Description de First Response

Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process.

Qui utilise First Response ?

Fire Departments, Law Enforcement, EMS, and Emergency Management Centers, and Other Staff in the Public Safety Industry.

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First Response ne vous convainc pas tout à fait ?
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First Response

4,8 (5)
First Response
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
3
Intégrations introuvables
4,8 (5)
4,6 (5)
5,0 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
115,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
Intégrations introuvables
4,2 (85)
4,3 (85)
4,5 (85)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à First Response

Omnigo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des audits
Gestion des enquêtes
Gestion des visiteurs
eFORCE
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Spillman Records Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Matrix
Fonctionnalités les mieux notées
Cartographie des incidents
Gestion des clients
Gestion des enquêtes
OperationsCommander
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Presynct_OnDemand
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Valor IMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ALEN
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Kaseware
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur First Response

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
David
David
EMS Operations Supervisor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sécurité publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Software with Excellant Service/Support

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The best software experience to date!!

Avantages :

When compared to others, the user interface was more user friendly, worked with current CAD, and integrated with our SMS software to put the pre-fire plans on every apparatus.

Inconvénients :

Not available for iPAD but am told they are working on that.

Michael
Compliance Officer (É.-U.)
Sécurité publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Software Solutions for Reasonable Prices

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Our overall experience has been excellent. The customer service is second to none. The technical support is fast, effective and efficient. Other companies should take note, Adashi knows how to support their products and customers!

Avantages :

The ability to customize the solutions to our needs as well as the dependability of the software.

Inconvénients :

We are very pleased with the software products from Adashi. Upgrades performed on the solutions have quickly addressed any issues.

PAUL
Assistant Chief (É.-U.)
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Scheduling system

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great people to work with

Avantages :

Very customized scheduling and time keeping software.

Inconvénients :

Time for setup and deployment, some featured promised that cannot be delivered yet.

Ryan
Lieutenant/Fire inspector (É.-U.)
Sécurité publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great product and service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The reps has been great. Kudos to the reps and his team!

Avantages :

The customer support from the reps is 2nd to none. Program works as it should too.

Inconvénients :

Required custom work to make the program work with our CAD and FH

Utilisateur vérifié
Database Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Mobile response

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : GREAT. Everyone I have talked to was so nice. Better then that, everyone I talked to was extremely knowledgeable about there software.

Avantages :

All in information from Firehouse it provides is great.

Inconvénients :

Had to get an integration for a two way communication with Spillman