15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Spacewell

Gestion des services généraux, de l’immobilier et de l’environnement de travail intégrant toutes les activités et points de contact sur une seule plateforme. -autonomisation des utilisateurs grâce au libre-service ; -activation rapide et flux de travail configurables ; -services intelligents et données IoT en temps réel ; -applications mobiles performantes ; -analyse standardisée et benchmarking ; -restructuration des espaces et des services. Pour les entreprises de plus de 500 employés.

Qui utilise Spacewell ?

Gestionnaires de CRE, de maintenance et de FM optimisant les bâtiments et espaces de travail, pour la gestion du nettoyage, de la maintenance, des réservations et des FM. Sociétés de +500 pers.

Où peut-on déployer Spacewell ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Spacewell
  • Situé à Antwerp, Belgique
  • Fondé en 1989

Assistance Spacewell

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Belgique, Canada, Danemark et 18 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, néerlandais et 1 autres

Spacewell - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Non, pas d'essai gratuit
  • Non, pas de version gratuite

Spacewell n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

À propos de l'éditeur

  • Spacewell
  • Situé à Antwerp, Belgique
  • Fondé en 1989

Assistance Spacewell

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Belgique, Canada, Danemark et 18 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français, néerlandais et 1 autres

Spacewell en vidéos et en images

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Fonctionnalités - Spacewell

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de biens
  • Base de données de clients
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • Codes-barres et RFID
  • Création de bons de travail
  • Enquêtes et feedback
  • Entretien des équipements
  • Facturation
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'amortissement
  • Gestion de l'espace
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de l'occupation
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la durabilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de projets
  • Gestion des arrêtés municipaux
  • Gestion des assurances
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des installations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pièces
  • Gestion des places vacantes
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des ressources
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Gestion des équipements
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Gestion financière
  • Gestion locative
  • Gestions des biens immobiliers
  • Géolocalisation
  • Historique des services
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres/tickets
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de rapport
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Planification
  • Planification de la disponibilité des bureaux
  • Planification de la disponibilité des salles
  • Planification de la maintenance
  • Plans et cartes de sol
  • Rappels
  • Rapport d'utilisation
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation d'espace
  • Réservation de bureau
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Scan et analyse d'image
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des coûts
  • Suivi des ressources
  • Suivi des tâches
  • Suivi des émissions
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • Visualisation de données

Alternatives à Spacewell

Falcony est une application web qui vous permet d'effectuer toutes les inspections nécessaires et de signaler toute observation sur vos appareils, en ligne comme hors ligne. En savoir plus sur Falcony
Un logiciel de gestion de la maintenance facile à utiliser. Nombre illimité d'utilisateurs et support client à vie. Disponible sur mobile et web.
Le logiciel de gestion des installations de FMX rationalise les processus, augmente la productivité des biens que vous gérez et transforme les informations exploitables en résultats.
eMaint CMMS aide les équipes de maintenance à améliorer leur efficacité et à réduire les coûts des opérations de maintenance. Planifiez une démo gratuite en ligne dès aujourd'hui. En savoir plus sur eMaint CMMS
Une plateforme de planification pour l'équipement, les laboratoires, les salles de réunion, les bureaux, les infrastructures, les installations de fitness et plus encore.
simPRO est l'un des principaux fournisseurs mondiaux en logiciels de gestion des interventions pour les entreprises.
Rosmiman IWMS est un logiciel de gestion immobilière et des installations caractérisé par sa robustesse et sa fiabilité.
La plateforme de gestion de missions BigChange planifie, gère et suit vos équipes d'interventions grâce à une solution cloud facile d'utilisation.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com

Avis sur Spacewell

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
31%
3
6%
Randy
Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great Product and Great Support

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : .We highly recommend Axxerion.

Avantages :

We are an active client of the Axxerion platform where we rely on the strength of this service to help monitor key activities that are critical to our operations effectiveness. Recently we were in need of a custom service solution within the Axxerion platform that would assist us with the monitoring of requests from our associates. These requests were being managed outside any tracking system and thus they were not being properly resolved. As we begun to frame out our vision for a solution, it was critical that the end result would be simple to use and embraced by our team as a workable change to the way they requested service changes. Building on our relationship with the Axxerion team, we defined our business need and briefly framed out our initial requirements for a proposed solution. The Axxerion team immediately worked with us to frame out an initial solution that was reflective of our business challenge along with providing renderings of how the application would work and what the solution would look like. Once approved, the Axxerion development team worked directly with us to build the code, customize the presentation and draft a workable user guide. At each step of the development cycle, the code was made available for comment with adjustments immediately applied. With a timeline that had us introducing the new code fast approaching, Axxerion ensured that they provided the support to meet our release date. All in all this experience was quick and effective.

Inconvénients :

Our company has been a client for a number of years and we have had no issue and problems. The Axxerion team has been very responsive.

Jacco
Director (Pays-Bas)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review FMIS brick management

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : my experiences with our contact person are good. If there are minor issues, the service desk is easily accessible and matters are dealt with immediately or referred to our permanent engineer.

Avantages :

The system is easy to adapt, as all options for managing a real estate portfolio are already available. The option should only be adjusted according to your own process, for this request the costs are usually low and the engineer quickly understands the purpose of the adjustment. Reports and email templates can be created yourself. The system is very user-friendly, stable and software updates are not noticeable in the operation (so no more powerdown or errors after an update). Depending on the demarcation set, the transparency is the same for all stakeholders (clients, tenants, contractors) and no miscommunication is possible, which is necessary for our business.

Inconvénients :

I have not had any problems with the software. It is advisable to have a thorough programm of requirements at the start. This simplifies the implementation and keeps the focus as there are a lot of options of real estate management to select.

Réponse de l'équipe de Spacewell

il y a 3 ans

Hi Jacco, thank you for taking the time to leave a review for Spacewell! We're delighted to hear that you find our software user friendly and a good fit for your organization. Moreover, we are very happy to hear that our account management and service desk teams were easily accessible and support you immediately. We really appreciate your feedback. Thank you!

Rameez
Consultant ()
Construction, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Good to have

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

I have used this software quite a bit and I find that it's easy to use and quite helpful in your project management as well

Inconvénients :

You'll have to spend some time and understand the software and look at all the aspects and features it has to offer

jacco
Director ()
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Incident and document management system for property management of various real estate portfolios

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

The Axxerion program is user friendly and trough a portal for all our stakeholders (clients, tenants and contractors) accessible. The fields in the webpage / portal are very flexible to add, move or hide. The content and reports stated in the portal are clear and content for different stakeholders can be identified on the basis of authorization differences. I have implemented this system in 2015 when I worked at CBRE (Asset Services in Amsterdam) and now run the platform in my own organization. The program can be used in a large multinational as CBRE (largest international real estate advisor) and for a start-up company as we have. You do not have to buy hardware or software and using the Axxerion license model is an advantage for a start-up. All modules are at your disposal, no hidden costs when a new module is needed. And important (for a start-up) no financial surprises during the implementation process when you stick to your program of requirements.

Inconvénients :

Not really a con, but can be a trap for some people. As there are many more modules for managing real estate portfolios (budget-, reservation-, meter-, contract module) it is difficult to keep focus and not to implement multiple other modules during the implementation. Then you deviate from your own program of requirements, the Axxerion consultant helped us to keep this focus to first finalise the IMS & DMS.

Derk
Technical Director ()
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Excellent fully cloud based software

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : You should ask for a demostration, you would be amazed.

Avantages :

We are using the system for our internal operations for many years now. The system is clearly based on working in the cloud and works on all current devices. Very helpful is the use of workflows, which allows you to conform the operation of the system to your organization, rather than vice versa. Axxerion supports us in monitoring the key business processes, which help you to maintain your quality of service at a higher level. Axxerion has a low entry level and has the scalability to grow with your business. The consultants of Axxerion are highly accurate and are able to properly implement your busisness processes in the software. In addition of the module to our internal operations, we now also have a module in which we can assist our customers in managing their real estate. Within this module we can record the entire contract- and documentmanagement as well as notifications made by telephone. Because the system is fully customized per user role, the system is very user-friendly and uncomplicated.

Inconvénients :

Nothing to say here.