Pour qui ?

E-commerce/boutiques web Vente au détail Groupes de consultants Utilisateurs du service cloud Deloitte Fast 500 PME : 1 à 100 employés

Notes moyennes

7 avis
  • Note globale 4.7 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.9 / 5
  • Service client 4.8 / 5
  • Fonctionnalités 4.1 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.8 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 9,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Casengo
  • http://casengo.com
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur Casengo

Permet aux commerces de détail et aux petites entreprises de répondre plus rapidement aux questions des clients. Boîte de réception des équipes pour les discussions avec les clients, les e-mails et les publications sur les réseaux sociaux.

Traiter avec les clients ne devrait pas être un problème. Ce devrait être un vrai plaisir. Mais en tant que petite entreprise avec de grandes ambitions, vous avez tant de tâches prioritaires à accomplir. Le service client ne peut pas être votre priorité absolue. Chaque jour ouvrable, à 17 heures, vous pourrez peut-être répondre aux requêtes clients du jour, mais pas forcément. Voilà ce que c'est que de diriger une entreprise.

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Casengo - Fonctionnalités

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service

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Avis les plus utiles sur Casengo

Casengo Review

Publié le 17/04/2019
Ronald S.
Digital Administrator
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media. Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Avantages: It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support. It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Inconvénients: It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

Best Live Chat Software for the price!

Publié le 13/09/2019
Robert R.
Technical Support 4
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Avantages: Very intuitive features when in chat and integrating it for your business.
Mobile integration so very industry leading.

Inconvénients: Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

Casengo review

Publié le 30/04/2019
Stephen O.
Customer Service Advisor
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: it's a perfect tool to support customers on whatsapp

Avantages: It used to access the whatsapp helpline for the company were customers are able to send their customers and get immediate responses/support. It's a best tool for customer service through whatsapp.

Inconvénients: You need a working network and a phone with active data to be able to synchronise to whatsapp

useful for keeping in touch with clients

Publié le 24/05/2019
Isaac K.
Contact Center Supervisor
Télécommunications, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It gives us multiple channels to connect with customers.

Avantages: As a customer interfacing environment, our use of Casengo to manager our WhatsApp traffic has proven really useful in assigning SLAs to the correspondences.

Inconvénients: The system is still lacks real-time performance analytics / dashboards which would come in handy.

It's a very quick way to empower your Customer Success teams.

Publié le 25/07/2017
Rolf M.
Marketing Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Rediciculously fast response time to incoming requests, and a boost in sales, because fast response is a big factor for choosing a software vendor like ourselves.

Avantages: It's very easy to use, and the interface feels "light". There a lots of automation options which will make your customer success teams much more effective and recudes response times.

Inconvénients: I would like to have bulk selection enabled, this makes cleaning up casengo a little bit tedious. But that's a minor issue.

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