Qui utilise ART ?

Les entreprises de taille moyenne souhaitant automatiser le rapprochement des comptes de bilan et les processus de clôture financière sans frais considérables ni mise en œuvre prolongée.

Description de ART

SkyStem fournit une application performante de clôture et de rapprochement des comptes, appelée ART, pour les organisations qui cherchent à rationaliser leurs processus financiers. Cette solution basée sur le cloud élimine jusqu'à 90 % des activités manuelles du service de comptabilité d'une entreprise tout en renforçant les contrôles internes et la gouvernance d'entreprise. Les principaux avantages d'ART incluent l'automatisation du rapprochement, le reporting automatique, les mises à jour en temps réel, une mise en œuvre rapide et votre propre environnement de serveur interne avec un accès partout.

Informations sur ART

SkyStem

http://skystem.com

Fondé en 2009

Prix de ART

ART n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de ART ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

ART - Fonctionnalités

Logiciels de comptabilité
Bons de commande
Cabinets d'expertise comptable
Comptabilité clients
Comptabilité des fonds
Comptabilité des projets
Facturation
Gestion de l'impôt
Gestion de la paie
Gestion des immobilisations
Gouvernement
Rapprochement bancaire
Suivi des frais
À but non lucratif
Accès mobile
Automatisation des processus métiers
Configuration des workflows
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des calendriers
Gestion des documents
Gestion des formulaires
Gestion des tâches
Intégrations de tiers
Sans code
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Éditeur graphique de workflow

Avis sur ART

Afficher 5 avis sur 86

Note globale
4.3/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
4.5/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
4.3/5
Emeka O.
Ambassador for The Technology Innovation Scholars Program
Enseignement supérieur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/01/2018

"The software is really helpful and straightforward once you get used to it."

Avantages: This is a great software that not only provides a much needed visibility in accounting, but it also makes the process of accounting easier by matching balance settlements. That's my favorite part.

Inconvénients: Sometimes you might stuck while navigating through activities at the beginning but once you get used to it, it becomes really straightforward and so helpful!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/01/2018
Brittani B.
Director of Accounting Operatons
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/06/2017

"Easy to use, easy to make changes. This product has been very helpful to standardize our recon's."

Commentaires: paperless, Central location for all recon's. Although we don't use the tool in the capacity it can be used, we like how the top page gives us uniformity. We have saved time by giving our internal auditors log in's to retrieve what they want instead of the accounting team making copies or sending emails.

Avantages: I like the tasks portion. Although we currently use it to track our journal entries, I see it as a great monthend check list.
We have two companies, one on each side of the country and we both use the tool for recon's. It is a great way for the east coast to see the recon's for the west coast without having to travel. Out internal and external auditors have all the recon's at their finger tips along with the sign off trail.

Inconvénients: We need a way to have the preparer "take back" there recon after they submit but before it's reviewed. The instructions can be a little more detailed. We like to read and do ourselves. Helpful tips should be on the site.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/06/2017
Austin S.
Director of Internal Audit
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019

"Satisfied User - Internal Audit Director"

Commentaires: From an Internal Audit perspective, ART works well as an archive facility.

Avantages: Ease of Use. Setup was a bit challenging in terms of the re-occurring / auto-reversing transactions that are necessary.

Inconvénients: The ad-hoc reporting is a bit primitive / not as sophisticated as needed. Unable to traverse across fiscal periods for reporting. Hyperlink functionality between tasks would be welcomed and would assist in our productivity.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019
Howard L.
Manager
Hôpitaux et soins de santé, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/03/2019

"Review"

Avantages: Have not had a feature that stood out as something that is likeable other than it is a tool that appears to work.

Inconvénients: 1) It can't or doesn't remember your log-in ID so you have to type it in each time. Other programs will at least remember it and only the password is needs to be entered.
2) User's can load another month's recon until the prior month is reviewed/approved. Becomes a roadblock to processing and workflow as recon may be okay but reviewer just has not gotten to it.
3) Multiple step process to save and then submit a recon. If not aware of proper steps, then recon is identified as not being done when it is. If "submit" is clicked it should be the 1 and only step.
4) Should be able to see past comments without having to go to the particular month for the reviewer to see history of review notes on particular account
5) Not intuitive on the some of the functionality to get reports out
6) Going back to undo a step, e.g. take back an approval, sends it back to preparer rather than putting it in the "to be reviewed' stage. It was approved once and maybe it is just the reviewer that wants to make a change to the review note but it goes back to preparer it seemed from the occasional times this was done.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/03/2019
Irina R.
Sr. Accountant
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/07/2018

"The system works very well for our needs"

Avantages: Ability to store reconciliations online. Eliminates need for paper storage and filing. Ease of uploading excel and other documents.

Inconvénients: Uploading tasks could be less complicated. Previewing an attachment you uploaded without having to download it first would be a big plus.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/07/2018