LinkPoint Connect

LinkPoint Connect

par LinkPoint360

Qui utilise LinkPoint Connect ?

LinkPoint Connect prend en charge les utilisateurs de CRM avec intégration de la messagerie électronique. Les utilisateurs existants de Salesforce et Microsoft Dynamics CRM peuvent intégrer Outlook ou IBM Notes de manière transparente. Prise en charge de Citrix.

Description de LinkPoint Connect

LinkPoint Connect rationalise la saisie et l'accès aux données en permettant aux utilisateurs d'afficher instantanément les données CRM dans Microsoft Outlook et IBM Notes. Enregistrez des e-mails, créez de nouveaux contacts et synchronisez le contenu vers le CRM à partir du client de messagerie. Affichez les contacts, les leads et les opportunités, les données ou enregistrez des e-mails entrants/sortants dans le CRM. Synchronisez les contacts, les calendriers et les tâches et travaillez avec des objets personnalisés. Intégration disponible pour Salesforce, Microsoft Dynamics CRM et diverses plateformes créées sur Salesforce.

Informations sur LinkPoint Connect

LinkPoint360

http://www.linkpoint360.com

Fondé en 2001

Prix de LinkPoint Connect

LinkPoint Connect n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de LinkPoint Connect est disponible à partir de 16,00 $US/mois.

À partir de

16,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

LinkPoint Connect - Fonctionnalités

Logiciels d'aide à la vente
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion de la formation
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des leads
Gestion des objectifs et des quotas
Gestion des offres
Gestion des performances
Gestion des présentations
Gestion des réunions
Gestion du territoire
Archivage et rétention
Bloqueur de spam
Boîtes de réception partagées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réponses
Gestion des signatures
Liste blanche et liste noire
Routage
Récupération de données
Réponses préenregistrées
Suivi des e-mails

Avis sur LinkPoint Connect

Afficher 5 avis sur 73

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Utilisateur vérifié
Director of Development
Services financiers, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018

"Great email tracker"

Avantages: This software integrates great with outlook and salesforce. It is also very reasonably priced for what you get.

Inconvénients: I wish it was easier to use and set up. It seems like it is constantly disconnected and we are short a user. It also does not play nice with our cloud provider for downloading when we add new users.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018
Tim R.
General Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2018

"Great Outlook extension for Salesforce syncronization"

Commentaires: I benefit from an easy work flow between Outlook and Salesforce

Avantages: LinkPoint360 is the best extension for Salesforce by allowing you to decide what does and doesn't get input. The ability to easily create leads and contacts directly from outlook is very handy when a new prospect comes through a different avenue. It is also handy to be able to record the whole email to the account, contact, or lead for future reference. You even have the ability to edit the message or make notes that aren't in the email but will be recorded with it into Salesforce. If you are in a hurry the smart record just finds the contact or lead and records it without having to search or make changes.

Inconvénients: I do not like how it manages the spell check. At first it didn't even do spell check but now it checks the entire message, which is really annoying for a long thread. Also, it doesn't have the ability to look for other fields to match an email from, like another email address field in Salesforce.

Réponse de l'éditeur

envoyé par LinkPoint360 le 03/04/2018

Hi Tim, thank you for the positive feedback. We are glad to hear that LinkPoint360 has helped with email recording, specifically Smart Record. If you do have any questions in the future, please do not hesitate to reach out to sales@linkpoint360.com.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2018
Cheston B.
IT Leader
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2016

"Simple integration between Outlook and Salesforce"

Commentaires: Linkpoint 360 is a great tool for connecting email items to specific records in Salesforce. From install to configuration to recording to Salesforce; the whole process is fairly easy to use and intuitive. Their customer chat support is awesome and responsive. My only complaint is that they do not have a Mac OS compatible solution which forced us to look to other products like MailDrop to make up for that. Would be nice to see a cloud based or dual compatible version now.

Avantages: Easy to install, configure, and use. consistent and customer service is great.

Inconvénients: Not compatible with Mac OS, Outlook for Mac, or cloud products like OWA or Gmail.

Réponse de l'éditeur

envoyé par LinkPoint360 le 26/01/2017

Thank you for the review, Cheston. We are glad LInkPoint Connect is meeting your needs. We can add you to our list and update you as we work on a cloud based solution.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2016
Debra G.
Account Executive
Services d'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/12/2016

"wouldn't want SalesForce without LinkPoint"

Commentaires: The ability to run business opportunities out of Outlook with LInkPoint eases my making new opportunities (one click), opening the exact opportunity I want (side view pane) and also update activity linking to correct contact and opportunity such a time saver. I also like I can change the subject line in my LinkPoint box - different than the subject that is sent to the customer. I can "tell a story" by then just looking at the activity titles. I've called support twice and both times very responsive and solved my issue within the same business day (and they were really user issues, not software issues). Great service for the price point.

Avantages: ease of use and how LInkPoint uses the email address to identify all opportunities for that contact. If I don't have a contact in SF, I can easily add from LinkPoint

Inconvénients: No thinking of any cons . . .

Réponse de l'éditeur

envoyé par LinkPoint360 le 30/01/2017

Debra, thank you for the review. We are happy to hear that LinkPoint Connect has been extremely useful for your day-to-day activities within Outlook. Additionally, we are happy to hear that LinkPoint Connect is easy to use and our Support team has helped assist you promptly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/12/2016
Atom N.
IT Specialist
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/01/2017

"IT admin's dream "

Commentaires: I'm the IT specialist for a midsize organization that uses LinkPoint as the backbone of our CRM strategy. From my perspective, it's easy to use, so very little training is required for new hires, and updates itself, essentially making it one of the very few "set it and forget it" applications that I've ever installed. I'd say the best proof that LinkPoint is a quality product is how little I have to think about it. It just works. And on the rare occasion, it doesn't, LinkPoint's support team is very knowledgeable and quick to respond to enquiries. Nothing but good things to say about this product, and don't know what we'd do without it.

Avantages: Ease of use, low resource consumption, self-updating and 'quiet'.

Inconvénients: Nothing that comes to mind.

Réponse de l'éditeur

envoyé par LinkPoint360 le 24/01/2017

Atom, thank you for the positive feedback regarding your experience with LinkPoint Connect. We are happy to hear how beneficial it is to you and your team.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/01/2017