot of B2B and B2C features, this way you can offer your clients what they need. The look and feel is simple and helpful and the one step checkout is good for CR%
Offers a lot of customization, especially if you have an ERP system

Inconvénients: We had very customized ERP rules and asked for a lot of "bad customizations". When we realized our error and tried to go back, there is no default option to go back, You have to ask for a entirely new development. Also the development service is only available at tuesdays and thursdays, that makes the fixes and devs really slow.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/12/2020
Geovanni V.
Jefe de eMKT
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/11/2020

"optimal for b2b"

Commentaires: in general it is good, the site is stable, the only BUT is that if you want to act fast, this is not an option

Avantages: The connection with the ERP is the main advantage, very useful if you handle different prices, commercial agreements, it will not be your headache

Inconvénients: Most of the improvements you want to make will be time consuming and expensive, most are customizations

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/11/2020
Tim H.
eCommerce Manager
Vente en gros, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2020

"Great product and great support"

Commentaires: Sana really helped us improve efficiency of sales and cut out a lot of human error.

Avantages: Implementation was handled by Sana and was done very efficiently, any problems on launch were dealt with swiftly. Their support service is fantastic.
We also like the simplicity of use, making the front end look clean and professional is easy.

Inconvénients: Some more flexible design options without any coding required would be preferred, I believe this is being addressed in a coming update as of Nov 2020.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2020