18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Floify

Conçu pour les auteurs de prêts et les professionnels hypothécaires, Floify est une excellente solution de caisse qui rationalise le processus de prêt en fournissant un portail de communication et de document sécurisé entre le prêteur, l'emprunteur et d'autres parties prenantes des prêts hypothécaires. Les auteurs de prêts utilisent Floify pour collecter et vérifier la documentation des emprunteurs, suivre la progression des prêts, communiquer avec les emprunteurs et les agents immobiliers et clôturer les prêts plus rapidement. Demander une démonstration en direct. Les abonnements complets démarrent à partir de 49 $/mois seulement.

Qui utilise Floify ?

Professionnels de l'hypothèque et auteurs de prêts.

Floify Logiciel - 1
Floify Logiciel - 2
Floify Logiciel - 3
Floify Logiciel - 4
Floify Logiciel - 5

Floify ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Floify

Floify

4,8 (74)
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
42
16
4,7 (74)
4,8 (74)
4,9 (74)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
165,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
9
4,3 (86)
4,4 (86)
4,6 (86)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Floify

BNTouch Mortgage CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des e-mails
Gestion des leads
Blend
Fonctionnalités les mieux notées
Candidatures en ligne
Gestion des documents
Traitement des prêts
The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des emprunteurs
Payment Collection
Traitement des prêts
Mortgage Automator
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles de prêts
Gestion des prêts
Traitement des prêts
LendingWise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des prêts
Signature électronique
The Loan Office
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HES LoanBox
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des emprunteurs
Gestion des portefeuilles de prêts
Rapports et analyses
ABLE Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des documents
Piste d'audit

Avis sur Floify

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
16%
Guy
Guy
Sr Loan Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Documentation upload allows my clients seemless access with security

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Ease of receiving requested documentation greatly enhances the borrower experience and provides a end to end solution for documenting loans in a way that the old postal mail, email and fax could never accomplish.

Avantages :

Ease of use allows for clients to provide sensitive personal information over a secure site. With mortgage specific personal information, clients are aware and benefit from Floify.

Inconvénients :

Although Floify continues to improve and add features to this product, the price-point and value exceed expectations.

Réponse de l'équipe de Floify

il y a 7 ans

Hey, Guy! Thanks so much for your glowing review of Floify. We are so happy to hear that our platform is providing exceptional value to your business. All of us here at Floify wish you and your team the utmost success at American Financial Lending, Inc. Thanks again for your review and for using Floify!

Shanna
Branch Manager (É.-U.)
Banque, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

So very close to perfect...

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall it has really been a game-changer for efficiency and customer experience. We love it!

Avantages :

Floify has really improved our team workflows and customer experience. It has eliminated "lost documents" that have been emailed to a team member. It has eliminated duplicate requests for the same document from the client. It has streamlined workflows and increased efficiency. We love it and a couple of small development tweaks would make it perfect in every way.

Inconvénients :

There are 2 things I would change that would make a HUGE difference. 1) Add DOB to the loan flows. This is a critical component that will allow us to sync our software to both Jungo and Encompass without creating duplicates. Right now we spend a good amount of time merging duplicates in Jungo because this field doesn't exist. The problematic workflow is that we create a contact in Jungo... manually push to floify from Jungo... Floify automatically pushes to Encompass... Encompass syncs back with Jungo based on DOB and name. Without the DOB encompass doesn't recognize that the contact exists in Jungo and a duplicate is created. 2) Allow the loan officer to complete or finish the application on behalf of the client. This would greatly improve the customer experience by allowing the application to be taken over the phone (start to finish) or completed over the phone if the customer gets stuck or confused. What would it take to have these changes programmed? They would be so immensely valuable to us.

Réponse de l'équipe de Floify

il y a 5 ans

Hi Shanna, thank you for taking the time to leave a candid review of your experience with Floify. We are happy to see that our point-of-sale solution has improved your team workflows and customer experience. With regards to the issues you pointed out, DOB can be added to your loan flows by using our Custom Fields functionality if you would like help with setting this up, please feel free to contact our Support team. Also, the ability for a loan officer to complete an application is coming soon with our "co-piloting" functionality, so please stay tuned for that!

Alan
Broker/Owner (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best in class POS

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The user interface is a little outdated, but Floify does what it needs to do in spectacular fashion. Very happy with the product and the customer service.

Avantages :

My customers report that it is super easy to use and the integration with Lending Pad works seamlessly

Inconvénients :

The idea that Floify tried to market insurance services to my clients without my knowledge or consent

Frederick
Branch Manager (É.-U.)
Services financiers, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I love it!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Floify is everything that I was looking for

Inconvénients :

I should be able to include my personal team (processor’s) without additional cost.

Réponse de l'équipe de Floify

il y a 5 ans

Hey Frederick, thank you for the fantastic review of Floify! We are happy to see that our solution is everything you were looking for. We are constantly rolling out new features, so you should be seeing more great things soon!

Sophie
Broker Owner (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Floify is Awesome to work with!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Excellent , ease to use and good really customer service, friendly staff

Avantages :

Ease of use great customer service . Always provide response to inquiries quickly

Inconvénients :

That you can only have 2 borrowers per loan Floify, would love to see that we could option to have 4 borrowers