17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Skai

Kenshoo est l'une des plateformes technologiques leaders pour les marques qui souhaitent planifier, activer et amplifier un marketing efficace sur les canaux numériques les plus attrayants. Kenshoo offre la seule solution marketing qui fournit des informations basées sur des données et une technologie d'optimisation pour aider à prendre des décisions éclairées et à évaluer les performances sur Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan et Baidu.

Qui utilise Skai ?

Kenshoo travaille avec des marques et des agences qui cherchent à développer leurs campagnes sur Google, Facebook, Microsoft, Pinterest, Snapchat, Instagram, Amazon, Apple, Yahoo, Yandex, Yahoo Japan et Baidu.

Skai Logiciel - 1

Skai ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Skai

Skai

4,3 (41)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
Intégrations introuvables
4,0 (41)
4,3 (41)
4,5 (41)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
6
4,5 (76)
4,3 (76)
4,5 (76)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Skai

HubSpot CMS Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de site web
Options de publication de contenu
Optmyzr
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Gestion de la publicité
Gestion des performances
Helium 10
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Marketing multicanal
Stratégie de marque personnalisable
Opteo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion du budget
Pour les campagnes coût par clic (CPC)
Adalysis
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Gestion de la publicité
Gestion des performances
Taboola
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Ciblage du public
Gestion des campagnes
Acquisio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Visualisation de données
AdScale
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
Tests A/B
BlueWinston
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Gestion des campagnes
Suivi du ROI (Retour sur Investissement)

Avis sur Skai

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
51%
4
34%
3
10%
2
2%
1
2%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Kenshoo Review

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall paid search campaign(s) are maintained and grown on the platform!

Avantages :

Incredible platform to manage all of our paid search campaigns in one place. The system is able to constantly hit our goals and optimize spend in the most efficient way possible. The UI itself is very easy to use and clean!

Inconvénients :

To be honest, we have not had many issues with the software itself. Even when updates are required, their team makes sure the software notifications are shown to all users.

Cinthya
Campaign Manager (É.-U.)
Équipement et fournitures de bureau, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Why use Skai

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Amazing experience so far, they create a solid partnership with their clients and provide insights and information to help you be successful in your Advertising Strategies.

Avantages :

Skai has an outstanding customer support team that is constantly advocating for the needs of our team and takes our feedback as actionable. The tools provided on the platform are beyond useful to keep track of keyword and Campaign performance, control budget and manage more than one channel in one place. We are able to complete bidding, keyword and negative creation, sitelinks and Ad Copy in one place with very easy to use API and templates. Their Dashboards are so complete, that you can create a stakeholder presentation just from that view.

Inconvénients :

They have so many features that I haven't had time to try them all.

Murielle
PPC Media trader (France)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great performance tool really not user-friendly

3,0 il y a 3 mois

Avantages :

It does what it promises in terms of making large scale PPC campaigns management easier and faster

Inconvénients :

The set-up is excruating and the support given is not what it should be considering the difficulty of the task

Zach
Director of Advertising (É.-U.)
Biens de consommation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Couldn't operate without it.

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Skai has allowed me to manage 20+ brands retail media spend with minimal stress. I'm able to optimize bidding, implement budget plans, pace for shopping events, and produce actionable insights with much of it offloaded onto their machine learning algorithm. And if I ever have a problem with the software, their team is readily available for assistance and making me aware of the latest features.

Avantages :

Automated bidding and budgeting, SOV tracking, budget forecasting, keyword harvesting, user support

Inconvénients :

Steep learning curve, occasional bugs I need to point out

Sarah
Media Supervisor (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good Tool but not a Complete Solution

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Overall, our Skai experience has been good. When the API and features work there is a time saving element and easier access to insights but I'd say that has been an inconsistent experience. We appreciate that our suggestions have been taken into consideration as the Skai teams continues developing their roadmap of opportunities to improve the product.

Avantages :

Skai offers a lot of features that make building campaigns typically quicker than doing it in platform. The insights, AI and dashboards are super helpful as well as automated actions and notifications.

Inconvénients :

There are several features that are continually rolling out instead of launching as a complete solution, causing us to have to bounce between Skai and native platforms. When investing in a product that is designed for efficiency, we should not be continually needing to complete certain actions in the native platforms. Feature roll outs should be in totality and not piecemeal rollouts.