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à choisir le meilleur logiciel

Description de Sana Commerce

Sana Commerce Cloud est une plateforme SaaS d'e-commerce intégrée à un ERP (Enterprise Resource Planning) conçue pour automatiser les processus techniques fastidieux en faisant fonctionner ensemble SAP ou Microsoft Dynamics ERP et l'e-commerce. Cette approche intégrée en temps réel élimine les cloisonnements du système causés par les solutions d'e-commerce grand public. Vous disposez ainsi d'une source unique de vérité pour les données et les fonctionnalités, en laquelle vous ou les clients de votre entreprise pouvez toujours avoir confiance. Cela entraîne un retour sur investissement plus élevé, des clients plus satisfaits et une technologie qui répond à vos besoins.

Qui utilise Sana Commerce ?

Distributeurs, fabricants et grossistes. Toutes les entreprises utilisant les ERP Microsoft Dynamics ou SAP.

Sana Commerce Logiciel - 1
Sana Commerce Logiciel - 2
Sana Commerce Logiciel - 3
Sana Commerce Logiciel - 4
Sana Commerce Logiciel - 5

Sana Commerce ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sana Commerce

Sana Commerce

4,6 (75)
1 000,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
91
13
4,5 (75)
4,2 (75)
4,4 (75)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
23
4,2 (323)
4,1 (323)
4,2 (323)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Sana Commerce

BigCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
PrestaShop
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des catalogues
Gestion des commandes
Panier d'achat
Miva
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Gestion des commandes
Gestion des retours
Drupal
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de site web
Mise en forme de texte
Options de publication de contenu
Dynamicweb
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
k-ecommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des expéditions
Gestion des retours
Shopify Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
SAP Customer Experience
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des tickets de support
Rapports et analyses
SAP BusinessObjects Business Intelligence
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Mesure des performances
Visualisation de données

Avis sur Sana Commerce

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
39%
3
1%
Gaelle
Gaelle
General Director (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The Best Integrated E-commerce solution for Dynamics GP / Business Central

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Implementation was easy, integration into the ERP was a breeze, and the team fully dedicated.
Once we were up and running, we were passed to the main support team, who we never had to reach out to, but had access through a ticket system

Avantages :

The Sana University has hundreds of youtube videos that tought me all aspects of Sana. The videos are extremely helpful. The ease of customization, page builder is a key aspect of the software. No coding is required and still extremely versatile. Elements on the pages, or products can be shown to all or part of the customers based on their customer group or geographic location. All this at a click of a button. Translation into another language are easily added, when needed. Being a hosted solution, there was no server management which was amazing.

Inconvénients :

There is nothing I can find that I did not like about Sana. We had 0 downtime in the 12 months we have been using the product.

Réponse de l'équipe de Sana Commerce

il y a 3 ans

Hi Gaelle, Thank you for your review! Our product was built specifically to facilitate the points you mentioned, like the intuitive page builder, easy-to-use admin panel, product segmentation, and geo-targeting. We aim to make our product as simple to setup and easy to use as possible. Thank you for taking the time to write about your experience! Best of luck going forward, Michiel Schipperus, CEO

Kaspar
E-Commerce Manager (Danemark)
Matériaux de construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A great CMS partner that perfectly complements your ERP-system.

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our company sells many items, 12.000+, to a whole industry here in Denmark and abroad. We have more than 2500+ customers and they all have separate sales agreements with their own discounts and special prices. We chose Sana because it allows us to do business our way, as we want it. We did not want to conform to a CMS system rather than have the CMS system work for us instead, as Sana does out-of-the-box.

Avantages :

The way Sana works so well with Business Central 365. I also had the pleasure of working with NAV2018 and Sana. That was also good but with BC there are so many cool new features and possibilities. The customer service is also excellent.

Inconvénients :

I feel there there needs to be more focus on the tablet / mobile phone design of various pages and the general setup. The responsive designs are not always good enough for our needs.

Réponse de l'équipe de Sana Commerce

il y a 3 ans

Hi Kaspar, Thank you for your review! I'm pleased to hear how well Sana Commerce is working for you and your business needs. I'm also happy to hear that our CMS system, as it's available out of the box, allows you to do business the way you want to. Despite the frequent changes of customer success managers, I hope they've helped and guided you well through the process. Cheers to your continued success! Kind regards, Michiel Schipperus, CEO of Sana Commerce

Dennis
IT manager (Belgique)
Mode et vêtements, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Oke but not perfect

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall Sana is great for companies without people knowing what to do but if you want to go a little further possibilities are few.

Avantages :

Intergration with Dynamics Nav was easy to setup. For basic use Sana is good to work with.

Inconvénients :

Reporting/Analytic is not possible. There is no way to do any research on customers, products and sales. We use Sana commerce 9.3 and add-ons are not updated anymore. Upgrade to Cloud Commerce would be very expensive. Creating a website in different languages is a pain in the ... Constantly switching between languages, reloading pages, just to update one article.

Gary
Vp of operations (É.-U.)
Vente en gros, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best E-Commerce solution for SAP B1

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very satisfied

Avantages :

By far the best e-commerce platform that integrates fully with sap business one. The new sana cloud platform is super modern and gives us a lot of flexibility to design with limited coding while offering our customers a dynamic experience. Sana has a really modern look and feel along with constant innovation that is super specific to sap B1 and our needs.

Inconvénients :

sana team has done a great job to get us through any pain points. So at this time none to relay

Réponse de l'équipe de Sana Commerce

il y a 4 ans

Hi Gary, Thank you so much for your review! I'm glad to hear that you are satisfied with Sana Commerce. We're happy to contribute to your e-commerce journey.

Rick
VP Sales (É.-U.)
Vente en gros, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Kinsey Archery Sana Review

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

There is a lot of flexibility with setup and administration by the user. We can set up our menu structure, product pages and item detail page. We can change the click through boxes on the home screen based upon current promotions. Sana pulls quantity and pricing directly from our NAV/ERP system instead of syncing which leads to better data quality and less order errors.

Inconvénients :

I like to be able to do more filtering in the side bar. While we operate a B2B site, our customers are expecting many of the same functionality as the B2C sites they use as consumers. Today the best websites seem to be based on how quickly a person can find an item using a search bar and filters. We're currently working on this with Sana and implementing another product, Perfion, to assist with better data management and increasing searching/filtering capabilities.