Exelysis Contact Center

Pour qui ?

Call centres, Customer Care, Telemarketing, Telephony Integration at any industry. Banks, Telecom, Hospitality, Health, Insurance, Government and more.


Notes moyennes

5 avis
  • 5 / 5
    Note globale
  • 4.5 / 5
    Facilité d'utilisation
  • 5 / 5
    Service client
  • 5 / 5
    Fonctionnalités
  • 5 / 5
    Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • À partir de
    $50/mois
  • Version gratuite
    Non
  • Version d'essai gratuite
    Non
  • Déploiement
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation
    Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide
    Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Exelysis
  • http://www.exelysis.com
  • Fondé en 2013

À propos de ce logiciel

Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.


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Exelysis Contact Center - Fonctionnalités

  • Archivage
  • Bookmarking des enregistrements
  • Enregistrement d'appel vidéo
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Enregistrement des appels distribués
  • Enregistrement découlant d'un événement
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Partage des appels
  • Récupération instantanée
  • Transfert de fichiers
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel

Avis les plus utiles sur Exelysis Contact Center

Excellent product and experience

  Traduire avec Google Translate
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: From Exelysis contact center the main benefit that we gained is ability to divide calls as we desire and create call center agent teams and dividing the incoming calls or automate outbound calls, additionally with the implementation of an automatic progressive dialer we have enable a fully automate telephone procedure of the overall day to day operation, and maximize the productivity of the all the call center agents. Furthermore with the newest update of the system, they provide us with a web interface that enable the IT Personnel to make any necessary changes deemed to required. Finally after the implementation and update the software we did not face any downtime and they provide us with a full documentation (an extensive detailed knowledge base), trainings. But the most important advantage that the 24/7 support on the daily basis, at any given time when we need there assistance I will strongly recommended to any company that needs to set up a call center

Avantages: It is user/IT frendly!

Inconvénients: They provide us with a web interface that enable the IT Personnel to make any necessary changes deemed to required.

Real value for money

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5/5
Note globale
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Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
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Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: We are using exelysis software for the last 3 years . Over that time i have realised that exysisis grow up and can now compete with the most famous softwares worldwide. Inbound calls with complicated prioritisation, predictive dialing and reporting ensure that you will have a satisfactory result . The support provided by exelysis team is very good and effective.
I recommend this product to all , outbound and inbound call centers and Companies.

Avantages: I really like how agile is the hole team !!!