Qui utilise Casengo ?

E-commerce/boutiques web Vente au détail Groupes de consultants Utilisateurs du service cloud Deloitte Fast 500 PME : 1 à 100 employés

Description de Casengo

Permet aux commerces de détail et aux petites entreprises de répondre plus rapidement aux questions des clients. Boîte de réception des équipes pour les discussions avec les clients, les e-mails et les publications sur les réseaux sociaux.

Traiter avec les clients ne devrait pas être un problème. Ce devrait être un vrai plaisir. Mais en tant que petite entreprise avec de grandes ambitions, vous avez tant de tâches prioritaires à accomplir. Le service client ne peut pas être votre priorité absolue. Chaque jour ouvrable, à 17 heures, vous pourrez peut-être répondre aux requêtes clients du jour, mais pas forcément. Voilà ce que c'est que de diriger une entreprise.

Informations sur Casengo

Casengo

http://casengo.com

Fondé en 2011

Prix de Casengo

Casengo est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Casengo est disponible à partir de 9,00 $US/mois.

35879

À partir de

9,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Casengo - Fonctionnalités

Logiciels de service client
Alertes et remontée des problèmes
Assistant virtuel
Base de connaissances
Enquêtes et feedback
Gestion des centres d'appel
Gestion des e-mails
Gestion des flux de travail
Gestion des listes d'attente
Gestion des rendez-vous
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service

Avis sur Casengo

Afficher 5 avis sur 18

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,9/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Michel P.
Design graphique
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    Sans note
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 10/10/2014

"Great solution for small bussiness"

Commentaires: As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of emails were giving me headaches. I came along Casengo wich is free for small bussiness (1 agent), but with all the features available! Emails, chat, twitter, faq.

Avantages: This is realy a great system, for free for 1 agent and affordable when your bussiness will grow to more agents. Small problems are quickly answered and solved by their very friendly helpteam. Joppe, thanks for your help untill now!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 10/10/2014
Ronald S.
Digital Administrator
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/04/2019

"Casengo Review"

Commentaires: So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media. Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Avantages: It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support. It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Inconvénients: It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/04/2019
Merida N.
CUSTOMER CARE AGENT
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/06/2019

"Casengo"

Commentaires: I have come to love it. Initially, listening to audio or videos wasn't enabled but that has been resolved. Plus, we can now view agent statistics instantly.

Avantages: The software allows up to 8 agents (and more) to engage clients on the Whats-app social media channel. This enables us respond to clients quickly as opposed to using a phone, since only one agent can respond to the chats.

Inconvénients: If a reply has been sent, it can't be edited nor deleted. It is greatly affected by slow internet speeds.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/06/2019
Robert R.
Technical Support 4
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2019

"Best Live Chat Software for the price!"

Commentaires: Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Avantages: Very intuitive features when in chat and integrating it for your business.
Mobile integration so very industry leading.

Inconvénients: Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2019
Stephen O.
Customer Service Advisor
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/04/2019

"Casengo review"

Commentaires: it's a perfect tool to support customers on whatsapp

Avantages: It used to access the whatsapp helpline for the company were customers are able to send their customers and get immediate responses/support. It's a best tool for customer service through whatsapp.

Inconvénients: You need a working network and a phone with active data to be able to synchronise to whatsapp

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/04/2019