Pour qui ?

Utilisé par des milliers de professionnels qui ont besoin de collecter de la documentation auprès de leurs clients. L'interface simple et sécurisée automatise ce processus. Inscrivez-vous pour une version d'essai gratuite aujourd'hui !

Notes moyennes

62 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 12,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • FileInvite
  • http://www.fileinvite.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur FileInvite

FileInvite automatise le processus de collecte d'informations et de documents auprès de vos clients. L'interface sécurisée simplifie le processus. Tout ce que vous avez à faire est de créer et d'envoyer un FileInvite avec les informations dont vous avez besoin. Le client télécharge ensuite les fichiers sur un portail sécurisé sur lequel vous pouvez approuver ou refuser les informations soumises. Avec FileInvite, vous pouvez configurer des rappels, des modèles et synchroniser avec votre stockage cloud préféré, tel que Google Drive. Envoyez un FileInvite aujourd'hui !

FileInvite - Fonctionnalités

  • Analyse des comportements
  • Contrôle des PPE
  • Déclarations d'activité suspecte
  • Gestion des cas
  • Gestion des enquêtes
  • Liste de suivi
  • Rapports de conformité
  • Surveillance des transactions
  • Vérification d'identité
  • Évaluation des risques
  • Enseignement primaire/secondaire
  • Gestion de l'aide financière
  • Gestion des applications
  • Gestion des candidats
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des frais
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des évaluations
  • Notation
  • Portail libre-service
  • Établissements d'enseignement supérieur et universités
  • Formulaires E-Verify et I-9
  • Formulaires électroniques
  • Gestion de l'orientation
  • Gestion de la description des tâches
  • Gestion de la formation
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Manuel de l'employé
  • Portail libre-service
  • Signature électronique
  • Base de données de clients
  • Calendrier d'amortissement
  • Distribution automatique de fonds
  • Gestion de la comptabilité
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des applications
  • Gestion des collectes
  • Gestion des frais
  • Gestion des investisseurs
  • Prêts automobile
  • Prêts commerciaux
  • Prêts pour la construction
  • Prêts étudiants
  • Suivi des garanties
  • Traitement des prêts
  • Accès hors ligne
  • Archivage de documents
  • Assemblage de documents
  • Conversion du type de fichier
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Outils de collaboration
  • Reconnaissance optique de caractères
  • Récupération des fichiers
  • Rétention de documents
  • Signature électronique
  • Suivi de la conformité
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Cryptage
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Messagerie
  • Piste d'audit
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Synchronisation en temps réel
  • Candidature en ligne
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Piste d'audit
  • Signature électronique
  • Traitement des prêts
  • Applications électroniques
  • Base de données de clients
  • Calendrier d'amortissement
  • Création de prêt
  • Documents de clôture
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des refinancements
  • Hypothèques commerciales
  • Hypothèques résidentielles
  • Préqualification
  • Prêts gouvernementaux
  • Relevés clients
  • Services de prêts
  • Évaluation de crédit

Logiciels similaires

Avis les plus utiles sur FileInvite

Great software, easy way to share documents and save time organizing files!

Publié le 02/11/2017
Bruno B.
Administrator
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Being able to manage files received by customers and also send them files with notes. The way we are able to communicate through the software is also awesome. I do recommend this file to all business owners, you will always need this type of software.

Avantages: You can just upload all documents to the same place, and have your customers also uploading. Everything will be there, so next time you are looking for something, you won't have to go searching everywhere. The best of it all is that if you make a mistake when requesting a document, you can go back and edit it. It's so easy to manage files and add notes to it! Also, you can communicate with customers through it. Did I mention that it also transforms files to PDF automatically, making it easy to access through your phone or notebook? This is the one software we need to manage our files. Very easy and simple to use.

Inconvénients: Sometimes it will take a little while to upload files, but that could also be an issue with our connection. Let me also note that it is very rare to have an upload or download that will take long to complete, but it does happen occasionally.

A Great Solution for Document Collection

Publié le 17/05/2019
Jared F.
Market President
Banque, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The Fileinvite team has been very responsive. They are willing to listen and if it makes sense implement certain changes to the platform.

Avantages: The software (app) is easy to use and set up, taking only a few minutes. The 'templates' feature make it easy to quickly send document requests to my clients / customers. The software also offers a quick video tutorial for those clients / customers familiar with such software, showing end users how to use the app. FileInvite just added a "forms" feature allowing the user to create quick and easy fillable form templates.

Inconvénients: I would like to see some additional functionality added to "forms" like simple math functions. It would also be very beneficial to "replaceable fields" to the templates allowing for automatic naming of certain documents.

Réponse de l'éditeur

envoyé par FileInvite le 20/05/2019

Thanks for the feedback Jared,
We're hoping to expand on the forms functionality soon...

Great value for the price! Easy to use and an effective way to improve productivity!

Publié le 08/05/2017
Chris R.
Loan Officer
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: The best feature of this software is its user interface. It is easy to set up templates and it offers you sufficient customization. I have used similar platforms before and although they allowed for some customization, I found that they imposed several limitations of how may customizations you were allowed. For example, I could include a description, but the number of characters allowed for the description were extremely limited. This made it difficult to provide all of the information that the customer needed to know about that specific request. I also eventually left other software providers behind because they kept increasing the price with very little improvement in their platform (and in some cases, less functionality for a higher price). I believe that this platform is a fair price and depending upon the enhancements down the road, I would consider paying more for additional functionality.

Inconvénients: It would be great to have the ability to collect electronic signatures (which I know is in the works). Also, in other systems that I have used, I was able to send out status reminders based upon certain milestones in the process. For example, I could have different milestones set and once I checked them off, it would email the parties that I set up at the start (i.e. loan documents received, appraisal completed, clear to close, etc.)

Réponse de l'éditeur

envoyé par FileInvite le 09/05/2017

Hey Chris, thanks for the awesome review! We have now have signature capture that you can use in beta, let me know if you'd like us to turn this on for you. We also have Zapier integration which may help down the track with your automated reminders and invites.

Get docs faster - its what it does!

Publié le 17/05/2019
Clinton W.
Director
Banque, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are mortgage brokers - our problem has always been that to collect dozens of documents to submit a mortgage application was a convoluted and time consuming process. We would always miss documents and be in and out of emails checking off against a manual spreadsheet. Quite simply... this sucked. When we found Fileinvite I knew immediately this would save us a ton of time and improve our client experience. We have been a user for two years now with zero regrets.

Avantages: Simple for clients to use and simple for our staff to use. Love the google drive integration and how it renames the files as per your request items. The the UI is pretty polished

Inconvénients: Some of the menu systems require more clicks than should be required. No google contact or CRM integrations yet (work arounds with Zapier though) Fairly minor issue in my mind.

FileInvite

Publié le 17/07/2019
Utilisateur vérifié
Mortgage Adviser
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Document collation is an important part of our process. Prior to using this system we would normally have clients emailing documents to our email address. The risk to this is of emails being missed in among the volume of emails we get and the process not operating smoothly.

Avantages: Our clients find FileInvite easy to use which is our ultimate aim when using this type of document collation service.
Once set-up it is easy for us to manage the process with documents being converted into PDF and transferred into our online system automatically ready for us to check and utilize for our clients application.

Inconvénients: When we use our templates there are times that some of the documents being requested within the template are not required for the client involved. We can only delete one document at a time. It would be great if we could check the documents we don't need and then press delete rather than having to delete each one individually.

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