Complaints Pro

par Coretec Solutions

4.5 / 5 2 avis
Complaints Pro

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Food Manufacturing, Banking, Insurance and Finance, Energy, Telecommunications, Services and Government.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $8/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Coretec Solutions
  • http://www.coretec.com.au/

En savoir plus sur Complaints Pro

Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process.
One Process across Departments nothing ever falls through the cracks
Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito

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Complaints Pro - Fonctionnalités

  • Classification des plaintes
  • Gestion des assurances qualité
  • Gestion des cas
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des formulaires
  • Mesures correctives (CAPA)
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des plaintes de clients
  • Suivi des problèmes

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Complaints Pro

We needed something to keep track of complaints and Complaints Pro was everything we needed.

Traduire avec Google Translate Publié le 03/07/2018
Conrad K.
Sales Representative
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: It's very important to us to keep strong relationships with our customers and Complaints Pro helps us very much. It's very easy to be able to put everything into this program for our team to review and look back on at a later time.

Inconvénients: As time goes on, I believe Complaints Pro will continue updating their software. Some new updates would be fantastic!

Great enterprise level complaint mgmt

Traduire avec Google Translate Publié le 09/02/2019
Compliance Associate
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: Version d’essai gratuite
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Integrates well with salesforce, easy to train on

Inconvénients: the price was a little much but definitely high quality program

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